Autoviihde

jjeejejeje

Onko kellään kokemusta autoviihteen tuotteista? Taittavat olla pitkälti mds :sän kamaa? Kun tollasen Autoviihde AVC1300D 1-kanavaisen vahvarin saa 199e (399e) niin mahtaakohan tollasesta ollan mihkään? Kumminkin luvataan se 1300w ohmiin..

40

12346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vaan

      Autoviihde tehny noita "omia" tuotteitaan mds:n kanssa yhteistyössä. Eli eiköhän ne ole ainakin parempia kun mitkään silversonicit tai megakick nönnönnöö merkkiset vahvistimet

      • vbjodfogbj

        hmm. Uskaltaisikohan tuollaista koittaa. Kellään muulla kokemuksia?


      • Jepatsuikka
        vbjodfogbj kirjoitti:

        hmm. Uskaltaisikohan tuollaista koittaa. Kellään muulla kokemuksia?

        2Ohm ollut tuollainen kytkettynä ja hyvin rokitti :) Hinta/laatusuhteeltaan ihna kelpo peli.


    • mikkkkkiiiiiiiiiiiii

      Kyllä tuommonen on hyvä vahvistin hintaluokassaaan.

      • minä vaan

        Takuu ei tuossa firmassa oikein toimi. Itsellä ja ystävilläni huonoja kokemuksia.
        Kun laite menee takuu aikana rikki syytetään käyttäjää eikä oteta vastuuta.
        Muutenkin yrityksen palvelu ala-arvoista. Kannatta valita sellainen ostopaikka jossa
        palvelu toimii ja otetaan vastuuta myymistään tuotteista.


      • minä vaan
        minä vaan kirjoitti:

        Takuu ei tuossa firmassa oikein toimi. Itsellä ja ystävilläni huonoja kokemuksia.
        Kun laite menee takuu aikana rikki syytetään käyttäjää eikä oteta vastuuta.
        Muutenkin yrityksen palvelu ala-arvoista. Kannatta valita sellainen ostopaikka jossa
        palvelu toimii ja otetaan vastuuta myymistään tuotteista.

        Jollain on hirveä vimma käyttää toisten nikkiä


      • ihan minä
        minä vaan kirjoitti:

        Jollain on hirveä vimma käyttää toisten nikkiä

        "minä vaan" on vähän sellainen nikki, että sen helposti tahattomasti laittaa itselleen. Itsekkin muistan joskus sitä käyttäneeni, en tiennyt silloin ainakaan että joku käyttäisi sitä vakituiseen.


      • sinä vaan
        ihan minä kirjoitti:

        "minä vaan" on vähän sellainen nikki, että sen helposti tahattomasti laittaa itselleen. Itsekkin muistan joskus sitä käyttäneeni, en tiennyt silloin ainakaan että joku käyttäisi sitä vakituiseen.

        Kyseessähän ei ole oma nikki jos ei sitä rekisteröidä. Minä vaan voi sopii hyvin meille kaikille.


    • 88rs2

      autosoundin testissä oli tuo kyseinen laite, tehoa antaa sen mitä lupaa mutta ei sovi äänenlaatukäyttöön

      • minäkinvaan

        Kerrotko mikä lehden n:ro missä testi on


    • huphup

      Yleensäkin kun mainostetaan tuotteitaan ja palveluitaan SUOMEN PARHAANA!! niin itselläni nousee niskavillat pystyyn. Tuo ei ole edes järkevää markkinointia, koska miten voit määrittää teillä olevan suomes paras asiakaspalvelu? Tai paras tuote ellei sitä ole nyt jotenkin virallisesti semmoiseksi testattu.

      On ok, jos kehutaan omaa palvelua hyväksi ja nopeaksi, mutta menee jo hieman yli, kun hehkutetaan tuohon tyyliin ja vielä ansioitta.

      Sattuneesta syystä nuo tuon tyylin markkinoijat ovat käytönnössä sitten varsin kehnoja juuri noilla kehumillaan osa-alueilla.

      • MDShifistelijä

        Itse en niinkään kutsuisi kehnoksi putiikiksi. Vastaavat sähköposteihin nopeasti, jaksavat neuvoa tuotteiden ostoja ennen ja jopa jälkeenkin. Tilasin tuossa syksyllä subbaria sieltä, tilasin tuotteen torstaina aamupäivällä ja oletin että tuote ei kerkeäisi viikonlopuksi synttärilahjaksi. Toisin kävikin ja subbari oli postissa haettavissa jo perjantaina illalla! Ainoastaan pelkkää hyvää sanottavaa tästä firmasta, ja kyllä, tulen jatkamaan kyseisen puljun tuotteiden käyttöä. Hinta/laatusuhteetkin kohdallaan ihan hyvin. Ei välttämättä suomen paras mutta ehdottomasti parhaimpaan eliittiin kuuluva kauppa! Suosittelen.


