Kertokaa minulle kaikki mitä pystytte/linkkailkaa ja muuta. Alkoi kiinnostamaan tämä kun kuulin että isoisäni isä oli verenseisauttaja mutta salasi tiedot isoisältäni mm. ei antanut hänen lukea koskaan kirjoja. Mummini tiesi jotain mutta en älynnyt kysyä sitä silloin kun olin niin nuori ja nyt hän on kuollut. Tiedän sen verran että kyseessä on kansanparantaja ja olisi mukava tietää paljon enemmän.
Verenseisauttajat!
7
3745
Vastaukset
- aluksi.
Itse voit etsiä lisää!
http://www.google.fi/search?q=verenseisauttajat&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:fi:official&client=firefox-a- Lunardn
Haluaisin vähän syventävämpiä tietoja enkä tätä: "Verenseisautus on kansanparannuksen ja šamanismin tapa seisauttaa verenvuoto haavasta"
ilman että tarvitsee mihinkään kurssille mennä - 4+7
Lunardn kirjoitti:
Haluaisin vähän syventävämpiä tietoja enkä tätä: "Verenseisautus on kansanparannuksen ja šamanismin tapa seisauttaa verenvuoto haavasta"
ilman että tarvitsee mihinkään kurssille mennäNe on salaisuuksia, ei niitä haluta paljastaa kelle tahansa. Voisi olla vaarallistakin.
- Veret seisahtuu
PUSKA SEISAUTTI KANSALAISTEN VERET EILISILTAISESSA MOTIN OHJELMASSA.
Ota yhteyttä vain PUSKAAN, niin sinunkin veret seisahtuu.
(Ja tulee pikaisesti noutaja Puskan oppia noudattamalla.) - Anonyymi
en mäkään tiennyt ennen tätä päivää et meidän suvussa on ollut verenseisauttaja
- Anonyymi
mullakin on valta tohon mutten haluu tehdä sitä tai mitään mutaakaan minkä voiman alkuperää en tunnusta
- Anonyymi
ne veren seisautusjutut ei oo ihan pikku juttuj sit ku siihen rupeet niin pitää tietäää miks
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665934Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512986- 312173
- 131797
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191773- 171717
- 181519
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus121496- 481476
- 91453