Mitä mieltä kun 7v nukutetaan tissille?

mikko mietteliäs

Eli tämä on aivan tosi tarina.Seurustelen naisen kanssa jolla 7v poika,itselläni on myös samanikäinen poika.Olemme siis uusio perhe.Mutta eräs seikka on joka häiritsee minua on se että tämä nainen nukuttaa ensimmäistä luokkaa käyvän poikansa vielä tissille niin päiväunille kuin yö unille.Otettuani asian puheeksi vastaus oli että ei se haittaa ja ei edes maitoa tul.Mutta sotii minun ajatusmaailmaa vastaan.Aikoi lopettaa tissittelyn viime vuonna kun poika aloitti eskarin,ei lopettanut.Siirsi vuodella että kun menee ensimmäiselle luokalle niin sitten lopettaa.No nyt meni mutta ei silti lopeta sitä tissittelyä vaan nyt kuulemma tämän vuoden lopussa lopettaa....Kyllä minunkin poika on kysellyt että miksi on tissillä tämä toinen vaikka on koulussa jo.Onko muita yhä kauan imettäneitä?Itse olen nyt ajatellut että annan asian olla ja imettäköön vaikka armeija ikään saakka jos haluaa.Ei vain tunnu oikein normaalilta tuo.

4

849

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      provo..

      • mikko mietteliäs

        Vaan täysin tosi asia.Sen takia kirjoitin tänne kun en saa millään päähäni mahtumaan että joku ei osaa vierottaa lastaan tissiltä!!Ja kun on kaiken lisäksi asia jota en tahdo itsekään uskoa mutta kun näkee illasta iltaan niin hieman ihmetyttää.Täällä aina luullaan kaikkea provoksi mikä sotii ajatusmaailmaa vastaan.Toki on provojakin täällä toisinaan mutta tämä ei ole.Ja ilmeisesti ei ole muita kuin tämä yksi tapaus kun ei kukaan kerro tietävänsä vastaavia.Minua henkilökohtaisesti askarruttaa tämän lapsen henkinen kehitys kun vielä 7v on tissillä.


      • EU- kansalainen
        mikko mietteliäs kirjoitti:

        Vaan täysin tosi asia.Sen takia kirjoitin tänne kun en saa millään päähäni mahtumaan että joku ei osaa vierottaa lastaan tissiltä!!Ja kun on kaiken lisäksi asia jota en tahdo itsekään uskoa mutta kun näkee illasta iltaan niin hieman ihmetyttää.Täällä aina luullaan kaikkea provoksi mikä sotii ajatusmaailmaa vastaan.Toki on provojakin täällä toisinaan mutta tämä ei ole.Ja ilmeisesti ei ole muita kuin tämä yksi tapaus kun ei kukaan kerro tietävänsä vastaavia.Minua henkilökohtaisesti askarruttaa tämän lapsen henkinen kehitys kun vielä 7v on tissillä.

        Jos kerran pojan äiti haluaa jatkuvasti imettää poikaansa, niin kumpi mahtaa hakea pientä mainoshalua. Sinuna minä kyllä nostaisin kyseisestä asunnosta poikasi kanssa jalkaa toisen eteen, ja samalla ottaisin mukaan kaikki omistamani henkilökohtaiset tavarat mukaan. Sitten kyllä varmaan tulee huomaamaan, että minkä virheen on tehnyt. Ja sitten näille provo kirjoittajille voin vain sanoa, että teidän on aivan turha tänne kirjoitella vastauksia. Koska teillä ei tunnu olevan omienne korvien välissä, kuin ämpärillinen kusta. Tuskin te olette koskaan joutunut kokemaan mitään samaanlaista tilanne silmästä silmään. Tulkaa sitten vasta kirjoittelee tänne vastauksia, kun olette itse asioista nähnyt omilla silmillä. Minullakin on muutama tälläinen tapaus tullut vastaan, ja vielä joutunut omilla silmillä näkemään. Koitas provo ajatella sellaista tilannetta, kun lastenvaunuissa nukutetaan 15 - vuotias lapsi. Mutta kyllä kai sinun provo kirjoittajan täytyy kait heti tähänkin kirjoitukseen jotakin täysin älytöntä heti päästä kirjoittaa.


    • ....

      Sä väännät samaa stooria tuolla toisellakin mutta vaan näin:

      Eli tämä on aivan tosi tarina.Seurustelen naisen kanssa jolla 7v poika,itselläni on myös samanikäinen poika.Olemme siis uusio perhe.Mutta eräs seikka on joka häiritsee minua on se että tämä nainen nukuttaa ensimmäistä luokkaa käyvän poikansa vielä tissille niin päiväunille kuin yö unille.Otettuani asian puheeksi vastaus oli että ei se haittaa ja ei edes maitoa tul.Mutta sotii minun ajatusmaailmaa vastaan.Aikoi lopettaa tissittelyn viime vuonna kun poika aloitti eskarin,ei lopettanut.Siirsi vuodella että kun menee ensimmäiselle luokalle niin sitten lopettaa.No nyt meni mutta ei silti lopeta sitä tissittelyä vaan nyt kuulemma tämän vuoden lopussa lopettaa....Kyllä minunkin poika on kysellyt että miksi on tissillä tämä toinen vaikka on koulussa jo.Onko muita yhä kauan imettäneitä?Itse olen nyt ajatellut että annan asian olla ja imettäköön vaikka armeija ikään saakka jos haluaa.Ei vain tunnu oikein normaalilta tuo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2742
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      89
      2045
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1600
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1012
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      973
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      873
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      734
    Aihe