lesboksi kääntyminen?

kummelimies.

Törmäsin lähiökapakassa vanhempaan naispariin. Toinen oli pienikokoinen, lyhythiuksinen ja toinen taas rehevä tätimäinen. Tämä lyhythiuksinen oli aiemmin ollut 4 kertaa miehen kanssa yhteistaloudessa, ihan kihloissa saakka. Rehevämpi täti taas oli kuulemma ollut aina vain tytöistä tykkäävä.

Mikä saa naisen kääntymään lesboksi ja alkamaan yhteistalouteen lesbonaisen kanssa? Vaikka olisikin bi, niin silti. Luulisi, että naisen kanssa asuminen olisi outoa.

23

1099

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loginaght2

HelVETIN hyvä seksi, ajatusten yhteneväinen virta.
      Siinähän se onkin kun naisen kanssa ei ole mitään outoa. Vastakkaisen sukupuolen kanssa on.Hajut,maut,käyttäytyminen yms.Kaikki on erilaista.En ottaisi miestä vaikka maksettaisiin.

• Anonyymi00016

Haju ja maku on etova miehilläni ja siksi olen vaihtanut lesboksi. Terapeuttinikin oli sitä mieltä, että lesboksi vaan ja sillä ne ongelmat ratkeaa.

• 9+16

olisi pitänyt kysyä näiltä naisilta itseltään vastausta. Kysymyksesi on outo ja mitenkä ulkonäöt liittyvän probleemaasi? Ei lesboksi käännytä, useimmissa tapauksissa, kun kyse on vanhemmista naisista on vain eletty ympäristön paineiden ja vaatimusten mukaan olemalla muka hetero. Monella on kaihertanut aina se kaipuu toisen naisen syliin, se vain on pitänyt pitää salaisuutena. Kunnioitan ja arvostan sellaisia naisia jotka edes joskus uskaltavat elää haluamallaan tavalla. Mitä yhteiseloon tulee niin se on aivan luonnollista jotka haluavat jakaa elämänsä rakastamansa ihmisen kanssa.

• <deedee>

Miehet haisee ja näyttää pahalta, ovat agressiivisia ja omahyväisiä, eivät tajua naisen anatomiasta saati seksistä yhtään mitään, ajattelevat ainoastaan alapäällään yläpään kumistessa tyhjyyttä kuvitellen että se nakki on kaiken kuittaava...kaikenkaikkiaan vastenmielisen inhottavia otuksia!!! siinäpä vähän perusteluja!!

• hetero-setä

"Miehet haisee ja näyttää pahalta, ovat agressiivisia ja omahyväisiä, eivät tajua naisen anatomiasta saati seksistä yhtään mitään, ajattelevat ainoastaan alapäällään yläpään kumistessa tyhjyyttä kuvitellen että se nakki on kaiken kuittaava...kaikenkaikkiaan vastenmielisen inhottavia otuksia!!! siinäpä vähän perusteluja!!"

http://www.youtube.com/watch?v=hg23WyUa1mI

Jos ei jaksa katsoa kokonaan, niin vaikka kohdasta 4:20 eteenpäin. Ainakin itselleni tuli tuon katsottuani hiukan parempi olo. Maailmassa on vielä jäljellä jotakin muutakin, kuin vain agressivista pahoinvointia jota pitää sitten purkaa netin keskustelupalstoilla, kun ei muuhun kykene.

• na mi

Ihanaa, kiitos nauruista ja siitä että sanoit miten asia just on !!! Hihh

• stop men
        hetero-setä kirjoitti:

"Miehet haisee ja näyttää pahalta, ovat agressiivisia ja omahyväisiä, eivät tajua naisen anatomiasta saati seksistä yhtään mitään, ajattelevat ainoastaan alapäällään yläpään kumistessa tyhjyyttä kuvitellen että se nakki on kaiken kuittaava...kaikenkaikkiaan vastenmielisen inhottavia otuksia!!! siinäpä vähän perusteluja!!"

http://www.youtube.com/watch?v=hg23WyUa1mI

Jos ei jaksa katsoa kokonaan, niin vaikka kohdasta 4:20 eteenpäin. Ainakin itselleni tuli tuon katsottuani hiukan parempi olo. Maailmassa on vielä jäljellä jotakin muutakin, kuin vain agressivista pahoinvointia jota pitää sitten purkaa netin keskustelupalstoilla, kun ei muuhun kykene.

tulet lesbopalstalle, kun et näköjään kestä totuuttakaan miehistä. Olen todella pahoillani, että joidenkin pitää syntyä miehksi, ja todella onnellinen että itse olen nainen, eikä minun tarvitse olla miehistä kiinnostunut !

