Apuva! Minkä ostan?

Jaana

Olen dikividoakameraa ostamassa, olen valinnut Canonin kolme kameraa loppusuoralle MV 750i , MV-X 200 ja MV 650i . Mikä paras? Hinnaltaan nämä kamerat ovat samaa luokkaa, kun vertaa Saksan hintoja, koska on tarkoitus tilata kamera sieltä hinnat ovat siellä noin 150£ halvemmat.Kiitos mahdollisista viisaista neuvoista.

4

1215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jari P

      Ainakin 750 mallista puuttuu ulkoisen mikrofonin
      liitäntä, 650 mallissakaan ei taida olla mutta tuossa 200 mallissa on.

      Tämä hyvä huomioida ostovaiheessa.

      Jari

      • Jari P

        Niin, olikos tuo MV-X 200 vai MV-X 200i ?
        "i" mallissa on DV-IN joka olennainen
        mikäli haluat tallettaa editoidut tuotokset
        jossain vaiheessa nauhalle täydellä laadulla.

        Jari


    • canon

      MOikka!
      Itse ostin juuri canon mv 750i. ja tähän mennessä en ole mitään valittamista. Itse tilasin sen ranskasta. kuljetus tapahtui 23tunnissa, eik' muutenkaan mitään valittamista ollut. Ei muuta kun hyviä kuvaus hetkiä.. suosittelen, kaikki herkut samassa kasassa.

    • Jonas

      Hei,
      jos haluat vielä astetta laadukkaamman kameran, minulla on myynnissä pari kertaa kotona käytetty Sonyn PC330e-kamera, joka kuvanlaadunsa ja ominaisuuksiensa puolesta on vielä paljon monipuolisempi laite (3megapixelin kenno ja still kuvat, aito 16:9, time-lapse jne.). Mukana tulee myös Raynoxin erittäin laadukas 0.5x-laajakulmalinssi, sekä tehoakku jolla kuvaa 8h putkeen. Paketti maksoi minulle muutama kuukausi sitten yli 1800e (tilasin myös ulkomailta, kamera suomessa noin 2000e), mutta laitteistopäivityksien vuoksi paketti on nyt myynnissä hintapyynnöllä 1250e/tarjous.

      Kuitit löytyy, ja takuu on voimassa vielä pitkään.
      Hauskaa kesän jatkoa,
      terveisin Jonas

      puh. 050-5855222
      email: [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe