Onko kenelläkään kokemuksia Blue Lagoon Resort hotellista? Olen yrittänyt etsiä useasta paikasta kokemuksia, mutta näyttää siltä ettei hotelli ole suomalaisten suosiossa.
Blue lagoon resort
1
762
Vastaukset
- Lagoonissa
Olimme Kosilla ja Blue Lagoonissa elokuussa kaksi viikkoa. Jos selaat tällä palstalla ketjuja hieman alaspäin ja etsit sieltä ketjun nimeltä "Kossille elokuussa", niin löydät kirjoittamiani kokemuksia hotellista. En viitsi tähän enää samaa pätkää rustata :) Mutta totta, että suomalaisia hotellissa ei kovin paljon ole. Hotelli on pääasiassa brittien kansoittama. Aurinkomatkojen matkassa meitä tuli ehkä noin kymmenkunta suomalaista hotelliin elokuun alussa ja viikkoa myöhemmin (toisen lomaviikkomme aikaan) tuli vajaa kymmenen suomalaista. Mutta lueskele kokemuksia edellä mainitusta ketjusta, ja jos jotain kysyttävää tulee, voin vastailla :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603208- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521924- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628