cbr 900rr

kauko

onko kokemuksia kyseisestä pyörästä?mitkä on yleisimmät tyyppiviat? vm.94-96
oon ostamassa pyörää...kumpi suzuki gsxr 750 vai honda cbr 900rr vuosimalli n.94-96

12

3961

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • chris

cbr 900 rr varma peli ilman varsinaisia tyyppivikoja. Öljyt ja kulutusosat kun vaihtaa, niin se toimii vuodesta vuoteen kun "vessanpönttö". Varaosiakin on saatavana hondalta jopa 30 vuotta vanhoihin pyöriin.

gsxr 750 voi usein vaatia enemmän tai vähemmän säätöjä että toimii. Miinoja saa varoa, ja maksaa hunajaa nimittäin niiden kunnostus. Varaosien saanti esim. kaasuttajiin saattaa tehdastoimituksina loppua 10 vuotta vanhempiin pyöriin.

• kauko

www.panther.fi osoitteessa on vm.95 ja 94 cbr 900rr mutta ohjaustanko näyttää kummalliselta??verrattuna bikepics.com ja sieltä ku ottaa samat kuvat niin on tangoissa eroja ?? mikähän homma toi sitten on?

• ....

monesti 900rr:t,

tarkasta tarkoin äläkä maksa liikaa (6-7teur?)

• chris

on tullu vastaan pelei, jotka on ollu 50 mm liian lyhyitä. Eikä päältä päin pysty sanomaan yhtään mitään.

• ....
        chris kirjoitti:

on tullu vastaan pelei, jotka on ollu 50 mm liian lyhyitä. Eikä päältä päin pysty sanomaan yhtään mitään.

Mitä tarkotat että liian lyhyitä??
        ja minkähän takia siinä oli se tanko tommonen?osaatteko sanoa?

• kippari
        .... kirjoitti:

Tarkoittenee mällättyjä...mutten kyllä usko, ettei sitä päälle näy...

• chris
        .... kirjoitti:

Joo, kyl mä tarkotin mällättyä peliä. Toisinaan saatta olla todella hankala todeta muodonmuutokset alu-rungossa, jos mälli on tullut suoraan edestä. Jälkiä ei jää edes eloksointiin. Kannatta muuten tarkistaa pyörien linjaus, se kertoo jo paljon.

• kippari

Mulla on kokemusta molemmista ja voin kyllä sanoa, että eroa on kuin yöllä ja päivällä. Cepari on ikäisekseen todella näppärä (kevyt, nopea ohjaus, hyvä ajoasento). Teho/painosuhteessa se pärjää myös isommalle 1100 gixerille (joka on muuten sitten ihan täysi matkamopo). Keulittelu ja stoppailu on myös 750 gixerillä huomattavasti ceparia hankalampaa...
      Radalla näitä ei kannata vertailla, vasta '97 gixeri on kilpailukykyinen.

Miksi muuten juuri '94 uudempi. Samat ominaisuudet saisit jo '92 alkaen. Ainoat erot foxeyet ja puristusvaimennuksen säätö, johon vaikutat enemmän öljyn viskoilla. Ainiin ja mulla olisi yksi erinomainen yksilö ('93)myytävänä, jossa olis jo kaikki palikat mitä tarvitset paikallaan.

www.nettiauto.com Id: 77991

• Jupe

Pisti silmään että sun nettiauton ilmossa kerrot että on tiuhemmat välitykset. Mistä mahtaa saada valmiina ostettua? Kävin paikalliselta kauppiaalta kysymässä ja se ei kyllä saanut kaupattua kun vakiovälejä...outoa, luulis rattaita nyt saavan vaikka minkälaisia.

Mulla itelläni on kanssa tuollainen "wanha" ysikolmonen ja vähän mietityttää kytkimestä kuuluva rallatua ja se että minkälaista ääntä kulunut nokkaketjun kiristin pitää ja voiko itse ketjua jotenkin tarkistaa että onko kulunut/venynyt.

