Poju oli juuri neuvolassa ja hyvin meni.
Minkä pituisia ja painoisia ovat 4-v poikanne? Meidän oli keskikastia, eli 103 cm ja 16.5 kg.
Jos joku haluaa tietää mitä neuvolassa tutkittiin, tässä meidän kokemus.
Noin tunnin kesti, minä sain olla huoneessa mutta istuin eri tuolilla ja eri kohdassa, en pojan vieressä.
Oli monenlaista hahmotustestiä.
Esim. pujottaa helmiä nauhaan, tietää päävärit, laskea tyyliin anna minulle kaksi palikkaa, anna minulle kolme palikkaa, kuva jossa oli monenlaista ja siitä sitten täti kysyi eläinten nimiä ja eläinten tai ihmisten ilmeitä, esim. kuka on surullinen, kuka on iloinen. Piti tehdä, vajaa 10 palikkaa, niistä torni. Sitten piti tehdä samanlainen silta palikoista mitä täti teki. Sitten piti piirtää mallista esim katkoviivaa, neliö, ympyrä, risti, rasti jne. Piti leikata saksilla suoraa viivaa pitkin. Piti kertoa mikä kuvista on esim raita, jos oli paita, kaita, raita... jne...
Piti hyppiä yhdellä jalalla. Ottaa pallo kiinni ja heittää pallo ja tehdä se eri välimatkoilla.
Sitten oli toki pituus ja paino ja päänympärys ja kuulo sekä näkö.
Niin ja rokotus.
Mitäs muuta... joka tapauksessa tosi monipuolinen neuvolakäynti oli. Ja tässä jo kuulemma katsotaan (Lene testi) ettei lapsella vakavia hahmotus tms häiriöitä.
Hyvin meni kaikin puolin. Lopussa poika vain alkoi sanomaan ettei tee enää mitää, ns kyllästyi, mutta kyllä se siitä silti meni.
4 v poika
kkkkaaaakkk
0
572
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2214086Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112583Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382295Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801400Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861288- 481149
- 751037
- 59903
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58881- 45866