Tumma päivä,

enkeliduo

vaiks aurinko paistaaki Taivaan täydelt.
Elämä on valoa ja varjoa.
Hyvän ystävän hautajaiset tänään.

15

238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuri sellaista, valoa ja varjoa, voimia sinulle tähän päivään.

      • enkeliduo

        kiitos !


    • Heikunkeikku

      Otan osaa hyvän ystävän menetyksestä.
      Hautajaiset ovat yksi tapa jäättää jäähyväiset.
      Myös "päätös" sille "alkujärkytykselle", että yksi tärkeä ihminen on pois.
      Hautajaisten jälkeen kaipaus/suru muuttaa ajan kanssa muotoaan.
      Alussa "opettelua", että kyseistä henkilöä ei ole enää keskuudessa.
      Halauksia sinulle ja voimia hautajaisiin.

      • enkeliduo

        kiitos !


    • GloriaJoy

      jättää aina suuren aukon elämään, varjoissa on silloin hyvä olla ja kulkea surunpolkuja rauhassa, suru vie askel askeleelta takaisin valoon, aikanaan.

    • Viimeinen matka on aina varjoinen ja raskas. Voimia päivääsi.

    • Meriläinen

      Surun, ikävän ja muistojen päivä on sinulla.
      Voimia sinulle!

    • Sellaista sattuu.

      Viime viikonloppuna oli erään entisen työkaverin hautajaiset, samanikäinen kuollessaan kuin minä. Tilaisuuden pilasivat edellisestä ja nykyisestä avioliitosta peräisin olevat 'surijat' keskinäisellä luvalla sanoen typerällä nokittelullaan. Joillakin ei ole tapoja lainkaan.

    • Vierelläsi ystäväni,en minä osa mitään sanoa sinulle surusi johdosta ja sanat tuntuu joskus tyhjiltäkin,olen vain siinä jos tukea tarvitset.

      • enkeliduo

        erikseen....lämmin kiitos !
        Varovasti tuli kurkkimaan,oliko hölmöä
        kirjoittaa pahasta olosta tänne.
        "Nii oli ku olis märkä matto ollu hartioil "
        Simmosselt tuntus.
        Kauniit hautajaiset on nyt ohi ja
        munki olo helpottuneempi.

        Hyvä,että kirjoitin...tää helpotti.
        Olette kilttejä.


    • "Uupunut matkaaja
      rannalta himmeän maan
      astui aurinkolaivaan
      suureen valkeaan".

    • henrjii

      ikuisudeksi, ei ole yötä, ei päivää, sekuntti, tai satavuotta on yhtä pitkä.

    • ...

      hänen muistonsa kiteyttää sinuun ystävyytenne uute jonka vaikutus näkyy surun mentyä.

      36

    • Pirre*

      , otan osaa.

      • enkeliduo

        enpä olisi uskonut tämän,
        siis teijän kaikkien lohdutusten tuntuvan näin lämpöselt
        siält ruudun takaa.
        Tuttujen ja tuntemattomien lämpimät sanat...lohduttavat.
        Kivammalt tää tuntuu,kun aikanas se,kun joku tuli baariin...
        purkaamaan tunteitaan.
        Nyt joku on taatusti eri mieltä,mut tässä istun yksin ja
        lueskelen näitä rivejä,itkenki,kukaan ei näe.
        Ei nolota yhtään kertoo,että olen kiitollinen,ku kirjotin.
        Tänään näin,toisen kerran taas hassutellaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe