hp tuki

vihaa hp kannettavia

Menee niin pirun vaikeeks löytää itse netistä.......
Mikä on hp tuen sähköpostituen osote?? Kellää tietoa.
Hermot mennee.. Tukee ei kande soittaa kumminkaan, maksaa sikana ja kokemusta on
etteivät tied läheskään aina mitä puhuvat.

19

2940

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muuttunut...

      HP:n sähköpostitukeen voi ottaa yhteyttä vain netissä olevalla lomakkeella jolla samalla ilmoitetaan laitteen tiedot. Suoraa osoitetta sinne ei ole. Lomake löytyy täältä:
      http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/weInput?product=4231205&lc=fi&cc=fi&dlc=fi&tmp_weDest=https://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/email?&lang=fi&cc=fi&y=6&x=7&aoid=

      HP:n sähköpostituki on tarkoitettu vain laitteille joiden takuu on voimassa. Jos laitteen takuu ei ole enää voimassa, ainoa keino saada teknistä tukea on soittaa maksulliseen tukipuhelimeen (n. 1 euro/min). Maksuton sähköpostituki HP:n takuun ulkopuolisilta laitteilta päättyi 1.10.2010.

      • Yleensä asiallinen

        Ei ainakaan tällä osoitteella päässyt mihinkään lomakkeeseen. Aivan uskomattoman huono asiakaspalvelu. Olen yrittänyt lähes kolmen kuukauden ajan saada toimimatonta kannettavaa korjattavaksi. Soittopyyntöihin ei ole vastattu kertaakaan ja yllätyksekseni huomasin, ettei takuunalaisesta laitteesta pitäisi maksaa puhelinkuluja, minulta ainakin on laskutettu. Ottaa niin paljon päästä, etten viitsi enää edes haukkua. Seuraava kone ei varmasti ole HP.


    • siroco

      Kannattaa vaihtaa merkkiä. HP:lla huonointa palvelua, huono takuu ja todella huono tuki.

      • HP boikottiin!

        älkää hyvät ihmiset tuhlatko rahojanne HP roskaan. HP ei välitä asiakastyytyväisyydestä paskan vertaa.


      • aloittelijanaaloitin
        HP boikottiin! kirjoitti:

        älkää hyvät ihmiset tuhlatko rahojanne HP roskaan. HP ei välitä asiakastyytyväisyydestä paskan vertaa.

        vaikka sainkin ihan paskaan City-marketista ostettuun HP-hen vuosi takaperin sähköpostiosoiteneuvon, joka toimi. Se mylly näet lakkasi päästämästä omalle käyttistilille! Neuvoivat konstin, jolla sen sain tavallaan nollattua, ja aloitettua alusta. Sittemmin on pysynyt kondiksessa, mutta hidas kuin etana sen Vistan kanssa! Ja siihen on ympätty aivan tarpeettomia varsinkin avaamista hidastavia ohjelmia! Ovat vaan sellaisia, ettei voi poistaa muuten kuin ostamalla turhan kalliin kiekon HP_ltä! En osta! Käytän minkä käytän ja osta kolme kertaa paremman piakkoin. Halvemmalla! Älkää siis ostako Citystä mitään; ei voi vaihtaa, eikä heillä ole asiantuntemusta, vain kusetusta! Voihan se olla, että jos jaksaisi siihen vistan tyyliin pureutua, voisi löytyä omakin konsti turhien lukittujen ohjelmien poistoon. On löytynyt tähän XP-henkin aivan kaikki omilla konsteilla, vaikka "asiantuntijat" eivät uskoneet olevan mahdollista!


      • hp 625+
        aloittelijanaaloitin kirjoitti:

        vaikka sainkin ihan paskaan City-marketista ostettuun HP-hen vuosi takaperin sähköpostiosoiteneuvon, joka toimi. Se mylly näet lakkasi päästämästä omalle käyttistilille! Neuvoivat konstin, jolla sen sain tavallaan nollattua, ja aloitettua alusta. Sittemmin on pysynyt kondiksessa, mutta hidas kuin etana sen Vistan kanssa! Ja siihen on ympätty aivan tarpeettomia varsinkin avaamista hidastavia ohjelmia! Ovat vaan sellaisia, ettei voi poistaa muuten kuin ostamalla turhan kalliin kiekon HP_ltä! En osta! Käytän minkä käytän ja osta kolme kertaa paremman piakkoin. Halvemmalla! Älkää siis ostako Citystä mitään; ei voi vaihtaa, eikä heillä ole asiantuntemusta, vain kusetusta! Voihan se olla, että jos jaksaisi siihen vistan tyyliin pureutua, voisi löytyä omakin konsti turhien lukittujen ohjelmien poistoon. On löytynyt tähän XP-henkin aivan kaikki omilla konsteilla, vaikka "asiantuntijat" eivät uskoneet olevan mahdollista!

        Mä oon ainakin toistaiseksi tyytyväinen hp:n...


      • no.name.needed
        hp 625+ kirjoitti:

        Mä oon ainakin toistaiseksi tyytyväinen hp:n...

        [email protected]

        ylläolevasta osoitteesta olen saanut tukipalvelun postia. HP on lopettanut sähköpostituen arvatenkin kun tyytymättömiä asiakkaita on ihan älyttömät määrät heillä.


      • Pöljät
        no.name.needed kirjoitti:

        [email protected]

        ylläolevasta osoitteesta olen saanut tukipalvelun postia. HP on lopettanut sähköpostituen arvatenkin kun tyytymättömiä asiakkaita on ihan älyttömät määrät heillä.

        Ei ne sähköpostitukea oo lopettaneet, ainoastaan ilmasen spostituen takuun ulkopuolisille laitteille... Minkä kyllä ymmärrän täysin o.o Tajua miksi jotkut vinettää turhasta


      • got answer
        no.name.needed kirjoitti:

        [email protected]

        ylläolevasta osoitteesta olen saanut tukipalvelun postia. HP on lopettanut sähköpostituen arvatenkin kun tyytymättömiä asiakkaita on ihan älyttömät määrät heillä.

        mulle kyllä vastasivat tuosta osoitteesta ihan asiallisesti kysymykseeni, vaikka koneen takuu ei olekaan enää voimassa.


    • Probook 5310m

      Ja tänään tuli 1 lisää. vuosi ja 2 kk vanhan koneen kovo hajosi, ei takuuseen. HP = Haista P****.

      • vier

        meillä meni. kone oli just 1,5v täyttämässä ja kauppias teki takuulaajennus ja sai


    • ENVY is garbage

      Kyl toi HP on paska ku ei millää sit saa yhteyttä heihin. Paskin asiakaspalvelu elämäni aikana! HP SUCKS!

    • tosinero
    • hp asiakas

      Eipä taida tulla enää yhtään HP laitetta meidän huusholliin eikä yrityskäyttöön. Tuki on yhtä syvältä kuin Nordean asiakaspalvelu. Kolme päivää tavoittelin takuu asioissa, tulos nolla.

    • HPEIENÄÄIKINÄ

      Soitin HP-tukeen kahdesti tunnin sisällä ja sieltä vastaa englannin kielinen henkilö. En viitsi alkaa englanniksi selittämään. Kun pyysin englannin kieliseltä jotain sähköpostiosoitetta, hän viittasi johonkin arvostelulomakkeeseen. Todellakin sivuilta löytyi arvostelulomake. Takuu on voimassa ja konetta käytetty noin puoli vuotta. Konetta ei saanut auki pariin päivään ollenkaan. Muitakin ongelmia on. Tehdasasetukset on palautettu. Onkohan käyttöjärjestelmävika?

      MYYKÖ HP VIALLISIA TUOTTEITA JA VÄLTTELEE VASTUUTAAN, KOSKA TUKIPUHELIMEEN SAA ODOTTAA KAUAN, SIELLÄ VASTAA ENGLANNIN KIELINEN HENKILÖ, SÄHKÖPOSTIA EI VOI OIKEASTI LÄHETTÄÄ NETIN KAUTTA HEIDÄN SIVUILTAAN. YHTEYDENOTTO ON TEHTY MAHDOTTOMAKSI TAKUUNKIN AIKANA.

      HP:lle voi kyllä lähettää palautetta, mutta apua he eivät lupaa antaa. Tämä ongelma näyttää olevan pitkäaikainen, koska tämänkin keskustelupalstan ensimmäinen kirjoitus on kirjoitettu jo vuonna 2010. Luulisi HP:n jo saaneen riittävästi palautetta asioiden parantamiseksi. Nyt on vuosi 2016.

      • dhfhnd

        Niin kauan kuin HP:n pili pali tavara vain myy, niin tuskin on niille mikään ongelma.


    • hptukihuonoinkoskaan

      kesä 2017. pari päivää mettästäny ja kyselly jälleenmyyjiltä hpeen yhteystietoja jotta voisin jostain ostaa piirtokynän uuteen hp:n läppäriini. ei tulosta. ainoo mitä on tarjolla on ulkomaankielinen puhelinvastaaja johon voi jättää viestin. amerikkalaiset paikalliset jälleenmyyjät sek hp store eivät toimita eurooppaan ja täältä ei saa mistää.

    • aikakone_

      Minäkin haen tuen sähköpostia, hp support ass shit stan ilmoitti:
      HP takuusi 260-a100no voimassaolo päättyy ‎November‎ ‎30‎, ‎1899.
      Hienoa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2284
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2147
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe