Missä saa ampua

isäihminen

Poika mankuu airsoftasetta kun jollakin kaverilla on. Isänä kyselen jotta saako niillä ammuskella kaupungissa omakotialueella tai omassa pihassa.
Luulen ettei saa sillä poliisit ovat aika hanakasti paikalla jos joku jonkin pyssyn näköisen kanssa esiintyy.
Tekeekö noilla muutaman kympin pyssyillä edes mitään.

7

5945

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12v

      Mä ainakin kavereiden kanssa ammuskelen ihan vaan metsässä vanhalla ampumaradalla. kerran on kyl yks koirantaluttaja tullu vähän jäkättämään. mut airsoftaaminen on kiva harrastus. itelläni on ak-47

    • dsdsdsddssdd

      on mul itel sellanen 20 euron maksava pumppuhaulikko.
      ite ollaa kamujen kaa lähi metäs.
      mun mielestä semmosella kympin aseella ei tee mitää.
      itekki ostan jonkun satasen aseen koht.

    • lazzq

      Älkää kuunnelko edellisiä viestejä. Lain mukaan airsoftilla saa ampua maanomistajan luvalla. Ja suosittelen pelaaman teidän paikkakunnanne airsoft yhdistyksen peleissä(jos sellainen löytyy. Ja muista ostaa kunnon silmäsuojaimet! Uusia silmiä ei saa rahallakaan.

      • isäihminen

        Siis niillä ei saa ampua laillisesti käytännössä missään. Kaupunki ei taatusti anna lupaa mailleen ok-alueella.
        Tuo suojausjuttu on tietysti ihan ehdoton mutta hieman epäilyttää noudattavatko pojat sitä.
        Kerran ainakin olen nähnyt kun kaksi joukkuetta kävi sotaa kirjaston pihan kallioilla ja sotatantereella kuljeskeli "siviilejä" siinä rintama-alueella. Hämärässä pojat ampuivat tietysti kaikkea liikkuvaa.

        Uskon että tyydymme harrastamaan ampumista radalla ihan oikeilla aseilla. Niillä on tietysti ammuttava vain yhteen suuntaan ja se äksöni kai jää puuttumaan mutta jääköön.


      • Anonyymi
        isäihminen kirjoitti:

        Siis niillä ei saa ampua laillisesti käytännössä missään. Kaupunki ei taatusti anna lupaa mailleen ok-alueella.
        Tuo suojausjuttu on tietysti ihan ehdoton mutta hieman epäilyttää noudattavatko pojat sitä.
        Kerran ainakin olen nähnyt kun kaksi joukkuetta kävi sotaa kirjaston pihan kallioilla ja sotatantereella kuljeskeli "siviilejä" siinä rintama-alueella. Hämärässä pojat ampuivat tietysti kaikkea liikkuvaa.

        Uskon että tyydymme harrastamaan ampumista radalla ihan oikeilla aseilla. Niillä on tietysti ammuttava vain yhteen suuntaan ja se äksöni kai jää puuttumaan mutta jääköön.

        No siis seurissa ja tapahtumissa kannattaa käydä kun se on luvallista ja kuka sitä kattelee jos ampuilee omalla mökilläkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siis seurissa ja tapahtumissa kannattaa käydä kun se on luvallista ja kuka sitä kattelee jos ampuilee omalla mökilläkin

        Oot vaan 11 vuotta myöhässä :D


    • Anonyymi

      Saako edes oman omakotitalon pihassa ampua airsoft aseilla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe