Candy CDA86 TV Activa.
Miksi pykki pesunjälkeen haisee pahalta ?
lieneekö jostain tukossa,antakaa hyviä nevoja
pykkärille.
Candy pesukone
4
1513
Vastaukset
- huolto
pesukone on samanlainen kuin jääkaappi.
kaiken pahan hajun noihin koneisiin on käyttäjä itse järjestänyt.
Poistaako kone hyvin vedet? pese koneellinen ilman pyykkiä täysillä lämmöillä.
vaihda huuhteluainetta.
pesukoneessa ei ole oikein toimiessaan sellaisia osia jotka aiheuttaisivat pahaa hajua. väärin toimiessaankin on lähes ainut mahdollinen haju palaneen haju. - otto
mistä tietää poistaako kone likaveden kunnolla,kun likavesi poistuu suljetusti.
- Nallu
Minulla Candy CTI 1045 TVE ja aivan sama vika. Ihan sama mitä tekee,niin ei muutu miksikään. Olen kokeillut kloorivalkaisua,sitruunahappoa,korkeilla lämpötiloilla pesuja, eri pesuaineita, eri huuhteluaineita...
Ei ainakaan minulle tule KOSKAAN Candyä enää!- Haisuli
Koleilkaa pistää pesukoneen poistoputki jonnekkin muualle esim.wc pönttöön tai kylpyammeeseen!
Näin helppo tarkistaa, et poistaako kone likaveden kunnolla vai onko vika viemärissä.
Itse ihmettelin samaa,kun muuton jälkeen alko pyykit haisemaan ja ,kun asensin poistoputken ammeeseen ni hajut loppu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225494- 324810
- 282731
- 342354
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191647- 121601
- 231472
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons251449