Poju oli juuri neuvolassa ja hyvin meni.
Minkä pituisia ja painoisia ovat 4-v poikanne? Meidän oli keskikastia, eli 103 cm ja 16.5 kg.
Jos joku haluaa tietää mitä neuvolassa tutkittiin, tässä meidän kokemus.
Noin tunnin kesti, minä sain olla huoneessa mutta istuin eri tuolilla ja eri kohdassa, en pojan vieressä.
Oli monenlaista hahmotustestiä.
Esim. pujottaa helmiä nauhaan, tietää päävärit, laskea tyyliin anna minulle kaksi palikkaa, anna minulle kolme palikkaa, kuva jossa oli monenlaista ja siitä sitten täti kysyi eläinten nimiä ja eläinten tai ihmisten ilmeitä, esim. kuka on surullinen, kuka on iloinen. Piti tehdä, vajaa 10 palikkaa, niistä torni. Sitten piti tehdä samanlainen silta palikoista mitä täti teki. Sitten piti piirtää mallista esim katkoviivaa, neliö, ympyrä, risti, rasti jne. Piti leikata saksilla suoraa viivaa pitkin. Piti kertoa mikä kuvista on esim raita, jos oli paita, kaita, raita... jne...
Piti hyppiä yhdellä jalalla. Ottaa pallo kiinni ja heittää pallo ja tehdä se eri välimatkoilla.
Sitten oli toki pituus ja paino ja päänympärys ja kuulo sekä näkö.
Niin ja rokotus.
Mitäs muuta... joka tapauksessa tosi monipuolinen neuvolakäynti oli. Ja tässä jo kuulemma katsotaan (Lene testi) ettei lapsella vakavia hahmotus tms häiriöitä.
Hyvin meni kaikin puolin. Lopussa poika vain alkoi sanomaan ettei tee enää mitää, ns kyllästyi, mutta kyllä se siitä silti meni.
4 v poika
kkkkaaaakkk
0
558
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1411765- 401668
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631420- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2101167Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2791113- 701093
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19968- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106898