Rumat tytöt

pojan mietteitä

Olen 15-v poika ja minua on alkanut mietityttämään eräs asia. Miltä tuntuu niistä tytöistä, jotka ovat OIKEASTI rumia? Nimittäin oikeasti rumia tyttöjä on, eikä sille voi mitään, vaikka käyttäisi kaikki maailman meikit. Esim. kun olin ysillä niin luokallani oli oikeasti ruma tyttö. Näytti 12-vuotiaalta(ja rumalta) ja varmasti kyseinen fakta on tuottanut hänelle hankaluuksia. Jos en olisi tiennyt tämän olevan kuudentoista olisin arvannut hänen olevan 12. Naama oli kuin pikkulapsella ja muotoja ei nimeksikään. Aina kun hän meikkasi, ne vain pahensivat asiaa, koska huomasi etteivät ne kuuluneet kasvoihin. Minua kävi oikeasti tyttöä sääliksi.

Miltä teistä tuntuu, rumat tytöt? Siis te OIKEASTI rumat tytöt. Sinä joak luet tätä tuskin olet sellainen, koska omassa koulussani oli about 4 oikeasti rumaa tyttöä kolmestasadasta oppilaasta. Se, että on läski, ei tee oikeasti rumaa, vaan se, että yksinkertaisesti omaa karseat kasvot. Minä säälin näitä rumia tyttöjä ja ymmärrän, että he kokevat paljon kiusaamista. Mietteitä?

58

7470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

      repes.

      • kyyneleen päässä

        Mä tiedän tunteen... nykytytöt on kaikki niin laihoja ja kun superhoikka kaverini sanoin että menee dietille saadakseen vatsamakkaransa pois (joita ei siis ole), mulla tuli hirveä olo, mun teki mieli vaan juosta kunnes musta tulis luuranko... sitä ei voi muut ymmärtää kun on koulun ainut sellainen ruman makkarainen tyttö, se on ihan hirveetä ja sitten kymmenenkin kiloa hoikempi kaveri sanoo itseään läskiksi.


    • gjhhsg

      ..mist päin kenties oot.. ? : P

      • lyön vetoa.

        mitäköhän 15v jannu oikein selittää? miten pitäisi ymmärtää "12 vuotiaan näköinen ja meikit ei sovi" ???

        eihän ne sovi kellekään muullekaan 16v tytölle kun ne vielä lapsia. Taitaa olla ruma sinun omassa mielessäsi, mutta ei muiden.


      • alottaajajaaa
        lyön vetoa. kirjoitti:

        mitäköhän 15v jannu oikein selittää? miten pitäisi ymmärtää "12 vuotiaan näköinen ja meikit ei sovi" ???

        eihän ne sovi kellekään muullekaan 16v tytölle kun ne vielä lapsia. Taitaa olla ruma sinun omassa mielessäsi, mutta ei muiden.

        Teininhän näkökulmasta tässä kirjoitellaan ja kyllä teinien mielestä meikit sopii teinitytöille. Joo, kyllä muutkin pojat mun koulussa voi pitää tyttöjä hyvännäköisinä tai rumina ja todella moni tekee sen selväksi kiusaamisella. Sori, valitettava totuus.


    • yks betty

      Olen ruma tyttö. Pahinta on se ettei minusta voi pitää. Olen kuin jokin HYLKIÖ. Tuskin edes ihminen.

      • Kalainen vihailija

        Mutta minä rakastan sinua...


    • töksis !

      rumat pojat sitten.

      • R

        meikkaan , laitan hiukset , käytän muodinmukasii vaatteit jne. en ees haluu muistaa millane olin ala-asteel , hiukset oli vitun rumat ko ne oli lyhyet , sit oli aina jotai kappahlin paskoi vaatteit mitä sillo myytii :s
        emmä enää tunne itteeni rumaks , toisinku joskus ala-asteel . joku vitu säälittävä äpärä häirikköpentu pariin otteesee haukkunu mua melkeenpä päin naamaa läskiks , mut onks se vittu läskii nähnykkää ? en oo mikää vitu 70-90 kilone ämmä jolla läskit laahaa lattiaa pitki. ja se että pidän itteeni iha hyvännäkösenä enkä minäkää läskinä ei oo itserakkautta ;p


      • wuhhhuh
        R kirjoitti:

        meikkaan , laitan hiukset , käytän muodinmukasii vaatteit jne. en ees haluu muistaa millane olin ala-asteel , hiukset oli vitun rumat ko ne oli lyhyet , sit oli aina jotai kappahlin paskoi vaatteit mitä sillo myytii :s
        emmä enää tunne itteeni rumaks , toisinku joskus ala-asteel . joku vitu säälittävä äpärä häirikköpentu pariin otteesee haukkunu mua melkeenpä päin naamaa läskiks , mut onks se vittu läskii nähnykkää ? en oo mikää vitu 70-90 kilone ämmä jolla läskit laahaa lattiaa pitki. ja se että pidän itteeni iha hyvännäkösenä enkä minäkää läskinä ei oo itserakkautta ;p

        Joo no se varmaa riippuu. Mulle MUN ulkonäkö merkitsee tosi paljon, ei enää nii paljo ku ennen mut silti tuntuu kamalalt olla näin ruma. Se on masentavaa, katto peiliin ja on sillee "eikä", tulee surullinen ilme ja sit alkaa itkettää ku näyttää viel rumemmalt! Ei mun mielest ketää kuitenkaa pitäs kiusata siks et on ruma. Ei mua koskaa siks olla kiusattu, tai siks et oon vähä pyöree.. Nii no näin rumana tyttönä sanon et on kamalaa olla ruma. Ja kyl läskeys voi tehä rumaks, ihan oikeesti. Joku vois olla tosi kaunis jos ois hyvä kroppa. Ku sitä läskii tulee naamaan ja vähän ku olemukseenki ni se rumentaa. (= Tos oli mun mietteit.


      • töoööö
        R kirjoitti:

        meikkaan , laitan hiukset , käytän muodinmukasii vaatteit jne. en ees haluu muistaa millane olin ala-asteel , hiukset oli vitun rumat ko ne oli lyhyet , sit oli aina jotai kappahlin paskoi vaatteit mitä sillo myytii :s
        emmä enää tunne itteeni rumaks , toisinku joskus ala-asteel . joku vitu säälittävä äpärä häirikköpentu pariin otteesee haukkunu mua melkeenpä päin naamaa läskiks , mut onks se vittu läskii nähnykkää ? en oo mikää vitu 70-90 kilone ämmä jolla läskit laahaa lattiaa pitki. ja se että pidän itteeni iha hyvännäkösenä enkä minäkää läskinä ei oo itserakkautta ;p

        Ei helvetti.. jos sun mielest kaikkki jotka painaa 70-90 kiloo on hirveitä läskivuoria ja läskit raahaa maata nii hyvää elämää vaa sullekki....

        voin sanoa että ite painan 80 kiloa eikä läskit raahaa lähekkellää maata... ja vaikka ittelläni on väääristyny kuva ittestäni nii voin iha helposti snoo tän.. kaikki tutut ja kaverit on veikannu et painan about 60 kg, ja ne on luullu et valehtelen.

        Miten muute käsitellään ruma?? pidän itteäni rumana, tai ainaki sivuprofiili on järkyttävä!


      • uglyyy

        Ärsyttävää. Oon ruma ja tiedän sen. Siksi pitää yritellä peitellä mun läskiä mahaani ja finnistä naamaani. En pääse eroon rumuudestani


      • llololoool

        tiiän yhen suht. ruman pojan ja siitä heitettiin ain kaikkee törkeetä läppää sen ulkonäöst mut sille ittelle ei kerrottu siit


    • asdfghjklöäölkjhgdsa

      Omasta mielestäni, olen suhtkoht nätti. Tai no... mulla on aivan _järkyttävä_ perunanenä, jota vihaan yli kaiken.

      • vaasanpoikka. . . .

        oon poika16v. mulla on niin ihanne vartalo kun olla vaan voi, oon 182cm pitkä painan 72kg, on aika leveät hartiat ja komeat rintalihakset ja muukin vartalo on hyvä sexy:). mutta tää mun naama on iha kauheen näkönen. muistutan aikapaljo tota= http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/horizontal/1135245995007.jpeg

        enkös oo tytöt ruma? :(


      • tralalal
        vaasanpoikka. . . . kirjoitti:

        oon poika16v. mulla on niin ihanne vartalo kun olla vaan voi, oon 182cm pitkä painan 72kg, on aika leveät hartiat ja komeat rintalihakset ja muukin vartalo on hyvä sexy:). mutta tää mun naama on iha kauheen näkönen. muistutan aikapaljo tota= http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/horizontal/1135245995007.jpeg

        enkös oo tytöt ruma? :(

        Jos todella näytät tuolta (uskon kyllä että vähän kärjistit asiaa) niin annan ohjeen että pelkät hiukset saavat jo ihmeitä aikaan. Kampausta vaan usein ja mahdollisesti väriä :=)


