Mistä saisi ostettua E-mittarin auditointia varten ja mitä se maksaa ?
Onko käytettyjä mittareita saatavilla ? Onko ne yhtä hyviä kuin uudet ?
Mistä voi varmistua laitteen oikeasta alkuperästä, ts. ettei vahingossa
osta jotain tuoteväärennöstä ?
E-mittarin hankinta
5
826
Vastaukset
- FUCKTAA
Tässä on samat ominaisuudet omaava mittari. tosin hinta vain promillen tästä surkuhupaisasta e-MITTARISTA :-)
http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi?sivu=skriptisivut/index_kauppa.htm&linkki=15280.htm&tuote=15280&ryhmaid=255- free needle
alkuperäinen. VIISARIN käyttäytyminen eri kysymysten kohdalla näyttäis merkitsevän jotain.
http://www.freezoneamerica.org/Clearbird/MeterCourse2004/index.htm
- sepeteusX
Älä hyvä ihminen hairahdu moiseen huijaukseen!
Skepsiksen palstoilla on selvitys mitä se mittari on syönyt ja miten se toimii! Olipa melkoista vedätystä! Mittari tunnistaa käden lämmön ja se saa aikaan heikon sähkövirran, joka puolestaan on luettavissa mittarista. Elektroniikkamies rakensi aivan samanlaisen - sen osat maksoivat 5 € ja toiimii loistavasti!!
Selostus valokuvineen puretusta mittarista löytynee Skepsiksen keskustelupalstoilta - haulla E-mittari!- Et sellaista.
"Scientologien e-mittari. Vanha tuttu. Se on yksinkertainen galvanometri eli heikkojen sähkövirtojen mittari, arvo n. 200 mk,"
- huu...
Et sellaista. kirjoitti:
"Scientologien e-mittari. Vanha tuttu. Se on yksinkertainen galvanometri eli heikkojen sähkövirtojen mittari, arvo n. 200 mk,"
Se e- miitari on yksinkertaisesti vastusmittari ja mittaa resistanssin vaihteluita. Se ei ole galvanometri joka mitaa sähkövirtaa. Kädet, kuumatkaan, eivät tuota sähköä. Sähköankeriaat ovat asia erikseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 144383
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831662Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641498Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731475Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2401359Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121140Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341090Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651003