Eikös jo olisi korkea hommata toimintavarmat ja turvalliset liikenneympyrät alati renaavien liikennevalojen tilalle?
Vastaukset 8
- YMPYRÄT
TUPPUKYLÄLÄISILLE LIIAN MONIMUTKAISIA
kiertoliittymää tarkoitat, niin ne ovat aivan erinomaisia mutta rakennetaan vaan risteyksiin jotka ylittävät tietyn )9000) liikennemäärän vuorokaudessa
- miksei tännekin
http://alk.tiehallinto.fi/kiertol/kiertol.htm
Siis joissa ei edes vuosittainen automäärä ylitä 9000 kappaletta. miksei tännekin kirjoitti:
http://alk.tiehallinto.fi/kiertol/kiertol.htm
Siis joissa ei edes vuosittainen automäärä ylitä 9000 kappaletta.mutta tuppukylän läpi voi ajaa, kun ukiin joutuu niin meri tulee vastaan....
- Mutsis on
Miten ihmeessä sitten Lokalahden keskustaan tehdään juuri parast'aikaa kiertoliittymää? Mahtaako liikkua edes 900 autoa viikossa ei taatusti päivässä...vai olikos se laskelma tehty ajatellen niitä Sukarin tontteilijoita, jos niillä olis ollut alvariinsa asiaa keskustaan ja sieltä takaisin meren rantaan.....
tuo liikenne kyseisessä paikassa menee kärkikolmiollakin, katso ensin vasempaan sitten oikeaan jne...
Ei Ukiss tarvita liikennevaloja,,voi hyvä tavaton,eihän täällä ole senvertaa liikennetäkään.....
hyvää syksyä t kummitäti- Tiirusilmä
Itse olen liikkeellä enimmäkseen jalan tai polkupyörällä ja olen vakuuttunut ettei täkäläiset autoilijat edes havaitse jalankulkijaa jollei liikennevalot pakottaisi heitä pysähtymään. Sen verran "hiljainen" tämä kylänraitti on että autoilijatkin kulkevat kuin unessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri391158- 80886
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40710Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi41699Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus213581- 48513
- 43499
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,176478jumala ei auta hittojakaan..
kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir204473Onneksi en ole riippuvainen Kuhmo Oy:stä
Lähinnä naurattaa, kun ylipainoiset, punakat kuljetus ja muutkin yrittäjät yrittävät lohdutella itseään uuden omistajan6457