      • etgr
        MDShifistelijä kirjoitti:

        Itse en niinkään kutsuisi kehnoksi putiikiksi. Vastaavat sähköposteihin nopeasti, jaksavat neuvoa tuotteiden ostoja ennen ja jopa jälkeenkin. Tilasin tuossa syksyllä subbaria sieltä, tilasin tuotteen torstaina aamupäivällä ja oletin että tuote ei kerkeäisi viikonlopuksi synttärilahjaksi. Toisin kävikin ja subbari oli postissa haettavissa jo perjantaina illalla! Ainoastaan pelkkää hyvää sanottavaa tästä firmasta, ja kyllä, tulen jatkamaan kyseisen puljun tuotteiden käyttöä. Hinta/laatusuhteetkin kohdallaan ihan hyvin. Ei välttämättä suomen paras mutta ehdottomasti parhaimpaan eliittiin kuuluva kauppa! Suosittelen.

        Itse kun olen tilaillut tuotteita monestakin paikkaa niin ne on aina saanut noutaa postista seuraavana päivänä. Eli aika normi juttu ja kuuluu mielestäni asiaan.


      • Paskaa palvelua
        etgr kirjoitti:

        Itse kun olen tilaillut tuotteita monestakin paikkaa niin ne on aina saanut noutaa postista seuraavana päivänä. Eli aika normi juttu ja kuuluu mielestäni asiaan.

        Sehän ei tee liikkestä hyvää että myyvät tuotteen ja ottavat rahat pois.
        Jälkipyykillä se yritys puntaroidaan. Eli miten toimii palvelu takuu yms.
        asioissa.
        Tässä ko. yrityksessä se ei toimi juuri lainkaan !!
        Ostakaa sellaisesta paikasta missä takuuasiatkin hoidetaan !


      • SMD-subs

        Vahvistimet sisältä perus kiina roinaa, komponentit juuri sitä itteensä laadullisesti, toleransseiltaan. Layout platassa myös perus schaisee hyppylankoja täynnä ja huonot juotokset, joten mekaaninen kestävyys zero, nada, nolla. potikat perus paskaa suojaamattomia joten rahinat alkaa ennenpitkää. Konkat ja toroidi muuntajat minatyyri mallia ja fetit taas sitä samaa kaakelperiä. Hyötysuhde 50% - 10% luokkaa joten teho/hyötysuhde olematon edelleen sitä itteensä, ei vakavoituja syöttöjä joten jännitteen laskiessa tehot tippuu oleellisesti, no mutta mitä saa sitten halvalla, no juuri em. asioita, jos nuo eivät haittaa ja tykkää niin äkkiä vaan tilailemaan corollaan popit niin että (lainaus MDS mainoksesta) kuuluu kirkolta kylälle ja saa sovitettua värinkin kartioon mieleisekseen


    • jaahassssss

      Netistä ei kannata ainakaan tilata koska jos laite menee takuu aikana rikki syytetään käyttäjää eikä oteta vastuuta. itella on huonoja kokemuksia kyseisestä AVC1300D-stä

    • Tere mulla on ollut autoviihteeltä 2 15sta JBL sudia hyvin on soineet 1100wattisella sony xplod vahvistimela ja sitten mulla on ollut autoviihteeltä se AVC 1300nenki enkä suositele ostamaan kun se ei kestä mulla on ollut semmonen ja ties kuin monela mun kaverilakin on ollut samalainen niin kellään niistä ei ole kestänyt :\

    • sköde

      Tämä amispoikien röhnälä ei ole alkuunkaan perillä takuuasioiden hoitamisesta. Yrittävät häikäilemättä kusettaa asiakasta ja tuntuvat olevan vieläpä helkatin hölmöjä ja tietämättömiä siitä, kuinka asioita ihan aikuisten oikeassa maailmassa hoidetaan.

    • markku20

      Kyllä minun kokemukseni ovat pelkästään myönteisiä. Jotkut vaan tajuaa tuon takuuhomman niin, että kun itse tyhmyyksissään rikkoo laitteen, vastuu kuuluu myyjälle, eihän se niin saa olla. Sitten aletaan urputtamaan täällä. Täytyy sanoa että ala-arvosta käytöstä. Mutta kai tämä maailma tarvitsee tuollaisia sköden ja kumppaneiden kaltaisiakin, vaikken tiedä miksi?

      • Autosoimaan

        Jaahas... markku on töissä AV:eella, kuka sitä omaansa haukkuu, mutta katsotaan muutamia vuosia eteenpäin jos firma on pystyssä vielä niin silloin pojat ehkä ovat osanneet jotain hoitaa oikein.
        Kyllä jos itse haluan asiantuntevaa palvelua, laadukkaita komponentteja, takuu yms. asiat hoituu, kilpailukykyiset hinnat, niin kyllä siinä tapauksessa otan yhteyttä Powersetin Pasiin


    • poppipaavo

      Itselläni ei hirveästi kokemusta kyseisestä putiikista, mutta vahvistimethan ovat herkkiä laitteita oli merkki mikä hyvänsä. Jotkut tosin toisia herkempiä..
      Kaikissa vahvistimissa ei ole alivirtasuojaa ja saattavat sen takia hajota alivirralla soittaessa. Useat niinkutsutut amistelijat sitten soittavat törkeällä alivirralla valot välkkyen basson tahtiin. Subbarit eivät tykkää aliteholla soitosta eikä vahvistimet alivirralla soitosta...
      Semmonen pointti vielä että vahvari voi hajota tärinänkin seurauksena. Tästä syystä vahvistin tulisi ruuvata johonkin ihan muualle kiinni kun subikotelon seinämään. Vaikka eihän se välttämättä siinä hajoa, mutta itse ainakin varmuuden vuoksi kiinnitän lankun toisaalle, kun yksi vahvistin itselläni jo hajosi tuosta syystä.

      En yleistä enkä väitä että kukaan tähän keskusteluun kirjoittaneista olisi väärinkäyttänyt laitteistoa mutta tuossa ainakin muutama vinkki.

      • MikäHemmetinSubi

        Se on supi, eli supikoira.
        Eikä sillä tee autossa mitään, paskoo vaan penkeille.


    • pahastipettynyt3

      Pulju ei noudata kuluttajansuojalakia. Tilasin kerran soittimen ja maksoin sen samantien, mutta sitte palautinki soittimen ja odotin rahoja takas niin kas kas tuli 18e vähemmän mitä piti. Velottivat myös toimituskulut takaisin päin vaikka niiden sivuilla hienosti lukee että palautus ei aiheuta kustannuksia asiakkaalle ja että noudattavat kuluttajansuojaa, mutta niinpä vain tuo vajaa parikymppiä meni taivaan tuuliin. Aikani taistelin mutta sielä ei paljon kiinnostanut asia.

      • pettynytolen

        Kuulostaa ihan autoviihteen perus hommalta. Onnex voi ostaa muualta


      • Audimies-99

        Juuri näin... kannattaa lukea ensin ne palaukseen/reklamaatioon liittyvä osio sivustolta, siellä mainitaan että joudut maksamaan palautukseen liittyvät kulut, monet firmat eivät ota palautuksista maksua, mutta jokainen firma toimii tavallaan ja sitoudut tilausta tehdessäsi kyseisen firman toiminta tapoihin.


      • Anonyymi

        Ei ole millään tavalla kuluttajansuojalain vastaista. Myyjällä on oikeus periä kohtuulliset palautuksesta koituvat kulut.
        Sehän siinä vaan tosiaan on, että Autoviihde on käytännössä ainut suomalainen verkkokauppa joka alkaa oikeasti vielä palauttaessakin asiakkaan rahoja keräämään. Vetävät aivan minimilinjaa palautusoikeuden suhteen asiakkaan miellyttämisessä.


    • bassoboy

      itellä on ollu kyseinen autoviihde AVC-1300D vahvistin eikä ole moittimista

    • neveragain0

      Omat kokemukset,että palvelu täysi kymppi hifiä ostaessa, takuuasioissa taas en ole mistään saanut yhtä huonoa palvelua.

    • Autoviihdeonpaskaa

      täyttä paskaa. en suosittele tätä puljua kenellekkään. takuu asioista ei olla saatu mistään yhtä huonoa palvelua. mitään ei korvata vaikka niin sanotaan. pistäkää boikottiin koko laitos.!

    • hifix

      LOLOLOLOLOLOL ostakaa Hifixiltä tai Powersetiltä niin ei tartte nillittää kaikesta, katos ku halvalla vaan ei yleensä saa hyvää, laatu maksaa ja köyhällä ei oo varaa ostaa moneen kertaa, pitäis kai jo täysikäisenä se tiedostaa, jollei oo iha pelle kuutamolla... nii et ostakaa asiantuntija firmoista eikä mistää karvanoppa amisluolasta. HIFIX --- POWERSET---

    • Anonyymi

      Joo mää tilasin kiinakaupasta ja sain tosi tehokkaan vahvistimen ja halvalla, soi iha sairaan hyvin ja tehoja lähtee.

    • Anonyymi

      takuu asiat toimivat tosi nihkeästi / ei ollenkaan. kannataa katsella luotettavampi liike.

    • Anonyymi

      ostaessa sanotaan että tuotteen voi palauttaa niin kuin muihinkin liikkeisiin. palautus hetkellä ei enään voikkaan. vaihtokin ainoastaan kalliimpaan tuotteeseen.

      en käy enään ikinä tässä liikkeessä !!!

      • Anonyymi

        Tämä.
        Minulle ei toki palautusoikeutta taidettu sen kummemmin mainostella, mutta tosiaan takaisin tullessa yllätti kun putiikki ei palautusoikeutta tarjoakaan, muuta kuin postin kautta tilattaessa. Silloinkin veloittavat aika kovat hinnat palautuksesta (postit 10€).
        Käytännössä siis menevät aivan sillä minimitasolla, minkä kuluttajasuojalaki määrää. Sai kyllä kerrassaan ihmetellä, kun ei tule mieleen ainuttakaan toista suomalaista kauppaa, mikä ei avaamattomia paketteja ilomielin ottaisi palautuksena.


    • Anonyymi

      Googlen kautta hakiessa löytyy aika ikäviä kokemuksia autoviihteestä.

      • Anonyymi

        Eikä suotta löydykkään, asiakaspalvelu aivan kauheaa ja tuotteiden arvosteluhan ei heidän sivujen kautta onnistu. Sen takia itsekkin päädyin muualle kirjottelemaan.


    • Anonyymi

      Mulla on 2000w Auna vahvistin jonka tilasin netistä ulkomailta, lähtee kyl tehoo iha kivasti

      https://www.electronic-star.fi/HiFi-TV/Auto-hifi/Auto-vahvistimet/2-kanavaiset-auto-vahvistimet/Dark-Star-2000-autovahvistin-2-kanavainen-2000W-RMS-2-0.html?force_sid=qkjjv0hlv87ki3re4ojtl89dld

      Sit tollanen kajari setti Toyota liftback hattuhyllyssä

      https://www.electronic-star.fi/HiFi-TV/Auto-hifi/Autokaiuttimet/CS-Comp-8-Auto-hifisetti-4-800-W-20-cm-8.html?force_sid=qkjjv0hlv87ki3re4ojtl89dld

      Ei menny rahaa silleen jos olisin suomesta ostanu, säästin hitosti ja sain paljo enemmän tehoa ku mistää suomessa myytävistä vahvistimista. Ny kuuluu tosi hyvin ja puhtaasti, kannattaa katella hintoja mistä tilaa niin säästää älyttömästi, kun nuo rahditkaan ei juuri kauheesti tullu maksamaan.

      • Anonyymi

        Hei laita Gz 7x10 hattuhyllyyn ja oviin jotkut 6" kajarit ja sit joku tollane Aunan vahvari, ei maksa paljoo mut tehoo lähtee iha älyttömästi.


    • Anonyymi

      Takuuthan ei ko. liikkeessä toimi.
      Rikkoontuneen laitteen ainoa mahdollinen syy oli autoviihteen mukaan kajaripiuhojen oikosulku.
      Ihme juttu, että soitin toimi 4kk ennen kärähtämistä. Sen jälkeen samoihin piuhoihin kytketty pioneer on pelittänyt nyt vuoden ajan ilman ongelmia.

    • Anonyymi

      Paskaa asiakaspalvelua. Mitä v... täytyy avata tiketti, että saa asiakaspalvelua etänä. Siellä ei kukaan vastaile.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      160
      2610
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      1736
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      182
      1640
    4. 79
      1311
    5. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      28
      1055
    6. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      297
      976
    7. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      51
      961
    8. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      179
      870
    9. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      79
      853
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      818
    Aihe