• toinen hetero-setä
        stop men kirjoitti:

tulet lesbopalstalle, kun et näköjään kestä totuuttakaan miehistä. Olen todella pahoillani, että joidenkin pitää syntyä miehksi, ja todella onnellinen että itse olen nainen, eikä minun tarvitse olla miehistä kiinnostunut !

Leikintäänpä, että olet tosissasi:

jos minä esittelisin esim. nettiblogissa samanlaisia kommentteja vaikkapa tummaihoisista ihmisistä tai juutalaisista, olisin välittömästi poliisitutkinnassa. Yksittäisen ulkopuolisen ilmianto riittäisi ja minä pääsisin poliisin kuultavaksi / tutkittavaksi.

On aika mielenkiintoista, kuinka vaikeaa monilla teillä seksuaalivähemmistöjen edustajilla tuntuu olevan. Se vika on aina jossain muualla kuin siinä omassa rikkinäisessä persoonassa. Tässä mielessä käytöksenne muistuttaa vahvasti häiriintyneitä taparikollisia, siis ihmisiä jotka eivät kykene minkäänlaiseen objektiiviseen oman käytöksensä ja persoonansa arviointiin. Puhumattakaan siitä, että kykenisitte sitä omaa itseänne jalostamaan johonkin parempaan.

• 5+10

Onko kukaan koskaan miettiny voiko jotkut ikääntymisen myötä tapahtuvat hormonijutut vaikuttaa "lesboksi kääntymiseen"? Tämmösiä tapauksia on kuitenkin aika paljon. Että nainen on aikasemmin rakastunut miehiin ja mennyt naimisiin ja seksi on ollu ihan kivaa, orgasmeja on tullu ja lapsetkin hankittu. Mutta sitten päähän on alkanu tulla ajatuksia naisista ja naiset alkaa kiinnostamaan koko ajan enemmän ja lopulta kiinnostus miehiin lakkaa kokonaan.
      Vai onko ne naiset muka aina ollut lesboja, mutta vasta noin myöhään huomannut sen?

• 16+19

Miks tuollasia pitää edes pähkäillä?? Elämäntilanteet muuttuu, tunteet muuttuu, mieltymykset muuttuu, IHMINEN muuttuu..! Elämä vie mukanaan. Jokainen ihminen tekee elämässään asioita mitä haluaa / mikä tuntuu oikealta tai hyvältä.
        Joissain tapauksissa vanhempi nainen ollut onnellinen heterosuhteessaan mutta yhtäkkiä - kuin salama kirkkaalta taivaalta - joku toinen nainen vie jalat alta. Toisissa tapauksissa taas nainen on elänyt lesbo-suhteissa kun taas hormonit yms. tekee ehkä tepposiaan kun kaipaa lasta ja "normaalia" perhe-elämää.. Tosin yleensä näissä tapauksissa käydään hankkimassa lapsi ja palataan naisten pariin, mutta juu, onhan näitä tapauksia kaikenlaisia..

Mutta jos tuohon alotukseen kommentoin, niin kyllä ne syyt taitaa tosiaan olla se järisyttävän aistillinen seksi ja ihmisen LÄHEISYYS jne. Miehillä tuntuu tosiaan pää olevan aika tyhjä...

• 16+19
        16+19 kirjoitti:

Miks tuollasia pitää edes pähkäillä?? Elämäntilanteet muuttuu, tunteet muuttuu, mieltymykset muuttuu, IHMINEN muuttuu..! Elämä vie mukanaan. Jokainen ihminen tekee elämässään asioita mitä haluaa / mikä tuntuu oikealta tai hyvältä.
        Joissain tapauksissa vanhempi nainen ollut onnellinen heterosuhteessaan mutta yhtäkkiä - kuin salama kirkkaalta taivaalta - joku toinen nainen vie jalat alta. Toisissa tapauksissa taas nainen on elänyt lesbo-suhteissa kun taas hormonit yms. tekee ehkä tepposiaan kun kaipaa lasta ja "normaalia" perhe-elämää.. Tosin yleensä näissä tapauksissa käydään hankkimassa lapsi ja palataan naisten pariin, mutta juu, onhan näitä tapauksia kaikenlaisia..

