Kylmälaukku

kylmälaukkua vailla

Onko olemassa pientä, oikeasti toimivaa kylmälaukkua, jonka voisi pakata ison matkalaukun sisälle?

7

1516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Australiassa käynyt

      Hei,
      Katso www.didgeridoonas.fi kylmälaukkuja. Sieltä löydät erittäin laadukkaita ja toimivia erikokisia kylmälaukkuja, jotka menevät pieneen tilaan. Aito lampaanvilla on eristeenä, joten ei tarvitse lutrailla kylmäkallejen kanssa, ja tuotteet pysyvät kylminä reilu 8 tuntia. Olen itselleni ostanut kylmälaukun Australiasta, mutta nyt niitä saa myös Suomesta.
      Suosittelen lämpimästi.

      • ÄmPeeÄs

        Voi harmi, kun olisin itsekin tiennyt näistä tuotteista pari kuukautta sitten, jolloin noita kylmälaukkuja ja -kasseja todella olisi tarvinnut. Ensi kesää varten täytyykin nyt tilata sellainen ettei juomat ja eväät lämpene. Onko öljykangas kuinka painavaa materiaalia? Kestävää se varmaankin on.


      • huh huh
        ÄmPeeÄs kirjoitti:

        Voi harmi, kun olisin itsekin tiennyt näistä tuotteista pari kuukautta sitten, jolloin noita kylmälaukkuja ja -kasseja todella olisi tarvinnut. Ensi kesää varten täytyykin nyt tilata sellainen ettei juomat ja eväät lämpene. Onko öljykangas kuinka painavaa materiaalia? Kestävää se varmaankin on.

        pitää rahdata matkalaukussa ruokia ja juomia???? Minä olen ihan ulalla...kerro ihmeessä ja syytä olla hyvä tarina? Lentokentillä saa kylmää juomaa ja ruokaa, lentokoneessa samoin ja perillä...eikä matkalaukkuun laiteta ihan muuta kuin kylmälaukku ja hyvin moneen maahan ei saa edes elintarvikkeita viedä?


      • travel bag
        huh huh kirjoitti:

        pitää rahdata matkalaukussa ruokia ja juomia???? Minä olen ihan ulalla...kerro ihmeessä ja syytä olla hyvä tarina? Lentokentillä saa kylmää juomaa ja ruokaa, lentokoneessa samoin ja perillä...eikä matkalaukkuun laiteta ihan muuta kuin kylmälaukku ja hyvin moneen maahan ei saa edes elintarvikkeita viedä?

        Niin todella, mita niihin pakataan, kanavoileipia, jotka ei sitten mene pahaksi, tulee viela bakteereita vatsaan, huh huh !
        Anteeksi vain mutta tama viesti sai minut todella nauramaan, NYT olen sitten kaiken kuullut.


      • ********
        huh huh kirjoitti:

        pitää rahdata matkalaukussa ruokia ja juomia???? Minä olen ihan ulalla...kerro ihmeessä ja syytä olla hyvä tarina? Lentokentillä saa kylmää juomaa ja ruokaa, lentokoneessa samoin ja perillä...eikä matkalaukkuun laiteta ihan muuta kuin kylmälaukku ja hyvin moneen maahan ei saa edes elintarvikkeita viedä?

        Me olemme etelän lomalle raahanneet muovisen kokoontaitettavan kylmälaukun pitääksemme rantajuomamme viileinä.


      • Expat.
        huh huh kirjoitti:

        pitää rahdata matkalaukussa ruokia ja juomia???? Minä olen ihan ulalla...kerro ihmeessä ja syytä olla hyvä tarina? Lentokentillä saa kylmää juomaa ja ruokaa, lentokoneessa samoin ja perillä...eikä matkalaukkuun laiteta ihan muuta kuin kylmälaukku ja hyvin moneen maahan ei saa edes elintarvikkeita viedä?

        Et varmaankaan ole asunut useita vuosia ulkomailla, poissa Suomesta? Jos olisit, niin tietäisit että kun muuttaa uuteen maahan, niin ajan myötä, vuosien kuluessa, tulee ikävä ihan outojakin asioita, sellaisia joita ei uskoisi ikävöivänsä. Sellaisia kuin esimerkiksi ruoka. Siihen liittyy vahvoja muistoja lapsuudesta, ja jossain vaiheessa tulee tarve saada niitä muistoja uudelleen.

        Minä olen tuonut kylmälaukussa matkatavaroissani mm. savuporoa (vakuumipakattua), maksamakkaraa sekä rahkaa. Kaikki tuotteita, jotka pitää säilyttää viileässä, ja kaikki sellaisia joita täältä ei saa yhtään mistään.

        Ovat olleet ERITTÄIN tervetulleita tuliaisia suomalaisille ystävilleni, jotka eivät juuri sinä vuonna pääse matkustamaan Suomeen. Tai eivät ehkä pariin vuoteenkaan.

        Tuskin ketjun aloittaja aikoo viedä itselleen mukanaan Hookoo Blöötä vaikkapa viikon etelänmatkaa varten!!


    • matkag

      Ostin kesällä pienen kätevän siistin kylmälaukun Hemtexistä. Heillä oli myös isompi malli. Minun ostamani on tummansininen kankainen ja sisältä hopeanvärinen eristys. Se maksoi jotain 7 euroa. laukku on toilettilaukun kokoinen ja voihan sitä käyttää siihenkin tarkoitukseen ja paikan päällä voi käyttää kylmälaukkuna. Mahtuu pari pientä juomapulloa ja voileipiä ja hedelmiä jne. Voi olla että vielä löytyy jostain varastosta, Kysy hemtexiltä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe