Candy CDA86 TV Activa.
Miksi pykki pesunjälkeen haisee pahalta ?
lieneekö jostain tukossa,antakaa hyviä nevoja
pykkärille.
Candy pesukone
4
1540
Vastaukset
- huolto
pesukone on samanlainen kuin jääkaappi.
kaiken pahan hajun noihin koneisiin on käyttäjä itse järjestänyt.
Poistaako kone hyvin vedet? pese koneellinen ilman pyykkiä täysillä lämmöillä.
vaihda huuhteluainetta.
pesukoneessa ei ole oikein toimiessaan sellaisia osia jotka aiheuttaisivat pahaa hajua. väärin toimiessaankin on lähes ainut mahdollinen haju palaneen haju. - otto
mistä tietää poistaako kone likaveden kunnolla,kun likavesi poistuu suljetusti.
- Nallu
Minulla Candy CTI 1045 TVE ja aivan sama vika. Ihan sama mitä tekee,niin ei muutu miksikään. Olen kokeillut kloorivalkaisua,sitruunahappoa,korkeilla lämpötiloilla pesuja, eri pesuaineita, eri huuhteluaineita...
Ei ainakaan minulle tule KOSKAAN Candyä enää!- Haisuli
Koleilkaa pistää pesukoneen poistoputki jonnekkin muualle esim.wc pönttöön tai kylpyammeeseen!
Näin helppo tarkistaa, et poistaako kone likaveden kunnolla vai onko vika viemärissä.
Itse ihmettelin samaa,kun muuton jälkeen alko pyykit haisemaan ja ,kun asensin poistoputken ammeeseen ni hajut loppu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265