Mutta jos tuohon alotukseen kommentoin, niin kyllä ne syyt taitaa tosiaan olla se järisyttävän aistillinen seksi ja ihmisen LÄHEISYYS jne. Miehillä tuntuu tosiaan pää olevan aika tyhjä...

Tulipas lähetettyä liian aikaisin ja liian hätäinen viesti..
        Lisäyksenä siis vielä sellanen, että toiset voi elää autuaan tietämättömänä heteroelämäänsä kun toiset ovat aina tienneet tykkäävänsä enempi samasta sukupuolesta mutta ulkopuoliset paineet on olleet liian kovat. Jossain vaiheessa sitä sitten antaa haluilleen ja toiveilleen vallan ja uskaltautuvat ulos heteroelämästään..

• ollako vaiko eikö
        16+19 kirjoitti:

Tulipas lähetettyä liian aikaisin ja liian hätäinen viesti..
        Lisäyksenä siis vielä sellanen, että toiset voi elää autuaan tietämättömänä heteroelämäänsä kun toiset ovat aina tienneet tykkäävänsä enempi samasta sukupuolesta mutta ulkopuoliset paineet on olleet liian kovat. Jossain vaiheessa sitä sitten antaa haluilleen ja toiveilleen vallan ja uskaltautuvat ulos heteroelämästään..

kysymys on vain siitä että se ihminen joka vi jalat alta vaan 'sattuu' olemaan nainen, ilman että se on ns. ratkaiseva tekijä vaan ennemminkin ratkaisevaa on se persoona nais- tai mieskuoren sisällä. Itse ainakin koen, että minulle kävi näin ja olen todella onnellinen että kykenin näkemään rakkaani 'naisen takana' ja hän myös minut. Ja täytyy sanoa, että olen myös nauttinut kovasti niistä uusista asioista, joita naiseen rakastuminen on tuonut tullessaan

• whoknowsidont

En tiedä ikääntymisen tuomista hormonimuutoksista vielä mitään, olen sen verran nuori, vasta 27-vuotias.
        Mietin kyllä pari vuotta sitten hormonien vaikutusta seksuaalisuuteeni.

Ajatus putkahti mieleen kun huomasin ehkäisypillerien lopettamisen jälkeen (n. puoli vuotta viimeisestä pilleristä) että miehet eivät enää kiinnostaneet ja itse asiassa jopa rakastuin naiseen. Käytin e-pilsuja n. 15 kesäisestä 25-vuotiaaksi asti, jonka aikana seurustelin ainoastaan miesten kanssa. En tiedä mitä tapahtui, mutta pillerien lopetuksen jälkeen olo tuntui ensimmäistä kertaa kaikinpuolin normaalilta. No, kyllähän te tiedätte naisina että oman kehon muutokset vaan tuntee ja tietää itse, niitä ei pysty toiselle selittämään. Koko keho ja mieli tuntui ja tuntuu edelleen aivan uudelta verrattuna siihen edelliseen olotilaan.

En tiedä kuinka typerältä tämä kuulostaa, mutta uskon että vieraat hormonit ovat pitäneet kehoni teini-iästä asti (suurimman osan tytöstä naiseksi kasvun ajan) jotenkin kahleissa ja turtana. En tiedä parempaakaan vertausta sille tunteelle kuin "pakkopaidassa". Tuntui ikäänkuin olisin kokenut toisen murrosiän kun olin ollut muutamia kuukausia ilman pillereitä.

No, en oikeastaan tiedä mikä minun pointti oli, muutakuin että osaan kuvitella että hormoneilla voi olla jotakin vaikutusta seksuaalisuuteen. Ehkä. Mene ja tiedä. Pääasia on, että ilman e-pillereitä tunnen oloni paljon paremmaksi ja ehkäpä pillerit pitivät seksuaalisuuteni "aisoissa". Tai sitten koin vaan jonkin ahaa-elämyksen ja pillereillä ei ollut siihen osaa eikä arpaa. :)

• 1+11

Että ihan tuikituntemattomien kanssa keskustelit tuollaista lähikaupassa? Niin varmaan. In your dreams! XD

• 1+11

Oooops, anteeksi lukihäröni. Pahoittelen.

