Mitä ruokaa labradoripennulle?

-Karoliina

Mitä ruokaa olette syöttäneet labradorin pennulle? Onko kokemuksia Eukanuban Large breed Puppysta? Meille tulee pentu, joka on ollut kotiruoalla kasvattajan luona. Itse haluaisin kuitenkin syöttää pennulle nappuloita, jotta se varmasti saa kaikki tarvittavat ravintoaineet. Kiitokset etukäteen vastauksista!

3

567

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • labbiksen omistaja

Meillä on 4 kk vanha labbispoika ja syötämme hänelle royal caninen labrador junior ruokaa. Iso säkki (12 kg) maksaa noin 65 euroa. Meidän...ja tietysti koiran mielestä ollut kyllä hyvä ruoka. Turkki on hyvässä kunnossa ja uloste on pysynyt koko ajan normaalina. En vaihtaisi toiseen ruokaan. Alkuun meillä oli Hill´s in penturuokaa, mutta meidän mielestä ei ollut hyvä. Ulostekin näytti siltä kuin ruoka olisi tullut ulos muuttumattomana :) Itse suosittelen nappularuokaa, koska silloin tietää varmasti että koira saa kaiken tarvitsemansa. Joskus annamme pennulle lisäksi koiran lihapullia (saa kaupan eläinosaston pakastimesta).

• ruokaa

Meillä 7 kk ikäinen urospentu. koira voi ja kasvaa hyvin ja turkki on erinomaisessa kunnossa.

Syötämme 1'st Choisen large breed puppya eli isoille pennuille tarkotettua penturuokaa. saa vip store nettikaupasta tai edustajilta. ostamme 15 kg säkin ja hinta 52 e. kestää kuukauden.

:)

• jh

Meillä syödään Jahti vahtia, ja voi hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5206
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3621
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3233
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2395
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      28
      1996
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1917
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      163