..Philips SBCHP400 kuulokkeista? Tai osaako joku suositella parempia saman hintaluokan kuulokkeita? Mieluiten alle 40€ siis.
Ja ihan musiikin kuunteluun, kuuntelen enimmäkseen melodista metallia, industrial metallia ja metalcorea.
Kokemuksia..
3
495
Vastaukset
- hifisti69
Ääneltään parhaat kuulokkeet tuossa hintaluokassa on todennäköisesti Koss PortaPro:t. Ainakaan itse en ole vielä parempiin 30-40 € kuulokkeisiin törmännyt. Reilu satanen jos olisi pistää rahaa, niin Gradon SR80i:t pesee kyllä sitten Kossit mennen tullen dynamiikan, erottelukyvyn ja ennenkaikkea bassotoiston tarkkuuden osalta.
Noita Philipsejä en ole kuullut, joten sinuna kuuntelisin sekä niitä että Kosseja ja valitsisin paremmat. Vähän kalliimpien kuulokkeiden, vaikkapa noiden mainittujen Gradojen, kuunteleminen voisi myös olla avartava kokemus, tietäisi sitten mistä jää paitsi - kuitenkin aika pikkurahalla. - ...kysymys
Kiitos. Mutta PortaPro kuulokkeita en voi ostaa. En pidä siitä, miltä ne näyttävät yhtään. Vaikka hyvät olisivatkin, piitäähän niiden kanssa kehdata ulos talosta astua.
Anteeksi, jos joku loukkaantui.- ..........
Kuunneltaviksi ne ostetaan, eikä katseltaviksi. Etkä sinä niitä edes itse näe, kun ne korvilla ovat.
Tietenkin jos on valmis kuuntelemaan paskaa ääntä ihan vaan että kaverit pitää coolin näköisenä, siitä vaan, ei se meiltä muilta ole pois. Itse en kyllä sellaiseen alentuisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324431Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821164PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832