Minne lomalle lasten kanssa...

kissamix

Kokemuksia kehiin... lasten kanssa siis liikkeelle ja aiemmin ei olla käyty. Maaliskuussa ehkä johonkin kanarian suuntaan tai keväällä toukokuussa kreikkaan, kreetalle ehkä.
Kertokaa!! :)

8

1290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ni

      lähtisin maaliskuussa kanarialle all inclusive hotelliin. sinne maaliskuulle ihanampaa saada aurinkoa, kun suomen kesä vielä kaukana. ja kanaria tylsyydessään (jonkun mielestä ehkä) tosi hyvä ja turvallinen lasten kanssa. ja all inclusive taas aivan mahtava, ainakin, jos pieniä lapsia. ja kukkarollekin tulee huokeammaksi!

      • niinpä niin

        kukaan vielä pystynyt todistamaan että all inclusive on edullisin...ja entä jos keittiö on surkea ja ruoka on aian lähes samaa...surkeaa pitsaa, kanaa, riisiä...ja aina syödä samassa paikassa kun parasta matkalla on ruokailut milloin missäkin ja joka ilta eri paikassa...lastenkin kanssa. Ja ei sekään ole todistettu että kanarialla on maaliskuussa takuu lämmintä...meressä ei ainakaan lapset tarkene uida.


      • ölfsdklöfködäö
        niinpä niin kirjoitti:

        kukaan vielä pystynyt todistamaan että all inclusive on edullisin...ja entä jos keittiö on surkea ja ruoka on aian lähes samaa...surkeaa pitsaa, kanaa, riisiä...ja aina syödä samassa paikassa kun parasta matkalla on ruokailut milloin missäkin ja joka ilta eri paikassa...lastenkin kanssa. Ja ei sekään ole todistettu että kanarialla on maaliskuussa takuu lämmintä...meressä ei ainakaan lapset tarkene uida.

        Eikä ole tarpeenkaan todistaa. On vaan ihan ok, kun hotellilla on saatavana aina jotain, ilman että tarvitsee kokoajan kuvetta kaivaa. Eihän all Inc missään nimessä rajoita hotellilla syömään, ellet sitten ole niin tautisen pihi että "syödään nyt koko rahan edestä kun on maksettukin".
        Itselle kävi kerran, että all inc hotellin ruoka ei miellyttänyt ja söin sitä viikon aikana vain kerran. Ei siitä mieli mennyt maahan, lomallahan ei joka penniä tarvi niin tarkkaan laskea.


    • Kohtuulyhyt lento

      No itse mieluummin lähtisin maaliskuussa kun täällä alkaa olla kunnon talvi ohi eikä vielä kevättä. Kanaria silloin kyllä järkevin valinta, jonnekin etelään, esim Amadores, Maspalomas-Meloneras, tai Teneriffan eteläpuoli. Sellainen hotelli missä lämmitetty allas, koska merivesi kylmimmillään. Säät voi olla vaihtelevat, mutta ainakin parempaa kuin täällä tuohon aikaan.

      Kreikka kohteena mieleisempi minulle, mutta sinne täytyy mennä lähempänä kesää, ja sitten on jo kotomaassakin kaunista ja valoisaa. Eli oikeastaan se lämmitetty allas kannattaa pitää aika tärkeänä kriteerinä noilla kevätmatkoilla.

      Sitten tietysti Egyptiin voi mennä myös maaliskuussa, lämpimämpää, jos kohde muuten miellyttää ajatuksena. Tai Arabiemiraatit, tai...

    • Ixia???

      Minä kans olen suunnitellut lasten kanssa matkaa toukokuulle. Mietityttää vain ,että tarkeneeekohan toukokuun puolessa välissä jo polskia Rodoksen uima-altaissa.Sekun on lapsille tärkein juttu lomalla. Kesäkuussa en enää lähde etelään kun Suomessakin on jo kesä.

      • Ihana Rodoksen kevät

        Olemme olleet Rodoksen itärannikolla Aurinkomatkojen Epsilon-hotellissa toukokuun puolivälissä, ja ainakin silloin oli ihanan lämmintä, jopa merivesi tuntui lämpimältä. Lapset tarkenivat altaassa kyllä (tässä voi olla hotellikohtaisia ja tietty lapsikohtaisia eroja). En usko että olisi suurta eroa sillä minnepäin saarta menee. Jos uima-allas on iso ja syvä ja varjossa, se lämpenee tietty hitaammin kuin matalampi allas, joka auringonpaisteessa aamusta asti. Eli esim tuolla Epsilonissa oli pienempi allas jossa vaatimaton vesiliukumäki, ja lapset viihtyivät siellä, iso allas tuntui vähän kylmältä. Illat ovat toukokuussa vähän viileitä, eli illaksi pitkähihaista mukaan.


      • Ixia??
        Ihana Rodoksen kevät kirjoitti:

        Olemme olleet Rodoksen itärannikolla Aurinkomatkojen Epsilon-hotellissa toukokuun puolivälissä, ja ainakin silloin oli ihanan lämmintä, jopa merivesi tuntui lämpimältä. Lapset tarkenivat altaassa kyllä (tässä voi olla hotellikohtaisia ja tietty lapsikohtaisia eroja). En usko että olisi suurta eroa sillä minnepäin saarta menee. Jos uima-allas on iso ja syvä ja varjossa, se lämpenee tietty hitaammin kuin matalampi allas, joka auringonpaisteessa aamusta asti. Eli esim tuolla Epsilonissa oli pienempi allas jossa vaatimaton vesiliukumäki, ja lapset viihtyivät siellä, iso allas tuntui vähän kylmältä. Illat ovat toukokuussa vähän viileitä, eli illaksi pitkähihaista mukaan.

        Kiitos paljon tiedosta :)


      • Mauri matkailija

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2240
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1751
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      157
      1606
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1382
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      293
      1237
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1109
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1063
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      948
    Aihe