• LadyDay
        1+11 kirjoitti:

Oooops, anteeksi lukihäröni. Pahoittelen.

taipumus homo- /biseksuaalisuuteen on ihmisessä kyllä jo ihan syntyessä, jos on ollakseen. Se on sitten eri asia, milloin siitä tulee "hallitseva" piirre tai koska henkilö on sen valmis myöntämään itselleen/muille.

• Anonyymi00017
        LadyDay kirjoitti:

taipumus homo- /biseksuaalisuuteen on ihmisessä kyllä jo ihan syntyessä, jos on ollakseen. Se on sitten eri asia, milloin siitä tulee "hallitseva" piirre tai koska henkilö on sen valmis myöntämään itselleen/muille.

Ei ole synnynnäistä kaikilla. Hajut ja maut miehissäni käännytti ainakin minut.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Yli-ikäinen baariprinsessa draamakuningatar,kiinnität huomiota pinnallisiin asioihin ja kierrellysti syytät miehiä siitä mitä olet. Ei sa taida ollakaan niin helppo hyväksyä olevansa lesbo. Pettymys siitä miten suhteet miehiin epäonnistuivat kalvaa mieltä vieläkin. Nyt on menossa uho vaihe löytämästäsi lesboudesta mutta seuraavaksi kysytkin itseltä miksi minun pitää olla poikkeava. Taitaa olla melkein heteromiehen helpompaa löytää hyvä nainen kuin lesbon.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Lesbous ei suojele hajuilta 👍🏻🤣🤣🤣

• Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Yli-ikäinen baariprinsessa draamakuningatar,kiinnität huomiota pinnallisiin asioihin ja kierrellysti syytät miehiä siitä mitä olet. Ei sa taida ollakaan niin helppo hyväksyä olevansa lesbo. Pettymys siitä miten suhteet miehiin epäonnistuivat kalvaa mieltä vieläkin. Nyt on menossa uho vaihe löytämästäsi lesboudesta mutta seuraavaksi kysytkin itseltä miksi minun pitää olla poikkeava. Taitaa olla melkein heteromiehen helpompaa löytää hyvä nainen kuin lesbon.

Mitä höliset. Olen Mixein tanssilattian Ylhäisaatelin Ruhtinatar puolipaljaalla perseelläni. Uhot sulla on housuissas. Mun miessuhteet ei ole epäonnistuneet. Se on vaan kuule se haju mikä jäi.

• Anonyymi00022

Sanon vain että yksin on mukavampaa kun keskiverto wlw:n kanssa. Ei ole outoa olla naisen kanssa, mutta naiivia on myös romantisoida naissuhteita. Yhteisössä kun on niin paljon vakavia mt-ongelmia, väkivaltaa, pettämistä, poly/avoinliitto ja bi-kokeilijoita, epävakaita, sisäistettyä homofobiaa, mieskeskeisyyttä ja hankalaa nepsykäytöstä (rajattomuus, lapsekkuus, tunnekylmyys, haasteet mielen teoriassa ja empatiassa etc).
      Aikuisia naisia joilla ei riitä rohkeus ja kantti ottaa omasta terveydestään vastuu. Sen sijaan naisystävä saa ne ongelmat niskaansa. Herätys naiset.

• Anonyymi00023

Lisäisin myös seksikeskeisyyttä, vaikeuksia sitoutua koska ollaan impulssiivisia=yleensä adhd-tyyppisiä ja huonoa käytöstä oikeutetaan nepsyydellä tai mt-ongelmilla.
        Tyhjäpäitä riittää kyllä jos se jollekin riittää. Lika barn leka bäst.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Lisäisin myös seksikeskeisyyttä, vaikeuksia sitoutua koska ollaan impulssiivisia=yleensä adhd-tyyppisiä ja huonoa käytöstä oikeutetaan nepsyydellä tai mt-ongelmilla.
        Tyhjäpäitä riittää kyllä jos se jollekin riittää. Lika barn leka bäst.

+ persoonallisuushäiriöiset ja "ei-miehet" muusut.

Hmm. Niin missä fiksusti käyttäytyvät, kypsät ja nätit normaalipainoiset on? Miesten kanssa?
        Näyttää siltä että selibaatti on hyvä valinta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      98
      1211
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      87
      834
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      764
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      683
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      616
    6. 31
      593
    7. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      548
    8. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      15
      541
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43
      513
    10. Rakennus myynnissä

Joko se loppuu mehtä hallitus sumilta?
      Suomussalmi
      10