Tänään lähteä pitää
tuskaisa paino sydämessä riippuen
ja silti hymyyn kääntyvät suupielet
niistä hetkien rikkauksista
joita kanssasi kokea sain.
Tuuli kantaa korviini
pyyntöjäsi itkuisia että luopuisin matkastani
ja loisin sylissäsi eilisen muistoja
jatkuvaan huomisten virtaan loputtomaan ...
mutta on ikävä joskus kohdattava
katsottava eteenpäin haaveisin silmin
ja toivottava mika käsiin lopulta jää
on sitä unelmaa ... rakkautta.
Lupaan sen vaikka maailman äärissä olisin
silmäni siellä sinua ajatellen kumminkin satavat
niin silloin sateenkaareksi muutun
luoksesi tuun ...
Menopaluu
11
421
Vastaukset
- ex. Liona28
elisen muistoja niin monella on.
tämä runosi kuvaa lähtöä maailmalle
ja kuitenkin ikävä seuraa mukana.
Tämä oli mieleeni, kuvasit lähdön
niin kauniin surulliseksi
mutta kuitenkin toiveikkaaksi.
Tämä palauttaa uskoni huomiseen, kiitos siitä koska olen kokenut lähtöjä
ja yksin jättämisiä muutaman kerran, kyllä ne aina kipeää ottaa
mutta aika parantaa haavat niinkuin olen kuullut sanottavan.
tsemppiä!- ex. Liona28
se olikin, pitäis kai lopettaa kirjoittaminen kun noita virheitä sattuu jatkuvasti. Pyydän
anteeksi tästä kömmähdyksestä. - runo64-1
... on toivottava parasta
pelätä pahinta
sillä kun lähtee
niin jäljellä on vain paluu ...
et missään tapauksessa saa lopettaa kirjoittamista !!!
oikein tai väärin jos sanat menee
silti ne ovat kauneutta sisimmästäsi
sydämestäsi
joihin ei pysty kukaan muu
kuin sinä itse joka olet loistavan hyvä runoilijatar !!!
kiitokset palautteestasi
hyvän ja kauniin päivän toivotukset lähetän
lämmöllä sydämestäni. - ex. Liona28
runo64-1 kirjoitti:
... on toivottava parasta
pelätä pahinta
sillä kun lähtee
niin jäljellä on vain paluu ...
et missään tapauksessa saa lopettaa kirjoittamista !!!
oikein tai väärin jos sanat menee
silti ne ovat kauneutta sisimmästäsi
sydämestäsi
joihin ei pysty kukaan muu
kuin sinä itse joka olet loistavan hyvä runoilijatar !!!
kiitokset palautteestasi
hyvän ja kauniin päivän toivotukset lähetän
lämmöllä sydämestäni.runo 64, saan kyllä usein huomautuksia kirjoitusvirheistäni, mutta tämä kirjoittaminen
on myös suomenkielenhararjoitusta Kiitos sanoistasi ne kohotti mielialaani ja antoi
uskoa siihen että kyllä vielä joskus tämä kielitaitoni paranee. Teen parhaani koska runoilu on mulle
elämä ja leipä.
On aina ikävää erota rakkaimmistaan..Jokainen lähtö,voi ollaviimeinen..Se pelko tekee eroamisesta ,niin haikean.. Lähtijä saa uusiakokemuksia,tapaa uusia ihmisiä,kaikkea voi sattua..Paluu ei olekaan ihan selviö,ei varmaa,jatkuuko mikään ennallaan..Ei ola pessimistisiä.. Lähtijä kokee ikävää,yhtälailla.. jos ei mitään satu ,niin kaipailee vain paluuta ja jälleennäkemisen riemua.. Kotiinpaluu on ainamukavaa..
Hyvä runo ja jokainen on kokenut nämä tunteet.. On lähtöjä,jotka ovat muuttanut koko elämän ja on
suruksi muuttuneita tapahtumia..mutta vastapainoksi sitten niitä iloisia jälleennäkemisiä..
Hyviä aiheita keksit..Kiitos tästä taas! Jatkoa..että tapaamme tässä taas..Näkyillään t.Irkkumutta haittaakohan tuo mitään.. Olen välillä niin hätäinen kirjoittaja,enkä muista tarkistaa ..Moi!
- runo64-1
... on sanottava hyvästit
että voi tervetuloa toivottaa ...
lähtö on aina harmaan surullista
paluu loimuavan punaisen iloista
kenties silloin huomaa sen mikä on tärkeintä
sykähdyttävää rakkautta ...
kiitos rakas ystävä palautteestasi tähän
ja niihin muihin tekeleisiini.
toivotan sydämestäni sinulle hyviä viikonloppuja
lämmöllä sydämestäni.
- *laudi*
"Revontulet
katoavat hitaasti
eikä niitä näy enää
Ne ovat enää vihertävä savuvana
Tähdenlento
Se ei kuitenkaan näkynyt kuin hetken
Sitten se katosi
katosi jäljettömiin.
Tuijotan taivasta
tuijotan avaruutta
Kaukaisuuteen
paikkoihin joita ei tunneta
Avaruus..
jäinen usva kaartelee ympärilläni kuin korppilauma
..lumi narskuu jalkojeni alla mökille mennessäni.
Siellä
kynttilä pöydällä
ja takan lämpö.."
On asioita jokka kulkevat takataskussa mukanasi.
Olit missä tahansa menit minne tahansa.
Meillä on edessämme ehkä taas kova talvi
pakkasta yli kolmekkikymmentä :(..
silti..
silti tuuli kantaa muistoja..lupauksen..
Lumitähtösenä ikkunalle..
pienenä tuikkivana tähtösenä..
Sinne.
ps. turvallista vklHieno kuvaus...Aina on pohjalla ,kevään siemen.. Mukavaa viikonloppua sinullekin ja kiitos tästä taas! t.Irkku
- runo64-1
... sitä toivoo oikein kovasti
että tunteista suurin sydän alaa lämmittäisi
tekesi kaikesta kuin satua
mutta vain sinä sinuna puutut ...
kylmä hiipii ja yrittää ottaa otteisiinsa minut
mutta ajatus sinusta sen karkoittaa
se lämmin tunne
rakastava ...
no viikonloppuni on turvallinen
kun illan ja aamun vuorot kutsuu
vaatii läsnäoloani ...
kiitos sanoistasi tuntureitten kauneus
hyvää viikonloppua revontulten loimuava lumous
toivotan lämmöllä sydämestäni. - *laudi*
irkku-37 kirjoitti:
Hieno kuvaus...Aina on pohjalla ,kevään siemen.. Mukavaa viikonloppua sinullekin ja kiitos tästä taas! t.Irkku
Huikasevan valkoset hanget ja paukkupakkaset :))..
niin. Saapas nähä tämä talvi ://
:)) kiitos irkku.
Ja kuulasta syysviikkoa! Värien leikkiä puolukkametässä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä722104- 1291416
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321403- 1431092
- 105967
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten364893Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673