osaisko joku sanoo missä päin Kokkolaa olis joku itsepalvelupesula autolle.(että saa ITSE pestä auton ? Kun kohta alkaa olla jo semmoset ilmat että ei viitsi ulkona pestä ja noi pesulat on tarkotettu lähinnä kädettömille ja semmosille jotka eivät autostaan välitä
Itsepalvelu autopesula?
8
2630
Vastaukset
- owoowoowowo
Eikö sun Sierran tiivisteet pidä vettä konepesussa?
- totototo
sori vaan mutta kyse ei nyt ole mistään teiniautosta :D Nuo vaan tahtoo kaikki automaattipesut olla semmosia että naarmuttaa ja jättää jälkiä maalipintaan. sillähän ei tietysti silloin ole väliä jos omistaa jonku amis/teinirassin niinkuin sinä luultavasti omistat :s sori vaan
- carcleanings
totototo kirjoitti:
sori vaan mutta kyse ei nyt ole mistään teiniautosta :D Nuo vaan tahtoo kaikki automaattipesut olla semmosia että naarmuttaa ja jättää jälkiä maalipintaan. sillähän ei tietysti silloin ole väliä jos omistaa jonku amis/teinirassin niinkuin sinä luultavasti omistat :s sori vaan
sama ku hankeen kusis ku pesettää auton pesulassa.. naarmuttaa ja vanteet jää paskaseks.
- Ford ku rahat loppu
carcleanings kirjoitti:
sama ku hankeen kusis ku pesettää auton pesulassa.. naarmuttaa ja vanteet jää paskaseks.
kromi Mangelsit Sierrassa kestää mitä vaan
carcleanings kirjoitti:
Oon täysin samaa mieltä. Autonsa automaattipesussa käyttää vaan kädettömät jotka ei sen vertaa saa aikaseks että itse peisis autonsa.
- MK
to_toni kirjoitti:
Oon täysin samaa mieltä. Autonsa automaattipesussa käyttää vaan kädettömät jotka ei sen vertaa saa aikaseks että itse peisis autonsa.
Eikös siinä pekkaniskan luona ole mahdollisuus pestä itekkin autonsa..
Siel on ainaskin autopesu, jossa pestään ihan käsin autot. Se on joko Pekkaniskan- tai Asennustiimin lisäliiketoimintaa.. MK kirjoitti:
Eikös siinä pekkaniskan luona ole mahdollisuus pestä itekkin autonsa..
Siel on ainaskin autopesu, jossa pestään ihan käsin autot. Se on joko Pekkaniskan- tai Asennustiimin lisäliiketoimintaa..täytyy käydä katsomassa. ei taida kokkolassa montaa itsepalvelu pesupaikkaa olla kun ei ainakaan kukaan oikeen tunnu tietävän.
- näin syksyllä
Kerrostalossa asvuvakin voi pestä autonsa omalla pihallaan. Ostat vain tarvittavan pituisen letkun ja liität pikaliittimellä toisen pään keittiön hanaan. Jos ei ole pakkasta, ulkopesu onnistuu hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611175
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421664Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61066Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo102991