Joo.. Varokaas tota Wendros-maahantuoja yrityksen tuotteita. eivät toimi pelit lainkaan.. ei edes asenna. Hinnatkin halpoja.. tällaisia pelejä joita wendros tuo pohjoismaihin on mm. Bus simulator 2, UK Truck simulator, German Truck Simulator. varokaa oikeesti.. joudutte pettymään. Saattehan peleistä maksetut rahat takasin mutta kannattaako kun ei kannata samaan tuotteeseen vaihtaa.. lopputulos puhdas nolla. Kiitos huomiostanne!
Wendros -ehkä surkein pelien pohjoismaiden maahantuoja ikinä
6
762
Vastaukset
- 53451
Mitenkä ei toimi? Parempi ja tarkempi ongelman kuvailu olisi suotavaa, ennen kuin tyrmäät koko firman. Itselläni on erinomainen kokemus k.o. puljun Euro Truck Simulatorista.
- kyrpiintynyt wendros
noh, jouduitkos itse odottamaan about 20 minuuttia että koko prkle:n asennussessio alkaisi.. kun kone jauhaa levyä kierros toisensa jälkeen eikä tee mitään vaik mitä yrittää.. jumittelee ennen asennuksen alkua ym paskaa.. konkkaan koko firma.. hyvä etteivät sentään ole itänaapurimme ihmeitä.. huhheijaa..
- gmhf
kyrpiintynyt wendros kirjoitti:
noh, jouduitkos itse odottamaan about 20 minuuttia että koko prkle:n asennussessio alkaisi.. kun kone jauhaa levyä kierros toisensa jälkeen eikä tee mitään vaik mitä yrittää.. jumittelee ennen asennuksen alkua ym paskaa.. konkkaan koko firma.. hyvä etteivät sentään ole itänaapurimme ihmeitä.. huhheijaa..
Tuo vika kuulostaa kyllä siltä että joko levy on suolesta ja tällä tarkoitan piraattia, tai sitten sinun levyasema alkaa jauhamaan viimeisiään.
Minulla alkoi vanhemmassa koneessa CD asema tekemään juuri tuota, eli alkuun se ei pyörittänyt poltettuja levyjä, tunnisti kyllä mutta ei pyörittänyt loppuun asti. Seuraavaksi alkuperäisten tai asiallisesti poltettujen CD levyjen latausajat alkoivat pidentyä huomattavasti, vaikka sellaiset levyt se kyllä vielä tunnisti nopeasti. (vanhempi 16 x levyasema oli pari vuotta vanhemmassa compaqin koneessa nopeampi kuin kyseinen 32x levyasema) Sen jälkeen alkuperäisiä se pyöritti vielä pitkään, mutta poltettuja CD levyjä se ei enää soittanut vaikka olisi päällään seissyt, ja lopulta odottelu että se edes tunnistaisi alkuperäisen levyn, ja sen jälkeen odottelu että se jaksaisi lukea ja asentaa (jos viitsi asentaa) pelin kokonaan alkoi olla sitä myöten selvä että ostin kokonaan uuden koneen.
Kokeile asemaasi useammalla levyllä, niin alkuperäisillä kuin poltetuillakin, sekä sellaisilla levyillä joiden latausajat tunnet. Jos siinä alkaa olla odottamisen makua, niin sitten se taitaa olla levyasemassa vika ennemmin kuin levyssä.
Käy kokeilemassa myös parin kaverin koneilla että toimiiko, että tiedät varmasti että onko vika satavarmasti huonossa levykkeessä (sellainen ongelma ei ole mitenkään harvinainen koska sellaisia maanantaikappaleita tulee jakeluun jatkuvasti)
- p4sk4firm
Minulla on Euro truck simulato. kun minä laitan asennuksen joutuu odottamaan koko tunnin s44t4n4n h3lv3t1n firma
- etsSIMU
Mulla ainaki toimii :)
- semiboogie
Ensinnäkin Wendros ei ole maahantuoja vaan julkaisija. Toisekseen se fakta, että pelit eivät sinulla toimi ei tarkoita, että kyseinen lafka työntää pelkkää paskaa ulos.
Wendros julkaisee mielestäni ihan asiallisia simuja ottaen huomioon, että niitä ei oikeastaan kukaan muu julkaise.
Ja kylmä totuushan on se, että halvalla ei saa hyvää. Jos veli ostat kahdella kybällä puunkaatosimulaattorin ja oletat sen asentuvan yhtä sujuvasti kuin vaikka Steamista ostetut pelit joudut pettymään.
Mutta kiva, että valistit meitä. Kiitos huomiostasi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067