Poju oli juuri neuvolassa ja hyvin meni.
Minkä pituisia ja painoisia ovat 4-v poikanne? Meidän oli keskikastia, eli 103 cm ja 16.5 kg.
Jos joku haluaa tietää mitä neuvolassa tutkittiin, tässä meidän kokemus.
Noin tunnin kesti, minä sain olla huoneessa mutta istuin eri tuolilla ja eri kohdassa, en pojan vieressä.
Oli monenlaista hahmotustestiä.
Esim. pujottaa helmiä nauhaan, tietää päävärit, laskea tyyliin anna minulle kaksi palikkaa, anna minulle kolme palikkaa, kuva jossa oli monenlaista ja siitä sitten täti kysyi eläinten nimiä ja eläinten tai ihmisten ilmeitä, esim. kuka on surullinen, kuka on iloinen. Piti tehdä, vajaa 10 palikkaa, niistä torni. Sitten piti tehdä samanlainen silta palikoista mitä täti teki. Sitten piti piirtää mallista esim katkoviivaa, neliö, ympyrä, risti, rasti jne. Piti leikata saksilla suoraa viivaa pitkin. Piti kertoa mikä kuvista on esim raita, jos oli paita, kaita, raita... jne...
Piti hyppiä yhdellä jalalla. Ottaa pallo kiinni ja heittää pallo ja tehdä se eri välimatkoilla.
Sitten oli toki pituus ja paino ja päänympärys ja kuulo sekä näkö.
Niin ja rokotus.
Mitäs muuta... joka tapauksessa tosi monipuolinen neuvolakäynti oli. Ja tässä jo kuulemma katsotaan (Lene testi) ettei lapsella vakavia hahmotus tms häiriöitä.
Hyvin meni kaikin puolin. Lopussa poika vain alkoi sanomaan ettei tee enää mitää, ns kyllästyi, mutta kyllä se siitä silti meni.
4 v poika
kkkkaaaakkk
0
569
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1285295Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1915003"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste863486Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1093008Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan282368Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2481814Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan41435- 1081364
Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.821345Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.1391075