Onko todella niin että kaikki muut ovat ajaneet "suohon" tai myyneet esim venäjälle kaikki intikkka vz1500 :set. Itselläni on vielä moinen mopo. -09 m mallin viritys . Mitä olette mieltä? Joitakin keskustelun aloituksia ja kokemuksia olen jo palstalle laittanut. Asiallista keskustelua, ajatusten vaihtoa vailla. Tähän astiset kommentit ovat ollet kovin nekatiivis painotteisa, mutta olisko jollain muutakin sanottavaa? Vai pidetäänkö tälläista edes motori pyöränä?
onko kenellään toisilla
M1500/Keskustelua
2
693
Vastaukset
- Turo-rinkeli
mielummin 1800nen. Hintaero liian pieni.
- yksjostoinen
Muutama moista hässäkkää tarjottu mulle vaihdossa kylläkin tosi houkuttelevaan hintaan,onneksi tuli pidettyä pää kylmänä kun noita hintoja katellu niin tosiaan menettää arvonsa nopeasta,kyllähän mp:n näölläkin laadun kanssa on tärkeä merkitys myös,kuka viitsisi maksaa kymppiä kolholla pyörällä ajelemisesta,
ainoa hyvä asia pyörässä todellakin on tuo halpa hankinta hinta mutta kannattaako pa.......ta maksaa mitään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921816- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683