Mieluusti kanssa vaihtaisin uudempaan mutta hintaa saisi sitten latoa sen verran enemmän että tuskin kannattaa...nimittäin noissa ekoissa Bladeissa oli enemän luonnetta (väittää jotkut) kun jossain viimesissä ei-ruisku-versioissa ja kyllä sitä luonnetta saakin olla ;)

• kippari
        Jupe kirjoitti:

Pisti silmään että sun nettiauton ilmossa kerrot että on tiuhemmat välitykset. Mistä mahtaa saada valmiina ostettua? Kävin paikalliselta kauppiaalta kysymässä ja se ei kyllä saanut kaupattua kun vakiovälejä...outoa, luulis rattaita nyt saavan vaikka minkälaisia.

Mulla itelläni on kanssa tuollainen "wanha" ysikolmonen ja vähän mietityttää kytkimestä kuuluva rallatua ja se että minkälaista ääntä kulunut nokkaketjun kiristin pitää ja voiko itse ketjua jotenkin tarkistaa että onko kulunut/venynyt.

Mieluusti kanssa vaihtaisin uudempaan mutta hintaa saisi sitten latoa sen verran enemmän että tuskin kannattaa...nimittäin noissa ekoissa Bladeissa oli enemän luonnetta (väittää jotkut) kun jossain viimesissä ei-ruisku-versioissa ja kyllä sitä luonnetta saakin olla ;)

http://www.redracingparts.com/en/english.htm

tosin toimitusaika voi olla aika pitkä. Itselläni
        on vakioiden lisäksi eteen 15 ja taakse 46 piikkiset. Nyt olen ajellut edessä vakiolla ja takana 46:lla mikä on aika hyvä kompromissi. Tosin onhan siinä enemmän luonnetta vielä tiuhemmilla;).

Meneekö ääni pois kytkintä painettaessa? Jos menee ei huolta, jos taas ei mene, voi syynä ollakin kiristäjä/ketju. Tarkistusta on aika hankala tehdä, samalla vaivalla vaihtaa uuden.
        Kiristäjä on todella helppo vaihtaa, ketjun kanssa joutuu hetken äheltämään.

Olet oikeassa, että '92-'93 blade on ihan yhtä räväkkä/räväkämpikin peli kuin kaikki vuoteen '99 asti. '00:sta eteenpäin alkaa erot olemaan sellaisia, että niistä kannattaa jo maksaa....

• Jupe
        kippari kirjoitti:

http://www.redracingparts.com/en/english.htm

tosin toimitusaika voi olla aika pitkä. Itselläni
        on vakioiden lisäksi eteen 15 ja taakse 46 piikkiset. Nyt olen ajellut edessä vakiolla ja takana 46:lla mikä on aika hyvä kompromissi. Tosin onhan siinä enemmän luonnetta vielä tiuhemmilla;).

Meneekö ääni pois kytkintä painettaessa? Jos menee ei huolta, jos taas ei mene, voi syynä ollakin kiristäjä/ketju. Tarkistusta on aika hankala tehdä, samalla vaivalla vaihtaa uuden.
        Kiristäjä on todella helppo vaihtaa, ketjun kanssa joutuu hetken äheltämään.

Olet oikeassa, että '92-'93 blade on ihan yhtä räväkkä/räväkämpikin peli kuin kaikki vuoteen '99 asti. '00:sta eteenpäin alkaa erot olemaan sellaisia, että niistä kannattaa jo maksaa....

No tuskin viitsin tähän hätään ulkomailta tilata rattaita kun ei niin akuutti tilanne ole, mutta voi olla että kun ketjut on entiset niin sitten...

Se ääni kyllä poistuu kun vapaalla kytkimen painaa pohjaan, en tiedä sitten mistä se loppupeleissä enimmäkseen tulee. Mitähän suurinpiirtein kiristin maksaa? Ketju ei hirveästi maksanut...tais olla alle 80 egee.

• kippari
        Jupe kirjoitti:

No tuskin viitsin tähän hätään ulkomailta tilata rattaita kun ei niin akuutti tilanne ole, mutta voi olla että kun ketjut on entiset niin sitten...

Se ääni kyllä poistuu kun vapaalla kytkimen painaa pohjaan, en tiedä sitten mistä se loppupeleissä enimmäkseen tulee. Mitähän suurinpiirtein kiristin maksaa? Ketju ei hirveästi maksanut...tais olla alle 80 egee.

tai jotain sinne päin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6993
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2939
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2077
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe