Miten Wippies-tilin saa Thunderbirdiin? En ole löytänyt mistään niitä imap/pop, smtp, salaustyyppejä ja porttien numeroita kun olen googlettanut. Kiitos etukäteen sille joka kertoo, miten tämä tapahtuu...
Wippies ja Thunderbird
5
917
Vastaukset
- utgCsgibS9
Muokkaa - Tilien asetukset - Lisää tili
- utgCsgibS9
Näitä siis tarvitset.
imap.wippies.com tai pop.wippies.com
smtp.wippies.com
Lisäksi oma käyttäjätunnus ja salasana.- apua tarvitaan
Ilmoittaa ettei kirjautuminen imap.wippies.com -palvelimelle onnistu... :( Tossa varmaan tarvii myös ne salausjutut ja porttien numerotkin tietää. Mä en vaan löydä niitä mistään vaikka kissojen ja koirien kanssa haen! Thunderbird ei löydä automaattisesti oikeita asetuksia Wippiesille ja ne jotkin asetukset jotka sinne Thunderbirdin etsinnällä tuli, ei toimi ollenkaan. Varmaan tämä on kiinni niistä porttien numeroista ja ois kiva tietää ne salausjututkin, ne SSL:t sun muut...ja onko noi sun antamat palvelinosoitteet varmaan oikeita?
- utgCsgibS9
apua tarvitaan kirjoitti:
Ilmoittaa ettei kirjautuminen imap.wippies.com -palvelimelle onnistu... :( Tossa varmaan tarvii myös ne salausjutut ja porttien numerotkin tietää. Mä en vaan löydä niitä mistään vaikka kissojen ja koirien kanssa haen! Thunderbird ei löydä automaattisesti oikeita asetuksia Wippiesille ja ne jotkin asetukset jotka sinne Thunderbirdin etsinnällä tuli, ei toimi ollenkaan. Varmaan tämä on kiinni niistä porttien numeroista ja ois kiva tietää ne salausjututkin, ne SSL:t sun muut...ja onko noi sun antamat palvelinosoitteet varmaan oikeita?
- Anonyymi
Vanha ketju, mutta kiitos näistä, näillä onnistui wippies postista sähköpostien tallentaminen koneelle Linuxin Sylpheed sähköpostiohjelmalla! Jos joku muu haluaa tehdä saman niin näillä onnistuu.
Näitä siis tarvitset.
imap.wippies.com tai pop.wippies.com
smtp.wippies.com
Lisäksi oma käyttäjätunnus ja salasana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen886083Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3085397Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk523385Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään123095Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1062749Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t101720Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211620Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.171608Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät331477Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1831142