Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Löytyykö homoja Nivalasta?

12349876

Ihan vaan kysysin et löytyykö Nivalasta muita homoja ku mä, vai onko tilanne niinku littlebritanniassa ja olen tämän pikku kylän ainoo homo? :P

Ja jos löytyy nii minkä ikästä? ite oon 17

18

1740

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harrasta ....

      eivät varmaan metelöitse sillä

      • 12349876

        Ei niin. Itekki oon kaapissa, mut aattelin et näin anonyymisti sen vois tunnustaa.
        Ihan vaan yritän kartottaa et onko tosiaan niin ettei täälä muita oo. Oon harkinnu kaapista ulos tuloo, mut ei sitä oikee kehtaa jos tosiaan oon tämän pikku kylän ainoo homo.


      • maalaispitäjien
        12349876 kirjoitti:

        Ei niin. Itekki oon kaapissa, mut aattelin et näin anonyymisti sen vois tunnustaa.
        Ihan vaan yritän kartottaa et onko tosiaan niin ettei täälä muita oo. Oon harkinnu kaapista ulos tuloo, mut ei sitä oikee kehtaa jos tosiaan oon tämän pikku kylän ainoo homo.

        Pärräpoeka on hinthi!!


      • 12+12
        maalaispitäjien kirjoitti:

        Pärräpoeka on hinthi!!

        onks tää totta, tällä palstalla joku mainitsee nivalan! :D kai se sit on. mut tosiaa, mä oon 16 vuotta ja kotoisin tuosta tuppukylästä... heh, hullua ajatella että me melko varmasti ollaan nähty toisemme yläasteella ;) hmm.. no vastaa ihmeessä tälle palstalle tähä viestiin jos viel luet tätä ;)


      • Anonyymi
        12349876 kirjoitti:

        Ei niin. Itekki oon kaapissa, mut aattelin et näin anonyymisti sen vois tunnustaa.
        Ihan vaan yritän kartottaa et onko tosiaan niin ettei täälä muita oo. Oon harkinnu kaapista ulos tuloo, mut ei sitä oikee kehtaa jos tosiaan oon tämän pikku kylän ainoo homo.

        Niin kauan kun homot ovat kaapissa eivät tue omaa asiaansa. Monet jotka ovat tulleet ulos kaapista ovat julkisesti ihan sitä mitä ovat, ja saavatkin olla. Miksi olla kaapissa koko elämänsä jonkun homofoobisten ihmisen vuoksi joka ei edes ymmärrä mitä homous on.

        Monelta on mennyt elämä pilalle kun ovat alistuneet kaapissa elämiseen , siten eivät ole saaneet elää omaa elämäänsä , muuta kun toisten ehdoilla .

        Siksi tulisi jokaisen pystyä tunnistamaan itsensä ja uskallettava olla se miksi on syntynyt, se on jokaisen ihmisen oikeus .niin kauan kun ihmisillä ei ole tietoa asioista puhuvat mielikuvituksiaan homoista , mutta kun saavat tietoa niin ainakin normaali ihminen sen ymmärtää. Eikä tuomitse ihmistä mitenkään.
        Homoja on ollut niin kauan kun ihmisiä on ollut maailmassa ei se mitenkään pitäisi olla uhka kenenkään elämässä jos naapuri sattuu olemaan homo.


    • ettunnemuajamäensua

      Oon lukiokksa ja oon homo tai bi en tiiä..

    • Janne1900

      ...homoja myös vanhemmissa ikäryhmissä. Varmaan aika keskiverto määrä pitäjän asukkaista on homoja/bissejä/lesbojakin. Jos käy tuolla koodi.net chatissa niin kyllä siellä törmää Nivalaisiin vaikka jotkut koittaa hämätä olevansa vaikka esim Ylivieskasta jotta henkilöllisyys ei paljastuisi.

      Miten muuten kävi nuoret, oletteko löytäneet toisenne jo siis edes Mesessä?

      • A&b

        Ollaan kundipari tästä Nivalan läheltä ja asutaan yhdes.


    • Nivalalainen(n)

      Kyllähän täällä nivalassa nuita homoja on ihan omassakin ystäväpiirissä vähän joka ikäluokkaa^^

    • 12349876

      :O ohhoh.... En oo käyny kattoo tätä pitkii aikoihin ku ei ollu tullu ku 1 vastaus, mut olipa yllätys et tää oliki yhä pystyssä.

      Enpäs ookkaan ainut täälä :D

      • 12349876

        Ja mäki oon muuten lukios. Synttäritki meni jo et ikääki on taas 1 vuosi lisää.


    • jype85500

      Löytyy! Ite oon lukiota vastapäätä olevassa oppilaitoksessa (ei yläaste)...

    • eetu69

      löytyy tästä naapuripitäjän puolelta heti rajan takaa. ite oon vähän vanhempi mut nuorenmielinen ;)

    • Anonyymi

      Voi helevetti

    • Anonyymi

      No onko Nivalassa jo homosteltu?

    • Anonyymi

      Mä oon homo myös,miten suhun saa yhteyden

      • Anonyymi

        Minkäikäinen olet? Minäkin oon Nivalasta.


    • Anonyymi

      OLEN NIVALAN SUPER MACHO GAY MAN JA NUZZIN KIIHGESTII! TULKAA BOYT MUN LUO! TEINIX ON KIIMA PEBA! UUH! NYT NUZZITAAN!

      TERCUIN NIVALAN NICO!

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2228
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1926
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      74
      1625
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1588
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1492
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1393
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1352
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1311
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1304
    Aihe