Tumma päivä,

enkeliduo

vaiks aurinko paistaaki Taivaan täydelt.
Elämä on valoa ja varjoa.
Hyvän ystävän hautajaiset tänään.

15

238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuri sellaista, valoa ja varjoa, voimia sinulle tähän päivään.

      • enkeliduo

        kiitos !


    • Heikunkeikku

      Otan osaa hyvän ystävän menetyksestä.
      Hautajaiset ovat yksi tapa jäättää jäähyväiset.
      Myös "päätös" sille "alkujärkytykselle", että yksi tärkeä ihminen on pois.
      Hautajaisten jälkeen kaipaus/suru muuttaa ajan kanssa muotoaan.
      Alussa "opettelua", että kyseistä henkilöä ei ole enää keskuudessa.
      Halauksia sinulle ja voimia hautajaisiin.

      • enkeliduo

        kiitos !


    • GloriaJoy

      jättää aina suuren aukon elämään, varjoissa on silloin hyvä olla ja kulkea surunpolkuja rauhassa, suru vie askel askeleelta takaisin valoon, aikanaan.

    • Viimeinen matka on aina varjoinen ja raskas. Voimia päivääsi.

    • Meriläinen

      Surun, ikävän ja muistojen päivä on sinulla.
      Voimia sinulle!

    • Sellaista sattuu.

      Viime viikonloppuna oli erään entisen työkaverin hautajaiset, samanikäinen kuollessaan kuin minä. Tilaisuuden pilasivat edellisestä ja nykyisestä avioliitosta peräisin olevat 'surijat' keskinäisellä luvalla sanoen typerällä nokittelullaan. Joillakin ei ole tapoja lainkaan.

    • Vierelläsi ystäväni,en minä osa mitään sanoa sinulle surusi johdosta ja sanat tuntuu joskus tyhjiltäkin,olen vain siinä jos tukea tarvitset.

      • enkeliduo

        erikseen....lämmin kiitos !
        Varovasti tuli kurkkimaan,oliko hölmöä
        kirjoittaa pahasta olosta tänne.
        "Nii oli ku olis märkä matto ollu hartioil "
        Simmosselt tuntus.
        Kauniit hautajaiset on nyt ohi ja
        munki olo helpottuneempi.

        Hyvä,että kirjoitin...tää helpotti.
        Olette kilttejä.


    • "Uupunut matkaaja
      rannalta himmeän maan
      astui aurinkolaivaan
      suureen valkeaan".

    • henrjii

      ikuisudeksi, ei ole yötä, ei päivää, sekuntti, tai satavuotta on yhtä pitkä.

    • ...

      hänen muistonsa kiteyttää sinuun ystävyytenne uute jonka vaikutus näkyy surun mentyä.

      36

    • Pirre*

      , otan osaa.

      • enkeliduo

        enpä olisi uskonut tämän,
        siis teijän kaikkien lohdutusten tuntuvan näin lämpöselt
        siält ruudun takaa.
        Tuttujen ja tuntemattomien lämpimät sanat...lohduttavat.
        Kivammalt tää tuntuu,kun aikanas se,kun joku tuli baariin...
        purkaamaan tunteitaan.
        Nyt joku on taatusti eri mieltä,mut tässä istun yksin ja
        lueskelen näitä rivejä,itkenki,kukaan ei näe.
        Ei nolota yhtään kertoo,että olen kiitollinen,ku kirjotin.
        Tänään näin,toisen kerran taas hassutellaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe