Latz kampanja

Miu, mau

Mitä mieltä olette tästä Latz kampanjasta? Minä lähetin 5 kpl. keräilymerkkejä ja kaikki tiedot mielestäni oikein. Nyt sähköpostiosoitteeni on muka vieheellinen ?? Maku meni jo kättelyssä, olen varma, että kaikki tiedot oli ok.
Miten teillä, onko Latz lahjoja paljonkin?

20

1352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kissanomistaja

      Mä lähetin myös 5 kipaletta merkkejä. Eipä näkynyt sivuilla pisteet. Nyt viimepäivinä en ole edes päässyt katsomaan sivuja. Näyttää eerroria kokoajan.
      Taitaa olla huijausta koko touhu.

    • +6+

      syödään Latz´a ja keräilymerkkejä olisi kertynyt jo paljonkin, mutta tulin siihen tulokseen että pakkauksilla on viisaampaa sytyttää saunan uuni kuin kerätä merkkejä saadakseen jotain mitä en todella tarvitse. Onpahan taas yksi keino saada ihmiset ostamaan tuotetta. Huijauksen makua.

      • ottopoika-10

        totta puhut kuomaseni,täältäkin on laitettu kolmena kuukautena läjä latz merkkejä kaiken kaikkiaan noin 100 kpl osoitteet oikein postimerkkejä riittävästi jäsen numero ja sähköposti myöskin oikein,nyt kun pojat ilmoittavat kyllästymisen merkkejä latziin lienee aika etsiä toinen merkki josta tykkäävät kunhan ei ole purinan
        yksikään lähetys ei näy tähän päivään mennessä piste tililläni ,ei kai itellakaan voi niin pätevä olla ,että hävittäisi kaikki 3 lähetystä,pikkasen rintaa pistää tää touhu kai se on ohimenevää


      • Just näin homma etenee!!

        Meillä on kissat syöneet ahkerasti Lazia ja nyt kun lähetin yli viikko sitten 82 kpl merkkejä sinne Latzi-lahjoihin, niin eipä ole meidän Latzi-tilille kuulunut näitä kyseisiä pisteitä ja kaikki tiedot oli ihan oikein. ELIKKÄSTÄ!!! suurta humpuukia, saadaan ihmiset ostamaan tämmösillä huijustempuilla jotain tiettyä merkkiä.
        Meidän kisuille merkit vaihtuu nyt, koska periaate on periaate.


    • Siirisulonen

      Minäkin lähetin 15 merkkiä, oudointa on kun en pääse sivuille ollenkaan erroria tarjoaa myös mulle.

      • kissanomistaja

        Nyt sivut toimii! Mun pisteet on hyväksytty ja palkinnot on lisääntyneet. Ainakin 60 egen lahjakortti matkatoimistoon on saatavilla.


      • hoh.
        kissanomistaja kirjoitti:

        Nyt sivut toimii! Mun pisteet on hyväksytty ja palkinnot on lisääntyneet. Ainakin 60 egen lahjakortti matkatoimistoon on saatavilla.

        .. että paskaa ruokaa ja kampanjakin varmasti sitten sen mukainen.


      • Siirisulonen
        kissanomistaja kirjoitti:

        Nyt sivut toimii! Mun pisteet on hyväksytty ja palkinnot on lisääntyneet. Ainakin 60 egen lahjakortti matkatoimistoon on saatavilla.

        Joo toimii mullakin ja tilasin sen lahjakortin:)


      • Siirisulonen
        hoh. kirjoitti:

        .. että paskaa ruokaa ja kampanjakin varmasti sitten sen mukainen.

        Meidän kissat ei syö, kun niitä 12:ta kappaleen laatikossa olevia ruokia ja kuivamuonaa, mut hyvä niin
        .


      • 7590
        hoh. kirjoitti:

        .. että paskaa ruokaa ja kampanjakin varmasti sitten sen mukainen.

        Eli lausuntosi perustuu silkkaan tietämättömyyteen kuten tällä palstalla on tapana.


      • lassikatti
        hoh. kirjoitti:

        .. että paskaa ruokaa ja kampanjakin varmasti sitten sen mukainen.

        Olen antanut kissalle lähes kaikkia raksuja, eläinkaupan ja hyvin hintaviakin. Laz katin naudanliha murot tekevät parhaiten kauppansa.
        En syötä niitä kovin paljoa, syö märkäruokaa enimmäkseen ja hiiriä.


      • kissanomistaja
        Siirisulonen kirjoitti:

        Joo toimii mullakin ja tilasin sen lahjakortin:)

        Oletko jo saanut lahjakortin? Mä tilasin sen Hello Kitty pyyhkeen. Ei ole vielä tullut.


    • Tulipa kokeiltua

      Kissamme syövät Latzin märkäruokia ja huomasin kanssa ne keräilymerkit laatikoiden kyljessä.
      Lähetin sinne nipun merkkejä ja ne näkyivätkin jonkin ajan päästä Latzin sivustoilla, tilasin sitten pyyhkeitä keräilymerkeillä, mutta niitä ei kuulunut luvattuun kolmeen viikkoon.
      Sivustoillahan ei ole mitään asiakaspalaute paikkaa, joten otin toista kautta sinne yhteyttä s. postitse ja kyselin pyykeiden perään ja samalla kyseenalaistin koko kamppanjan.
      Meni pari päivää ja pyyhkeet tipahtivat postiluukusta. Mitään vastausta ei tullut sähköpostiin.
      Olipa tosi hienot ne pyyhkeet, sellaiset pienet "rätit", ei niitä nauramatta voinut katsoa.
      Luulenpa, että koko juttu on vain mainoskikka, meitä se ei nyt sinäänsä haittaa kun Latzeja ostetaan kuitenkin.

      • kissanomistaja

        Mihin osoitteeseen laitoit palautteen? Tiesin kyllä että pyyhkeet on pieniä, mutta haluaisin sen silti.
        Käy varmaan pienelle tytölle laudeliinaksi uimahalliin? Ehkä munkin on otettava yhteyttä.


      • Nemi_

        Moi!

        Mitä toista kautta otit yhteyttä tonne latz-lahjoihin? Lähetin sinne merkkejä mutta eipä näy tilillä =(


    • hh

      eikö olekkin ooikeasti mielenkiintoista, että sieltä ei todellakaan löydy palautekanavaa... kui paljo ne pelkää että mitä me sinne kerrottaisii... Mun kissa ei paljo muuta suostu syömään ku latzia, mutta periaatteesta ärsyttää.. ja by the way, en enää viitsi vaivuitua kerää enää noita merkkejä( vaikka rakkaalle ostanki)
      koska MUN mielestä ne lahjat pitäis olla kissalle! leluja ym kivaa! No joo. on joku huopa, mut mä oon niin epähygieeninen että hän nukkuu viekussa.....

      • Kissanomistaja

        Kyl mie taijan sen huovankin ottaa. Sain se Hellokitty "pyyhkeen" ja nauroin maha kippuralla. Ei se sovi edes pienen tytön pepun alla laudeliinaksi. Annoin sitten nuken varusteeksi. Saiko kukaan niitä matkalahjakortteja? Ihan mielenkiinnolla keräilen arvomerkkejä, jospa jotain mielenkiintoista ilmaantuisi.


    • summergirlie

      Idea oli hyvä mutta olis voinu olla hyödyllisempiä tuotteita.. Jotain kissanruoka "kuponkeja" tms...

      No meidän katti vaihtoi muutenkin eläinlääkärin ruokiin että ei paljon haittaa enää.

    • keräilijä ollut

      Sama juttu tääl laitoin yli 15kpl keräily merkkejä niin yhtäkään ei ole merkattu omaan sivuun. ja selvästi laitoin ihan kaikki tiedot paperille. lähetyksestä on yli 2vko jo että kirje on varmasti mennyt perille jo. tais olla huijausta koko juttu että saavat ihmiset ostamaan tuotetta. pitääpä olla seuraavalla kertaa varovaisempi ja lähettää vaikka muutaman merkin eka jos tulee jatkos kampanjoita.

    • Tiinadddd

      Tarvitsisiko joku 11 merkkiä, pistetilillä on vaan 3 pistettä ja kun kampanja loppuu niin en viitsi enää lähettää kun siellä oli vaan 30 pisteen tuotteita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      81
      3464
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      2012
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1948
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1578
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1415
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1415
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1119
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1058
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      864
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      850
    Aihe