Nöyrät anteeksipyynnöt

Jakobstad 1

Fedoran Canon S100-printteriongelmat ratkesivat. Kyseessä oli ilmiselvästi oma moka. Olin älyttömyyksissäni ottanut testirepoja käyttöön välillä (elokuussa) ja siinä yhteydessä oli tullut asennuksena mm. ghostscript 8-71.15.fc13-paketti jossa bugi. Aikana telottua tuohon pakettiin liittyneet muut testipaketit sekä vaihtamalla se vanhempaan ghostscript 8-71.10.fc13-pakettiin sekä asentamalla siihen liittyvät muut tarvittavat paketit sain printterin toimimaan.

Nöyrät anteeksipyynnöt. Tästä eteenpäin oltava tarkempana noiden testipakettien suhteen. En enää koskaan valitse niitä ohjelmistolähteitä joista testisoftaa virtaa.

3

564

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mac-käyttäjä.

      Kuulosti aikamoiselta säätämiseltä, heh :D

      Sori myös, satuin näkemään otsikon ja klikkasin että mitä täällä pyydetään anteeksi?

      • Onko se nyt mikään yllätys, että kaikki ongelmat ovat useimmiten käyttäjien omien vikoja? Mac OS X:llä tavallisimmat ongelmat liittyy siihen, että käyttäjä ei ole päivittänyt Mac OS X:ää uudempaan ja alkuaikoina Apple rahasti Mac OS X:n kehitysversioilla. Kaksi ensimmäistä julkaisuahan olivat keskeneräisiä eikä niitä myyty esiasennettuna kun olivat niin bugisia, mutta rahat otettiin pois hölmöiltä. Nokia ja näytönohjainvalmistajat ovat menestyksekkäästi ottaneet Applesta mallia.

        Myös Mandriva ja Novell tekevät bisnestä testipenkeillä, tosin heillä rahastaminen on vapaaehtoista ja tarjoavat lähinnä lisäpalvelua. Käyttöjärjestelmät kun saa ilmaiseksikin.


      • &&Tempest
        M-Kar kirjoitti:

        Onko se nyt mikään yllätys, että kaikki ongelmat ovat useimmiten käyttäjien omien vikoja? Mac OS X:llä tavallisimmat ongelmat liittyy siihen, että käyttäjä ei ole päivittänyt Mac OS X:ää uudempaan ja alkuaikoina Apple rahasti Mac OS X:n kehitysversioilla. Kaksi ensimmäistä julkaisuahan olivat keskeneräisiä eikä niitä myyty esiasennettuna kun olivat niin bugisia, mutta rahat otettiin pois hölmöiltä. Nokia ja näytönohjainvalmistajat ovat menestyksekkäästi ottaneet Applesta mallia.

        Myös Mandriva ja Novell tekevät bisnestä testipenkeillä, tosin heillä rahastaminen on vapaaehtoista ja tarjoavat lähinnä lisäpalvelua. Käyttöjärjestelmät kun saa ilmaiseksikin.

        Positiivinen yllätys kun päivitin suoraan viime kesänä Mandriva 2010:n 2010 Springiin. Ongelmat Dolphinin kanssa hävisivät sen siliän tien ja nyt - ensi kerran sitten huhtikuun kaikki hommat toimii niin mahdottoman nätisti Mandrivalla. Joten ei nuo päivitykset aina tuo vain ongelmia - ne voivat saada aikaan miellyttäviäkin yllätyksiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe