Menopaluu

runo64

Tänään lähteä pitää
tuskaisa paino sydämessä riippuen
ja silti hymyyn kääntyvät suupielet
niistä hetkien rikkauksista
joita kanssasi kokea sain.

Tuuli kantaa korviini
pyyntöjäsi itkuisia että luopuisin matkastani
ja loisin sylissäsi eilisen muistoja
jatkuvaan huomisten virtaan loputtomaan ...

mutta on ikävä joskus kohdattava
katsottava eteenpäin haaveisin silmin
ja toivottava mika käsiin lopulta jää
on sitä unelmaa ... rakkautta.

Lupaan sen vaikka maailman äärissä olisin
silmäni siellä sinua ajatellen kumminkin satavat
niin silloin sateenkaareksi muutun
luoksesi tuun ...

11

421

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex. Liona28

      elisen muistoja niin monella on.
      tämä runosi kuvaa lähtöä maailmalle
      ja kuitenkin ikävä seuraa mukana.

      Tämä oli mieleeni, kuvasit lähdön
      niin kauniin surulliseksi
      mutta kuitenkin toiveikkaaksi.
      Tämä palauttaa uskoni huomiseen, kiitos siitä koska olen kokenut lähtöjä
      ja yksin jättämisiä muutaman kerran, kyllä ne aina kipeää ottaa
      mutta aika parantaa haavat niinkuin olen kuullut sanottavan.
      tsemppiä!

      • ex. Liona28

        se olikin, pitäis kai lopettaa kirjoittaminen kun noita virheitä sattuu jatkuvasti. Pyydän
        anteeksi tästä kömmähdyksestä.


      • runo64-1

        ... on toivottava parasta
        pelätä pahinta
        sillä kun lähtee
        niin jäljellä on vain paluu ...

        et missään tapauksessa saa lopettaa kirjoittamista !!!
        oikein tai väärin jos sanat menee
        silti ne ovat kauneutta sisimmästäsi
        sydämestäsi
        joihin ei pysty kukaan muu
        kuin sinä itse joka olet loistavan hyvä runoilijatar !!!

        kiitokset palautteestasi
        hyvän ja kauniin päivän toivotukset lähetän
        lämmöllä sydämestäni.


      • ex. Liona28
        runo64-1 kirjoitti:

        ... on toivottava parasta
        pelätä pahinta
        sillä kun lähtee
        niin jäljellä on vain paluu ...

        et missään tapauksessa saa lopettaa kirjoittamista !!!
        oikein tai väärin jos sanat menee
        silti ne ovat kauneutta sisimmästäsi
        sydämestäsi
        joihin ei pysty kukaan muu
        kuin sinä itse joka olet loistavan hyvä runoilijatar !!!

        kiitokset palautteestasi
        hyvän ja kauniin päivän toivotukset lähetän
        lämmöllä sydämestäni.

        runo 64, saan kyllä usein huomautuksia kirjoitusvirheistäni, mutta tämä kirjoittaminen
        on myös suomenkielenhararjoitusta Kiitos sanoistasi ne kohotti mielialaani ja antoi
        uskoa siihen että kyllä vielä joskus tämä kielitaitoni paranee. Teen parhaani koska runoilu on mulle
        elämä ja leipä.


    • On aina ikävää erota rakkaimmistaan..Jokainen lähtö,voi ollaviimeinen..Se pelko tekee eroamisesta ,niin haikean.. Lähtijä saa uusiakokemuksia,tapaa uusia ihmisiä,kaikkea voi sattua..Paluu ei olekaan ihan selviö,ei varmaa,jatkuuko mikään ennallaan..Ei ola pessimistisiä.. Lähtijä kokee ikävää,yhtälailla.. jos ei mitään satu ,niin kaipailee vain paluuta ja jälleennäkemisen riemua.. Kotiinpaluu on ainamukavaa..
      Hyvä runo ja jokainen on kokenut nämä tunteet.. On lähtöjä,jotka ovat muuttanut koko elämän ja on
      suruksi muuttuneita tapahtumia..mutta vastapainoksi sitten niitä iloisia jälleennäkemisiä..
      Hyviä aiheita keksit..Kiitos tästä taas! Jatkoa..että tapaamme tässä taas..Näkyillään t.Irkku

      • mutta haittaakohan tuo mitään.. Olen välillä niin hätäinen kirjoittaja,enkä muista tarkistaa ..Moi!


      • runo64-1

        ... on sanottava hyvästit
        että voi tervetuloa toivottaa ...

        lähtö on aina harmaan surullista
        paluu loimuavan punaisen iloista
        kenties silloin huomaa sen mikä on tärkeintä
        sykähdyttävää rakkautta ...

        kiitos rakas ystävä palautteestasi tähän
        ja niihin muihin tekeleisiini.
        toivotan sydämestäni sinulle hyviä viikonloppuja
        lämmöllä sydämestäni.


    • *laudi*

      "Revontulet

      katoavat hitaasti
      eikä niitä näy enää
      Ne ovat enää vihertävä savuvana

      Tähdenlento

      Se ei kuitenkaan näkynyt kuin hetken
      Sitten se katosi
      katosi jäljettömiin.

      Tuijotan taivasta
      tuijotan avaruutta

      Kaukaisuuteen

      paikkoihin joita ei tunneta

      Avaruus..
      jäinen usva kaartelee ympärilläni kuin korppilauma
      ..lumi narskuu jalkojeni alla mökille mennessäni.
      Siellä

      kynttilä pöydällä
      ja takan lämpö.."

      On asioita jokka kulkevat takataskussa mukanasi.
      Olit missä tahansa menit minne tahansa.
      Meillä on edessämme ehkä taas kova talvi
      pakkasta yli kolmekkikymmentä :(..

      silti..
      silti tuuli kantaa muistoja..lupauksen..
      Lumitähtösenä ikkunalle..
      pienenä tuikkivana tähtösenä..

      Sinne.

      ps. turvallista vkl

      • Hieno kuvaus...Aina on pohjalla ,kevään siemen.. Mukavaa viikonloppua sinullekin ja kiitos tästä taas! t.Irkku


      • runo64-1

        ... sitä toivoo oikein kovasti
        että tunteista suurin sydän alaa lämmittäisi
        tekesi kaikesta kuin satua
        mutta vain sinä sinuna puutut ...

        kylmä hiipii ja yrittää ottaa otteisiinsa minut
        mutta ajatus sinusta sen karkoittaa
        se lämmin tunne
        rakastava ...

        no viikonloppuni on turvallinen
        kun illan ja aamun vuorot kutsuu
        vaatii läsnäoloani ...

        kiitos sanoistasi tuntureitten kauneus
        hyvää viikonloppua revontulten loimuava lumous
        toivotan lämmöllä sydämestäni.


      • *laudi*
        irkku-37 kirjoitti:

        Hieno kuvaus...Aina on pohjalla ,kevään siemen.. Mukavaa viikonloppua sinullekin ja kiitos tästä taas! t.Irkku

        Huikasevan valkoset hanget ja paukkupakkaset :))..
        niin. Saapas nähä tämä talvi ://




        :)) kiitos irkku.
        Ja kuulasta syysviikkoa! Värien leikkiä puolukkametässä :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      78
      2287
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      136
      1464
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      152
      1169
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1003
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      372
      921
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe