vaiks aurinko paistaaki Taivaan täydelt.
Elämä on valoa ja varjoa.
Hyvän ystävän hautajaiset tänään.
Tumma päivä,
15
238
Vastaukset
juuri sellaista, valoa ja varjoa, voimia sinulle tähän päivään.
- enkeliduo
kiitos !
- Heikunkeikku
Otan osaa hyvän ystävän menetyksestä.
Hautajaiset ovat yksi tapa jäättää jäähyväiset.
Myös "päätös" sille "alkujärkytykselle", että yksi tärkeä ihminen on pois.
Hautajaisten jälkeen kaipaus/suru muuttaa ajan kanssa muotoaan.
Alussa "opettelua", että kyseistä henkilöä ei ole enää keskuudessa.
Halauksia sinulle ja voimia hautajaisiin.- enkeliduo
kiitos !
- GloriaJoy
jättää aina suuren aukon elämään, varjoissa on silloin hyvä olla ja kulkea surunpolkuja rauhassa, suru vie askel askeleelta takaisin valoon, aikanaan.
Viimeinen matka on aina varjoinen ja raskas. Voimia päivääsi.
- Meriläinen
Surun, ikävän ja muistojen päivä on sinulla.
Voimia sinulle! Sellaista sattuu.
Viime viikonloppuna oli erään entisen työkaverin hautajaiset, samanikäinen kuollessaan kuin minä. Tilaisuuden pilasivat edellisestä ja nykyisestä avioliitosta peräisin olevat 'surijat' keskinäisellä luvalla sanoen typerällä nokittelullaan. Joillakin ei ole tapoja lainkaan.Vierelläsi ystäväni,en minä osa mitään sanoa sinulle surusi johdosta ja sanat tuntuu joskus tyhjiltäkin,olen vain siinä jos tukea tarvitset.
- enkeliduo
erikseen....lämmin kiitos !
Varovasti tuli kurkkimaan,oliko hölmöä
kirjoittaa pahasta olosta tänne.
"Nii oli ku olis märkä matto ollu hartioil "
Simmosselt tuntus.
Kauniit hautajaiset on nyt ohi ja
munki olo helpottuneempi.
Hyvä,että kirjoitin...tää helpotti.
Olette kilttejä.
"Uupunut matkaaja
rannalta himmeän maan
astui aurinkolaivaan
suureen valkeaan".- henrjii
ikuisudeksi, ei ole yötä, ei päivää, sekuntti, tai satavuotta on yhtä pitkä.
- ...
hänen muistonsa kiteyttää sinuun ystävyytenne uute jonka vaikutus näkyy surun mentyä.
36 - Pirre*
, otan osaa.
- enkeliduo
enpä olisi uskonut tämän,
siis teijän kaikkien lohdutusten tuntuvan näin lämpöselt
siält ruudun takaa.
Tuttujen ja tuntemattomien lämpimät sanat...lohduttavat.
Kivammalt tää tuntuu,kun aikanas se,kun joku tuli baariin...
purkaamaan tunteitaan.
Nyt joku on taatusti eri mieltä,mut tässä istun yksin ja
lueskelen näitä rivejä,itkenki,kukaan ei näe.
Ei nolota yhtään kertoo,että olen kiitollinen,ku kirjotin.
Tänään näin,toisen kerran taas hassutellaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75703
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381