Missä saa ampua

isäihminen

Poika mankuu airsoftasetta kun jollakin kaverilla on. Isänä kyselen jotta saako niillä ammuskella kaupungissa omakotialueella tai omassa pihassa.
Luulen ettei saa sillä poliisit ovat aika hanakasti paikalla jos joku jonkin pyssyn näköisen kanssa esiintyy.
Tekeekö noilla muutaman kympin pyssyillä edes mitään.

7

6551

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12v

Mä ainakin kavereiden kanssa ammuskelen ihan vaan metsässä vanhalla ampumaradalla. kerran on kyl yks koirantaluttaja tullu vähän jäkättämään. mut airsoftaaminen on kiva harrastus. itelläni on ak-47

• dsdsdsddssdd

on mul itel sellanen 20 euron maksava pumppuhaulikko.
      ite ollaa kamujen kaa lähi metäs.
      mun mielestä semmosella kympin aseella ei tee mitää.
      itekki ostan jonkun satasen aseen koht.

• lazzq

Älkää kuunnelko edellisiä viestejä. Lain mukaan airsoftilla saa ampua maanomistajan luvalla. Ja suosittelen pelaaman teidän paikkakunnanne airsoft yhdistyksen peleissä(jos sellainen löytyy. Ja muista ostaa kunnon silmäsuojaimet! Uusia silmiä ei saa rahallakaan.

• isäihminen

Siis niillä ei saa ampua laillisesti käytännössä missään. Kaupunki ei taatusti anna lupaa mailleen ok-alueella.
        Tuo suojausjuttu on tietysti ihan ehdoton mutta hieman epäilyttää noudattavatko pojat sitä.
        Kerran ainakin olen nähnyt kun kaksi joukkuetta kävi sotaa kirjaston pihan kallioilla ja sotatantereella kuljeskeli "siviilejä" siinä rintama-alueella. Hämärässä pojat ampuivat tietysti kaikkea liikkuvaa.

Uskon että tyydymme harrastamaan ampumista radalla ihan oikeilla aseilla. Niillä on tietysti ammuttava vain yhteen suuntaan ja se äksöni kai jää puuttumaan mutta jääköön.

• Anonyymi
        isäihminen kirjoitti:

Siis niillä ei saa ampua laillisesti käytännössä missään. Kaupunki ei taatusti anna lupaa mailleen ok-alueella.
        Tuo suojausjuttu on tietysti ihan ehdoton mutta hieman epäilyttää noudattavatko pojat sitä.
        Kerran ainakin olen nähnyt kun kaksi joukkuetta kävi sotaa kirjaston pihan kallioilla ja sotatantereella kuljeskeli "siviilejä" siinä rintama-alueella. Hämärässä pojat ampuivat tietysti kaikkea liikkuvaa.

Uskon että tyydymme harrastamaan ampumista radalla ihan oikeilla aseilla. Niillä on tietysti ammuttava vain yhteen suuntaan ja se äksöni kai jää puuttumaan mutta jääköön.

No siis seurissa ja tapahtumissa kannattaa käydä kun se on luvallista ja kuka sitä kattelee jos ampuilee omalla mökilläkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No siis seurissa ja tapahtumissa kannattaa käydä kun se on luvallista ja kuka sitä kattelee jos ampuilee omalla mökilläkin

Oot vaan 11 vuotta myöhässä :D

• Anonyymi

Saako edes oman omakotitalon pihassa ampua airsoft aseilla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      17
      2373
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1261
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      907
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      135
      838
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      831
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      59
      797
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      766
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      735
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      164
      722
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      130
      684
    Aihe