Eli olen lähdössä matkalle kohta, ja mietin tässä että myydäänkö tax-free:ssä alkoholia ennen klo 09:00? Kysyn koska lento lähtee jo kahdeksalta ja haluaisin tuoda salmaria tuliaisiksi..!
Alkoholin myynti HEL ennen 09:00?
3
4637
Vastaukset
Kyllä myymälät Helsinki-Vantaalla ovat auki aikaisemmin kuin klo 9.
http://www.helsinki-vantaa.fi/ostosalueet_ja_aukioloajat
Huomioi myös nestemääräykset, jos sinulla useampi lento kuten esimerkiksi Helsinki - XXX - YYY etteivät
XXX paikan mahdollisessa turvatarkastuksessa oteta pois.- mie oun mualta
entäs on menossa kanarialle, ekana köpikseen ja siitä sitten madridiin, niin voipikos ostella jo hesasta yskänlääkkeeks konjamiinia, vai tuleeko vastaan tuo nestesääntö välilaskukentillä?
- Lentämään
mie oun mualta kirjoitti:
entäs on menossa kanarialle, ekana köpikseen ja siitä sitten madridiin, niin voipikos ostella jo hesasta yskänlääkkeeks konjamiinia, vai tuleeko vastaan tuo nestesääntö välilaskukentillä?
Voit ostaa Helsinki-Vantaalta yskänlääkkeesi. Se turvapakataan EU-sääntöjen mukaisesti ja kassiin laitetaan ostoskuitti. Sitä kun näytät turvatarkastuksessa, niin läpi pääset.
EU-maat, Norja ja Sveitsi hyväksyvät toiselta EU-kentältä ostetut nestetuotteet, jos vaihto tehdään matkustuspäivän sisällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951486Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50988
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52843Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56822
- 102804
- 82800
- 32745