Morjens vaan kaikki, täällä taas ja talvi painaa auttamatta alleen. olen entinen lapissa paljon matkaillut ihminen, en ole nytten noin viiteen vuoteen käynyt ollenkaan pohjoisissa, ainut käväisy oli rovaniemellä kolmisen vuotta sitten, nytten olen taas alkanut pohtimaan että mistä kannattaisi lähteä mökkiä vuokrailemaan, paikalla ei ole niin väliä, kunhan se vain on kauniissa lapissa! ajankohta olisi siinä tammikuun puolenvälin jälkeen, joulupyhät ja vuodenvaihde menee perinteiseen tyyliin tahkolla, voin muuten suositella kaikille tahkoa vuodenvaihteen aikoihin, rinteitä on kivasti auki ja uudenvuodenyönä näkee hirmusen paljon ilotulitteita kun kapuaa rinteiden päälle edes puoleen väliin saakka niin näkee todella upeasti kaikki ja ei tarvitse itse rahaa käyttää. joo niin niitä mökkivinkkejä voi pistää tänne tai mun sähköpostiini tai saatte laittaa tekstareitakin jos siltä vaan tuntuu :D
Yhteystietoni:
Puhelinnumero: 358409403343
Sähköposti: [email protected]
Terveisin,
Miika Peltola
Entinen Lapinkävijä
2
442
Vastaukset
- kova luu
Olisi hauska tietää että menetkö laskettelu reissulle vai sormia pyörittämään? jos hiihtämään haluat niin silloin kannattaa suunnata ylläkselle, rinteiden puolesta levi on parempi, kaupunkimainen keskus ja tunnelmallista iltaelämää joka kannattaa kokea itse ! :)
- lappiin.
Kiitoksia ripeästä yhteydenotosta, laskettelemaan olen itse menossa poikani kanssa, vaimoni menee tyttären kanssa hiihtelemään.. ylläs varmaan on meille parempi vaihtoehto, onko sinulle henk. koht. kokemuksia ylläkseltä tai vaikka äkäslompon alueelta? kummalle keskukselle kannattaa ennemmin mennä? kulkeeko skibussi keskusten väliltä?
Ystävällisin terveisin,
Miikka Peltola.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k1503255Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel732217Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä102187Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien731876Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1551702Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi241676Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k121655Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem231378Pesäpallo rulettaa
Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy31173Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️151140