osaisko joku sanoo missä päin Kokkolaa olis joku itsepalvelupesula autolle.(että saa ITSE pestä auton ? Kun kohta alkaa olla jo semmoset ilmat että ei viitsi ulkona pestä ja noi pesulat on tarkotettu lähinnä kädettömille ja semmosille jotka eivät autostaan välitä
Itsepalvelu autopesula?
8
2587
Vastaukset
- owoowoowowo
Eikö sun Sierran tiivisteet pidä vettä konepesussa?
- totototo
sori vaan mutta kyse ei nyt ole mistään teiniautosta :D Nuo vaan tahtoo kaikki automaattipesut olla semmosia että naarmuttaa ja jättää jälkiä maalipintaan. sillähän ei tietysti silloin ole väliä jos omistaa jonku amis/teinirassin niinkuin sinä luultavasti omistat :s sori vaan
- carcleanings
totototo kirjoitti:
sori vaan mutta kyse ei nyt ole mistään teiniautosta :D Nuo vaan tahtoo kaikki automaattipesut olla semmosia että naarmuttaa ja jättää jälkiä maalipintaan. sillähän ei tietysti silloin ole väliä jos omistaa jonku amis/teinirassin niinkuin sinä luultavasti omistat :s sori vaan
sama ku hankeen kusis ku pesettää auton pesulassa.. naarmuttaa ja vanteet jää paskaseks.
- Ford ku rahat loppu
carcleanings kirjoitti:
sama ku hankeen kusis ku pesettää auton pesulassa.. naarmuttaa ja vanteet jää paskaseks.
kromi Mangelsit Sierrassa kestää mitä vaan
carcleanings kirjoitti:
Oon täysin samaa mieltä. Autonsa automaattipesussa käyttää vaan kädettömät jotka ei sen vertaa saa aikaseks että itse peisis autonsa.
- MK
to_toni kirjoitti:
Oon täysin samaa mieltä. Autonsa automaattipesussa käyttää vaan kädettömät jotka ei sen vertaa saa aikaseks että itse peisis autonsa.
Eikös siinä pekkaniskan luona ole mahdollisuus pestä itekkin autonsa..
Siel on ainaskin autopesu, jossa pestään ihan käsin autot. Se on joko Pekkaniskan- tai Asennustiimin lisäliiketoimintaa.. MK kirjoitti:
Eikös siinä pekkaniskan luona ole mahdollisuus pestä itekkin autonsa..
Siel on ainaskin autopesu, jossa pestään ihan käsin autot. Se on joko Pekkaniskan- tai Asennustiimin lisäliiketoimintaa..täytyy käydä katsomassa. ei taida kokkolassa montaa itsepalvelu pesupaikkaa olla kun ei ainakaan kukaan oikeen tunnu tietävän.
- näin syksyllä
Kerrostalossa asvuvakin voi pestä autonsa omalla pihallaan. Ostat vain tarvittavan pituisen letkun ja liität pikaliittimellä toisen pään keittiön hanaan. Jos ei ole pakkasta, ulkopesu onnistuu hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073245GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431187- 831162
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531102Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351042- 49928
- 67878
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn25874- 53867
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862