osaisko joku sanoo missä päin Kokkolaa olis joku itsepalvelupesula autolle.(että saa ITSE pestä auton ? Kun kohta alkaa olla jo semmoset ilmat että ei viitsi ulkona pestä ja noi pesulat on tarkotettu lähinnä kädettömille ja semmosille jotka eivät autostaan välitä
Itsepalvelu autopesula?
8
2616
Vastaukset
- owoowoowowo
Eikö sun Sierran tiivisteet pidä vettä konepesussa?
- totototo
sori vaan mutta kyse ei nyt ole mistään teiniautosta :D Nuo vaan tahtoo kaikki automaattipesut olla semmosia että naarmuttaa ja jättää jälkiä maalipintaan. sillähän ei tietysti silloin ole väliä jos omistaa jonku amis/teinirassin niinkuin sinä luultavasti omistat :s sori vaan
- carcleanings
totototo kirjoitti:
sori vaan mutta kyse ei nyt ole mistään teiniautosta :D Nuo vaan tahtoo kaikki automaattipesut olla semmosia että naarmuttaa ja jättää jälkiä maalipintaan. sillähän ei tietysti silloin ole väliä jos omistaa jonku amis/teinirassin niinkuin sinä luultavasti omistat :s sori vaan
sama ku hankeen kusis ku pesettää auton pesulassa.. naarmuttaa ja vanteet jää paskaseks.
- Ford ku rahat loppu
carcleanings kirjoitti:
sama ku hankeen kusis ku pesettää auton pesulassa.. naarmuttaa ja vanteet jää paskaseks.
kromi Mangelsit Sierrassa kestää mitä vaan
carcleanings kirjoitti:
Oon täysin samaa mieltä. Autonsa automaattipesussa käyttää vaan kädettömät jotka ei sen vertaa saa aikaseks että itse peisis autonsa.
- MK
to_toni kirjoitti:
Oon täysin samaa mieltä. Autonsa automaattipesussa käyttää vaan kädettömät jotka ei sen vertaa saa aikaseks että itse peisis autonsa.
Eikös siinä pekkaniskan luona ole mahdollisuus pestä itekkin autonsa..
Siel on ainaskin autopesu, jossa pestään ihan käsin autot. Se on joko Pekkaniskan- tai Asennustiimin lisäliiketoimintaa.. MK kirjoitti:
Eikös siinä pekkaniskan luona ole mahdollisuus pestä itekkin autonsa..
Siel on ainaskin autopesu, jossa pestään ihan käsin autot. Se on joko Pekkaniskan- tai Asennustiimin lisäliiketoimintaa..täytyy käydä katsomassa. ei taida kokkolassa montaa itsepalvelu pesupaikkaa olla kun ei ainakaan kukaan oikeen tunnu tietävän.
- näin syksyllä
Kerrostalossa asvuvakin voi pestä autonsa omalla pihallaan. Ostat vain tarvittavan pituisen letkun ja liität pikaliittimellä toisen pään keittiön hanaan. Jos ei ole pakkasta, ulkopesu onnistuu hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4612775Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152615Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2671575Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841174Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4401121Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631088- 156960
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41928- 56879
- 79875