      • 878917534897129835
        vaasanpoikka. . . . kirjoitti:

        oon poika16v. mulla on niin ihanne vartalo kun olla vaan voi, oon 182cm pitkä painan 72kg, on aika leveät hartiat ja komeat rintalihakset ja muukin vartalo on hyvä sexy:). mutta tää mun naama on iha kauheen näkönen. muistutan aikapaljo tota= http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/horizontal/1135245995007.jpeg

        enkös oo tytöt ruma? :(

        Oot ihan Normaali.


      • rumin tyttö ikinä
        vaasanpoikka. . . . kirjoitti:

        oon poika16v. mulla on niin ihanne vartalo kun olla vaan voi, oon 182cm pitkä painan 72kg, on aika leveät hartiat ja komeat rintalihakset ja muukin vartalo on hyvä sexy:). mutta tää mun naama on iha kauheen näkönen. muistutan aikapaljo tota= http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/horizontal/1135245995007.jpeg

        enkös oo tytöt ruma? :(

        ei vittu ku repesin tole vaasanpoikkalle, herrajesta, ensin hirmu vartalo jo et se olis oikeen ihanne, sit ku tuli se naama isolla ruutuun nii ei helvetti ku repesin!!!!
        ei pahalla, oikeesti :)


      • lololool
        878917534897129835 kirjoitti:

        Oot ihan Normaali.

        :D ihan perus Eppu


    • asdasdsadasddasd

      No, itte oon oikeesti ruma.
      Oudot takatukka hiukset omistan, koska kasvattelen hiuksia.
      Meikit ei sovi, eikä kyllä sovi ilmankaan meikkiä.
      Iho on rasvanen ja ällöttävä, ja kilojakin on kertyny.
      Ja joo.
      Ei tässä mitää, oon vaa aina sinkku. Niin se on, ja se on mulle tarkotettu.
      Kaikella on aikansa ja paikkansa.
      Mun aikani on jo menny ohi, ja paikkani on yksin kotona.
      Kiitos.

    • Vitun homot-.-

      Vitun homot kun ei ymmärrä miltä toisesta tuntuu ku niille vittuilaaan kokoajan. -.-
      Esim jotkut kovikset meijän koulussa mil on capit,lökärihousut,isot hupparit muutenki koviksia ni ne vittuilee joka vitun asiasta läskeillle.
      Mun mielestä se on niitten oma asia ja jos ei ne ite sille tee mitään ni sittenpähä ei tee mut ei se mun mielestä oikeuta mitenkää niille vittuilee... (en oo läski mielestäni) kaverini on ... ei se mua haittaa se on mun paras kaveri ja kyl me käydään ihan normaalisti kaikissa paikoissa koulussa vaan se ärsyttäää ku ne kovikset on nii homoja turpaan niitäki pareikertaa vedelty

      • Anonyymi

        Löysät housut?

        Ei mikään ihme, vaipat ja muovihousut alla vievät paljon tilaa.


    • Läski likka

      Olen OIKEASTI ruma tyttö 16v. Naamani on sellanen pyöreä ja täynnä finni arpia jotka ei lähe pois vaikka laittaisit kaikki tökötit illalla ja aamulla. Mulla on pienet silmät ja meikkaaminen saa mut näyttään vie tyhmemmältä. Ei minkään laisia muotoja ja vaatteet näyttää tyhmältä mun päällä. Mulla on kauheet hiukset ja olen omasta mielestäni kelpaamaton. haluaisin olla laiha ja hyvän näköinen mut ei oonnistu =( Ja olen tietenki sinkku, kukaan poika ei oo musta ollu koskaan kiinnostunu, enkä ole näin ollen koskaan seurustellut.

    • butterface=p

      Aloitus oli ihan asiallinen, rumilla tytöillä todellakin on vaikeeta.

      Ei oo helppoa kun luokkakaverit on semmoisia über-hoikkia scene tyttöjä, jolla on söpöt kasvot ja ihanat tuuheat hiukset tai lissuja, jotka nyt ovat muuten vaan kauniita (sanokaa mitä sanotte). Ja sitten ite olla semmoinen harmaa hiirulainen, jolla on joku iso nenä tai paksu leuka, leveä naama tai muuta yhtä "ihanaa"... Ruma ei heti tarkoita, että on läski, hoikatkin voi olla rumia, jos naama on kuin petolinnun peräsuoli.

      Sit kun muut meikkaa niin se on semmoista laittautumista ja kun ite meikkaa se on peittelyä ja häpeilyä. Ei ne kasvonpiirteet katoo vaiks kuinka paljon laittais meikkiä naamaan. Pienet siansilmät ei näytä yhtään isommilta kun niiden ympärille laittaa kauheet rajaukset ja irtoripset.. lopputulos on vähintään naurettava panda...

      Ne nätit tytöt saa kaiken huomion, rumiin ei edes vilkaista, kun nättejäkin on tarjolla vaiks kuinka paljon. Kesällä rannalla kaikki jätkät näkee vaan ne kauniit bikinimuijat, ei niitä rumia kukaan erota hiekasta :D
      Ja rumat pojat pelaa vaan kotonaan pleikkaa ja haaveilee jostain playboy malleista, eivätkä halua tutustua näihin rumilustyttöihin.

      Rumien ainoa pelastuskeino on (plastiikkakirurgian oheella :D) mukava luonne. Tunnen pari ei-niin-kaunista tyttöä, jotka ovat kumminkin iloisia ja mukavia persoonia, kai se on sit sitä sisäistä kauneutta mitä heissä on :D
      Mutta harvoin rumilla muijilla riittää itsetuntoa tai persoonaa... he tuppaavat jäädä ulkopuolelle...

      Sit vielä nää kaikki julkkikset sun muut idolit, jotka ovat aina niin täydellisen kauniita, niin pakostikin tulee semmoinen olo, että "mä oon niin ruma".
      Vois kuvitella et pojilla on helpompaa, heitä tämmöiset ulkonäkö paineet ei niin paljon kosketa.. Tytöille tommoiset ulkonäkö asiat on vaan niin tärkeitä..

    • 10+4

      "Ja rumat pojat pelaa vaan kotonaan pleikkaa ja haaveilee jostain playboy malleista, eivätkä halua tutustua näihin rumilustyttöihin. "

      Voi kuule... Siinä olet ihan oikeassa, että pojilla ei ole samanlaisia ulkonäköpaineita, mutta kunpa elämä olisikin kiinni vain siitä. Katsos kun niiden rumien pleikkaa pelaavien poikien suurimmat huolet eivät todellakaan riipu ulkonäöstä. Pojilta odotetaan aktiivisuutta ja esiintymiskykyä. Pitää olla huumorintajua ja kyetä olemaan äänessä porukassa. Jutella luontevasti tytöille ja pystyä heittämään kevyttä läppää ja omata mielipide joka asiasta. Ja entäs kun ei olekaan sosiaalinen? Jos ei yksinkertaisesti pysty ottamaan kontaktia tyttöihin kun on niin ujo?

      Tällainen poika ei voi kuin haaveilla siitä, että joku rumilustyttö, joka yleensä ei edes ole ruma kuin omassa päässään, tulisi juttelemaan ja osoittaisi olevansa kiinnostunut siinä mielessä. Katsos kun pojalla ei välttämättä rohkeus riitä yrittää mitään, vaikka tyttö antaisi miten selkeitä signaaleja. Eivät ne pojat ole sen takia yksin pleikkarinsa kanssa, ettei muut kuin tavoittamattomat kaunottaret kelpaisi. Ne ovat yksin koska niille myös ne rumilukset ovat tavoittamattomia kaunottaria.

    • xMila

      Jos olet ruma, ihmiset arvostelevat kykysi ulkonäkösi perusteella. Mutta jos olet kaunis, ihmiset arvostelevat kykysi taas ulkonäkösi perusteella. Ruma tai kaunis, molemmissa tapauksissa on todisteltava itseään ja kykyjään. Tavallisilla on yleensä helpompaa; heidän kohdallaan kanssaihmisten suhtautuminen on paljon neutraalimpaa. On parasta olla "plain Jane", maailma osaa olla armoton.

    • najmhtuhj

      Hei, yleensä lihas painaa! Ja niinkuin lääkäritkin sanoo (ottakaa neuvosta vaarin): Lihas painaa enemmän kuin läski!

      • fdkdf

        Joo mut rajansa silläkin. Jos on kymmenen kiloa ylipainoa niin vaihtoehdot ovat, että olet joko selvästi lihaksikkaan näköinen tai sitten se on läskiä. Ei normaaliin (naisen) kroppaan saa piilotettua 10 kiloa ylimääräistä lihasta ilman, että se jo näkyisi ihan tosissaan. Peili kertoo tässäkin totuuden. Jos painat paljon etkä näytä lihaksikkaalta, niin silloin ei kyse ole painavista luista tai isoista lihaksista, vaan olet yksinkertaisesti lihava.


    • kauhea ihminen

      Ymmärrän mitä tatkotat. Minä olen just semmonen ruma tyttö.
      Oon 14v , pituudeltani olen 171cm ja painan 48kg.. Mielestäni olen yli pitkä. Minulla on KAUHEAT hiukset... Semmoset ruskeet jotka on lyhyet hiukset (yli rintaan asti) ja pöyhkeet! :( enkä osaa meikkaa...:( ps. En todellakaan kerjää sääliä vaan kerron miten asiat on. (täs ei oo kaikki syyt miks oon ruma)

    • kauhea ihminen

      mul on kauhee nenä... ;(

      • Moii

        Se on mun mielest kaunista jos on noin laiha ja niin pitkä! Ja sul on viel ruskeet hiukset ♥ eikä sun hiukset oo lyhyit jos ne on yli rintaan asti :)


    • surulline

      Mä oon 13 ja suoraan sanottuna ruma. Siis koko sanakin on kauhee ja mietin et miks jut MÄ, joudun olee tälläne... mä en uskalla sanoo ees tätä mut ku te ette mua irlis tunne niin sanon.. siis iso nenä.

      Nykyään kun katon peilisthyväksyn itteni jotenki, mut kyl muitte mielest oon kauhee. Et enmikää nättimys oo tai sellane perus. Sit mul ärsyttävät hiukset. Ne on lapaluihi asti eli aika lyhyet ja sellaset ruskeet ja iha sika sähköset! aina pystyssä...

      Sä alottaja oot tosi ihana ku säälit ja ymmärrät meitä :( ku melkee kaikki on just sellasii poikia jotka dissaa ja haukkuu ja sillee.. Kattoo sellasella silmälläki..

      Musta onki tullu aika ihmiskammoinen.

    • jotain outoa

      Mite must tuntuu että sä oot tyttö ja oot vaan kaeellinen :D?? Saanko vastauksen myös kiitos :P

      • yks tyttö vaan.. ;)

        Jos meinaat ton jutun kirjoittajaa ni ei todellakaan oo tyttö/kateellinen. Uskon ainaki ite, että se on ihan poika ja uskon et se juttu mitä se kirjotti on totta. Minusta tuon pojan juttu oli ihanasti kirjoitettu kun se sano, että se säälii niit jotka on rumia.. :)


      • sanna13
        yks tyttö vaan.. ;) kirjoitti:

        Jos meinaat ton jutun kirjoittajaa ni ei todellakaan oo tyttö/kateellinen. Uskon ainaki ite, että se on ihan poika ja uskon et se juttu mitä se kirjotti on totta. Minusta tuon pojan juttu oli ihanasti kirjoitettu kun se sano, että se säälii niit jotka on rumia.. :)

        Samaa mieltä. Ja minustakin tuo oli hyvin ja ihanasti kirjoitettu


    • ;//

      vaikutat oikeesti jotenki fiksulta..? tai siis tossa jutusssa on kyl jotai järkee. munkin koulussa on pari sellasta oikeesti rumaa tyttöö eikä kumpikaan niistä oo läski. ne tytöt on sit vissii sisäsesti huippukauniita.

    • paha-amma

      Miä oon ollu ihan helen ruma lapsi, kavereilta kuullut miten ala-asteella pojat on arvioinu mun ulkonäköä enemmän kuin kriittisesti. Tuntuhan se aika iskulta vasten kasvoja, kaveritki oli ihan jees kertoessaan tämän.

      Nyt lähinnä tunnen inhoa näihin arvostelijoihin, vaikka oma naamatauluni on varttuessa muuttunut täysin erinäköiseksi aknen kadottua ja lapsenpyöreyden haihduttua. Katkera fiilis yhä, en puhu näille ihmisille (eivät edes taida minua tunnistaa kaupan kassalla)

      • Silmälasi Snörde

        Itse tahtoisin kysyä nyt pojilta, myös tytöiltä et mitä ajattelette jos tytöllä on silmälasit? Tekeekö se tytöstä automaattisesti ruman? Kun mulla on sellaset siniset silmälasit, mutta tunnen itse olevani muuten ihan nätti. Ja entä jos lihavana tytöllä on silmälasit?


      • minun mielipide
        Silmälasi Snörde kirjoitti:

        Itse tahtoisin kysyä nyt pojilta, myös tytöiltä et mitä ajattelette jos tytöllä on silmälasit? Tekeekö se tytöstä automaattisesti ruman? Kun mulla on sellaset siniset silmälasit, mutta tunnen itse olevani muuten ihan nätti. Ja entä jos lihavana tytöllä on silmälasit?

        Mnun mielestäni työt on kauniita ku niillä on silmälasit ja kunhan vaa ei oo ylipainoinen.

        On tietenki neki tytöt jolla ei oo lasei :)


    • loool_

      Repesin :DD kukaan ei ole ruma tietääkseni jokainen on oman näköisensä eikä tarvii olla kuin joku filmitähti, hanki elämä penikka.. oon tyttö mutta en ainakaan mikään ruma muiden mielestä :D

      • kaunokainen;) ehkä

        Mä oon muiden mielestä kaunis mul on faces 600 tykkäyst kuvis ja saan joka päivä kuulla pojilta miten seksikäs oon ja kaunis:) se on mukavaa:)!! Yks juttu kauneus on katsojan silmässä!!mulla on poikaystävä:)


    • Ihmisetoikeesti!

      Hei! Ihmiset ketä kiinostaa oikeesti onko kaunis vai ei? Koska se sisäinen kauneus on se asia millä mitataan kauneutta ei ulkonäkö! Miettikääs nytten ihmiset että jos olisit kaunis mutta sisältäpäin kylmä ja ilkeä niin olisiko sinulla kauankaan kavereita? No ei tietenkään, koska kukaan ei kestäisi sinua! Kun taas jos olet ruma, mutta sinulla on sisäistä kauneutta yllinkyllin niin sinulla riittää kavereita koko loppuelämäksesi ja sinulla on myös seurustelu kumppani. Tietenkin kauniin on helpompi löytää itselleen seurustelu kumppani, mutta heillä kestää tämä seurustelu tästä ilkeydestään johtuen muutamia viikoja vain, kun kumppani tajuaa että olet hirviö!
      Minä itse olen 19v nainen jolla on aina 15v asti ollut poikaystävä vaikken ole mikään maailman kaunein, mutta jolla on sisäistä kauneutta paljon.

    • pakollineninffo

      Tytöillä ja pojilla on varmasti yhtä paljon paineita, tytöil varmaankin enemmän ulkonäköä koskien, pojilla sosiaalisia paineita :/

      Olen 14-vuotias tyttö, enkä ikinä ollu tuntenu itseäni kauniiksi, vaikka oon ollut suosittu ja kaverit pitää mua nättinä, mut ei se kauheasti auta jos kaverit uskottelee et "oot nätti!" , mun itsevarmuus oli silti maassa, kunnes löysin mun poikaystävän. Kunnollisia poikia on, ja kun löytää sen oikean tuntee itsensä kauniiksi :*

    • Saatanajuu

      Jos pidätte itseänne lihavina tai vaikka liian laihoin niin vittu tehkää asialle jotain älkääkä valittako netissä ja itkemässä asioista muille kun te itse voitte asioille tehdä jotain eikä muut. Ja oppikaa meikkaamaan oikealla tavalla ja korostamaan hyviä puolinne. Jos on vaikka ruma nenä mutta nätit silmät niin korostakaa silmiä etc. Ja jos on finnejä/akne siihenkin löytyt apua

    • olen_vainihminen

      Varmaan tuntuu samalta kuin "rumista pojista"

    • No ei oo hirmu kiva olla ruma ku kukaan ei ees halua tulla puhumaan mulle. Sentään joillakin rumilla ihmisillä on ystävä joka kertoo että ne on kauniita mut....kukaan mun kaveri ei oo ikinä sanonu mua kauniiks :'(
      Olen vain yksinkertaisesti kasvoiltani ja kropaltani ruma...
      Olen kuitenkin oppinut elämään sen faktan kanssa ja se aika mikä muilla menee vaan turhiin ulkonäkö paineisiin niin mä kehitän mun taitoja.
      Oon hyvä piirtämään, animoimaan, kirjoittamaan jne.

      Se on iha kiva että kaikki ajattelee että oon ruma koska silloin kukaan ei ees odota multa mitään = silloin kukaan ei hauku.

    • Omohhj

      Hmm, en oikein tiedä, olenko ruma vai en. Ei niin kauniita puolia:
      - aika paljon sellasia ihan pieniä luomia
      - nenä kai aika iso, muttei mitenkään vuoren kokoinen
      -reidet... on niissä kyllä lihakset, mutta kaikki rasvakin menee sinne..
      - rinnat aika pienet (B kuppi)
      -leveähköt hartiat

      Kauniimpia puolia:
      -ripset, on luonnostaan tuuheat ja pitkät
      -hiukset paksut ja kiiltävät
      -perse koska treenaan
      -silmät
      -hyvä iho: ei yhtään finniä

      Ja kaikkihan on siis suhteellista, esim. Noi hartiat. Olen 14v tyttö ja n. 153cm pitkä

    • kakkapökäleh

      Itse voin myöntää olevani todella ruma. Eipä sille juuri mitään voi, antaa ihmisten tuijottaa jos niitä oikeesti kiinnostaa. :) Onhan se vaikea hyväksyä, että olen se luokan ällöttävin tyttö, jolla on aknea ja tummat silmänaluset. En ole myöskään laiha tai siro. Rakenteelta kyllä melko hoikka, mutta kömpelö ja pitkä. Uuma on jotain kamalaa, en treenaa = ei lihaksia ja omaan todella leveät hartiat. Noh, tämähän meni mukavaksi. Jokainen ei ole kaunis. En koe olevani anteeksipyynnön velkaa kun en voi tyydyttää ulkonäölläni teitä pojat.

    • Hikketyttönen

      Noh, meidän luokka on selkeästi jakautunut kahtia. Siis tyttöjen osalta. On ne "nätit" ja "rumat" itse kuulun rumien lohkoon.
      Minä ja parhaat ystäväni emme itse koe olevamme rumia ja mursuja, niinkuin pojat sanovat. Eikä sekään ole kivaa jos haukkuu hikeksi. Mitä haittaa jos menestyy hyvin koulussa? Ja tämän takia pojat kiusaa ja karttaa mua.
      "Nätit" tytöt on ylilaihoja lissuja. Yksi niistä valitti minulle juuri kuinka läskit jalat hänellä on vaikkei edes ole. Ja kaiken lisäksi ne on vielä ilkeitä; aina kun minä tai parhain ystäväni sanoo jotain kaikki kääntyy meitä vastaan.
      Kaikkein ärsyttävintä on että meidän luokan poikien mielestä millään muulla ei ole väliä kuin kauneudella.
      Onhan meiän luokalla pari mukavaakin poikaa, yksi oli jopa ystäväni. Mutta sekin ilo loppui kun ko. poika muutti pois.
      Sanon vaan sen että sisäinen kauneus on tärkeämpää kuin ulkoinen, itse arvostan pojissa eniten luonnetta enkä seksikkyyttä.
      Kiitos jos jaksoit lukea tänne asti

    • 1124124

      9-luokalla meidän luokalla oli yksi "perunanenä-tyttö" joka oli sairaalloisen ylipainoinen, mutta rumuus johtui suuresta rasvan määrästä hänen naamassa.

      Rinnakkaisluokalla oli myös yksi tyttö, jonka naama oli sysiruma; hänellä oli ärsyttävä ääni, persoona ja hän kehui itseään kauniiksi. Hän meikkasi kauhean paljon, mutta se ei auttanut hänen tapauksessa yhtään.

      Tytöille jotka kokevat itsensä rumiksi: lohdutuksena, vain joka kahdessadas tyttö on oikeasti todella ruma (tuskin teistä kukaan).

    • Mörkötyttö

      Olen 16-vuotias tyttö. En todellakaan koe itseäni kauniiksi, eikä minua koskaan muut olekaan sellaiseksi sanoneet kuin perheenjäsenet/sukulaiset. Olen 170 cm pitkä ja painan n. 85 kiloa, mutta en näytä läskiltä (en kyllä laihaltakaan, siinä välimaastossa). Jalkani ovat melko pitkät ja lihaksikkaat, sillä olen käynyt vahvistamassa niitä salilla monta vuotta.
      Eniten ulkonäössäni häiritsee naama. Minulla on aika isot leukaperät ja silmäni ovat ainakin omasta mielestäni pienet. Silmäripset kuitenkin ovat onneksi pitkät ja tuuheat..
      Tuntuu ihan hyvältä olla ruma. Ei tarvitse ottaa minkäänlaisia paineita siitä, miltä näyttää muiden silmissä. Varsinkin jos on ikäänkuin jo luovuttanut ulkonäkönsä suhteen. Siksi en meikkaa, mutta hiuksiini kiinnitän huomiota. En juuri koskaan pidä paksua, luonnonkiharaista pehkoani auki.
      Ehkä minulla on sitten sitä sisäistä kauneutta :) Olen aina (tai ainakin yritän olla) ystävällinen ja kohtelias muille ihmisille. Kavereita onkin jonkin verran ja olen kuulemma mahtava tyyppi, mutta en ole vielä seurustellut enkä edes yrittänyt tehdä mitään aloitetta, kun kuitenkin tuntuu siltä että mahdollisella seurustelukumppanilla on varaa kauniimpaankin eikä minun kannata häiritä häntä. Tässä suhteessa otan siis hieman paineita rumuudestani.
      Ja viimein vuodatuksen loppu, kiitos.

      • Saatananpieru

        Et sinä ole ruma. Olet kaunis.


    • Turkulainenlehmä

      Minä olen oikeasti ruma, akne on pilannut naamani. Hiukseni ovat sähköiset ja pörröiset, enkä saa niitä laitettua mitenkään. Lisäksi olen sairaalloisen ylipainoinen ja selluliittia löytyy reisistä vaikka muille jakaa.

    • Oikeestiruma

      Ei se nii kauheaa oo en vaa haluu mennä ulos ja itken aika monesti omas huonees enkä haluu ees olla kavereitte kaa ku ne o nii kauniita ja ne valittaa kuinka rumii ne o ja mä vaa mieti et mitä mä sit oon. Mä myös välttelen peilejä ja heijastavia pintoja. Mä en oo ylipainone mut silti semmone pyöreä. Mä tykkään olla yksin. Kun oli vielä koulua kaks tyttöä joista toine o meiä luokal ja o tosi kaunis ja toine rinnakkaisluokal ja seki tosi kaunis ja ne vaa katto mua ja kuiskas jotaki ja sit katto toisiaa ja ne hymyili toisillee. Mut mä en reagoinu siinä välis mitekää mut sit kotona mä yllätys yllätys itkin. Mä tykkäsi yhestä pojasta mut se ois vaa tyylii nauranu mulle tai ei ois vastannu mitää. Mä oon siis oikeesti ruma enkä sillee "mä oo nii ruma" ruma. Ku me oltii kavereide kaa totea nii mu parhaalta kaverilta kysyttii un musta ja se anto 9 säälistä ja sit yks toine mu kavereista katto mua vaa epäilevä näkösenä. Ja mä oo tosi ujo ja herkkä jote mä itki kotona ja joo. Eli tällästä on olla oikeesti ruma. Kauniit ja hyvännäköset tytöt ei ymmärrä ja mä ymmärrän sen koska ne eioo joutunu kokee tällästä. Mut mä yritä keskittyä johoki muuhu mutta mulla o aina arvoton turha ja hirvee olo varsinki jos joku kattoo mua. Hyvä jos jaksoit lukee tän loppuu.

    • Herkkäpippeli

      Sun silmissä tyttö voi näyttää rumalta mutt toisen pojan ssilmissä tuo tyttö on nätti yks tyttö josta sä tykkäät on nätti jabtoiselle pojalle se on ruma

    • Anonyymi

      Fr oon oikeasti ruma täytän pian 14 mutta mie näytän joltain 5 luokkalaiselta. Oon saanut kuulla siitä välillä koulussakin.. "Hei, millä luokalla sä olitkaan?" "Eiks sun pitäs olla siellä ala-asteen puolella!?" yms. Mus ahistaa mennä välillä kouluun koska suurin osa mun luokkkalaisista on kauniita.. Jopa mun parhaat kaverit on 10 kertaa kauniimpia kuin mie..

    • Anonyymi

      Kukaan nyt ei vaan ole millään lailla rumia. Itse tässä ruma oot sisältä päin kuin muita rumaksi sanot.

    • Anonyymi

      Olen 13 vuotias poika ja olen puoliksi aasialainen, minulla on ihan hirveän näköiset silmät ja hiukset ovat aina silmillä. Aina kun tapaan jonkun uuden tyypin se kysyy et oonko kiinalainen ja se on myös yleisin haukkumasana minusta. Minua harvoin haukutaan suoraan mutta mulla on sellainen fiilis et aika moni puhuu selkäni takana.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6749
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4380
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2793
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1653
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe