Mistä saisi ostettua E-mittarin auditointia varten ja mitä se maksaa ?
Onko käytettyjä mittareita saatavilla ? Onko ne yhtä hyviä kuin uudet ?
Mistä voi varmistua laitteen oikeasta alkuperästä, ts. ettei vahingossa
osta jotain tuoteväärennöstä ?
E-mittarin hankinta
5
834
Vastaukset
- FUCKTAA
Tässä on samat ominaisuudet omaava mittari. tosin hinta vain promillen tästä surkuhupaisasta e-MITTARISTA :-)
http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi?sivu=skriptisivut/index_kauppa.htm&linkki=15280.htm&tuote=15280&ryhmaid=255- free needle
alkuperäinen. VIISARIN käyttäytyminen eri kysymysten kohdalla näyttäis merkitsevän jotain.
http://www.freezoneamerica.org/Clearbird/MeterCourse2004/index.htm
- sepeteusX
Älä hyvä ihminen hairahdu moiseen huijaukseen!
Skepsiksen palstoilla on selvitys mitä se mittari on syönyt ja miten se toimii! Olipa melkoista vedätystä! Mittari tunnistaa käden lämmön ja se saa aikaan heikon sähkövirran, joka puolestaan on luettavissa mittarista. Elektroniikkamies rakensi aivan samanlaisen - sen osat maksoivat 5 € ja toiimii loistavasti!!
Selostus valokuvineen puretusta mittarista löytynee Skepsiksen keskustelupalstoilta - haulla E-mittari!- Et sellaista.
"Scientologien e-mittari. Vanha tuttu. Se on yksinkertainen galvanometri eli heikkojen sähkövirtojen mittari, arvo n. 200 mk,"
- huu...
Et sellaista. kirjoitti:
"Scientologien e-mittari. Vanha tuttu. Se on yksinkertainen galvanometri eli heikkojen sähkövirtojen mittari, arvo n. 200 mk,"
Se e- miitari on yksinkertaisesti vastusmittari ja mittaa resistanssin vaihteluita. Se ei ole galvanometri joka mitaa sähkövirtaa. Kädet, kuumatkaan, eivät tuota sähköä. Sähköankeriaat ovat asia erikseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056