Olen dikividoakameraa ostamassa, olen valinnut Canonin kolme kameraa loppusuoralle MV 750i , MV-X 200 ja MV 650i . Mikä paras? Hinnaltaan nämä kamerat ovat samaa luokkaa, kun vertaa Saksan hintoja, koska on tarkoitus tilata kamera sieltä hinnat ovat siellä noin 150£ halvemmat.Kiitos mahdollisista viisaista neuvoista.
Apuva! Minkä ostan?
4
1256
Vastaukset
- Jari P
Ainakin 750 mallista puuttuu ulkoisen mikrofonin
liitäntä, 650 mallissakaan ei taida olla mutta tuossa 200 mallissa on.
Tämä hyvä huomioida ostovaiheessa.
Jari- Jari P
Niin, olikos tuo MV-X 200 vai MV-X 200i ?
"i" mallissa on DV-IN joka olennainen
mikäli haluat tallettaa editoidut tuotokset
jossain vaiheessa nauhalle täydellä laadulla.
Jari
- canon
MOikka!
Itse ostin juuri canon mv 750i. ja tähän mennessä en ole mitään valittamista. Itse tilasin sen ranskasta. kuljetus tapahtui 23tunnissa, eik' muutenkaan mitään valittamista ollut. Ei muuta kun hyviä kuvaus hetkiä.. suosittelen, kaikki herkut samassa kasassa. - Jonas
Hei,
jos haluat vielä astetta laadukkaamman kameran, minulla on myynnissä pari kertaa kotona käytetty Sonyn PC330e-kamera, joka kuvanlaadunsa ja ominaisuuksiensa puolesta on vielä paljon monipuolisempi laite (3megapixelin kenno ja still kuvat, aito 16:9, time-lapse jne.). Mukana tulee myös Raynoxin erittäin laadukas 0.5x-laajakulmalinssi, sekä tehoakku jolla kuvaa 8h putkeen. Paketti maksoi minulle muutama kuukausi sitten yli 1800e (tilasin myös ulkomailta, kamera suomessa noin 2000e), mutta laitteistopäivityksien vuoksi paketti on nyt myynnissä hintapyynnöllä 1250e/tarjous.
Kuitit löytyy, ja takuu on voimassa vielä pitkään.
Hauskaa kesän jatkoa,
terveisin Jonas
puh. 050-5855222
email: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854568
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163493Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392093Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1061307