Jo on aikoihin eletty,kun ammattiliitto menee pistämään rahojaan moisen paska-ohjelman tukemiseen.Muka tukevat näitä ongelma nuoria jotka tippuvat jatkosta.Mielestäni kuuluisivat nuorisopsykiatrian huosteisiin jo ennen moista "kuuluisuutta"Pamille olisi tärkeämpi työsarka iäkkäämmät ,koko ikänsä jäsenmaksun maksaneet jäsenensä huomioiminen.
Voi aikoja,voi tapoja.
pam ja bb-talo
2
531
Vastaukset
- huoli edustajista
Totta puhut.Mikäli nyt on pakko syrjäytymis vaarassa olevia tukea,taitaisi olla parempi käyttää nekin rahat eduskunnasta pois tippuvien edustajien työkyvyt palauttamiseen.Varmasti autokaupat ja puhelin operaattorit ja lehtien puhelinmyyntiin löytyisi tuettuja harjoittelupaikkoja.Sen verran lööperin puhujia joukosta löytyy.Tukihenkilöt voisivat opettaa asioimista Työkkärissä,kelassa ja sossussa,leipäjonoja unohtamatta.
- on varattu joku
hyvä-velijärjestön duunipaikka, ray, kela, veikkaus, mtk, suurlähetystöt, perheliitot ym ym.. tavalliseen työhön ne eivät enään kykene!!
kansaedustajien paikat samaan kastiin kuin pressankin eli kaksi kautta ja ulos!! uudestaan voisi hakea sitten 8 vuoden päästä... ja eläke ikä voidaan niillä nostaa samantien 70v (siis se maksaminen alkaa silloin)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 134367
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831649Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641488Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731475Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371351Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121140Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341090Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931024
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651003