Löytyykö homoja Nivalasta?

12349876

Ihan vaan kysysin et löytyykö Nivalasta muita homoja ku mä, vai onko tilanne niinku littlebritanniassa ja olen tämän pikku kylän ainoo homo? :P

Ja jos löytyy nii minkä ikästä? ite oon 17

18

1820

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harrasta ....

eivät varmaan metelöitse sillä

• 12349876

Ei niin. Itekki oon kaapissa, mut aattelin et näin anonyymisti sen vois tunnustaa.
        Ihan vaan yritän kartottaa et onko tosiaan niin ettei täälä muita oo. Oon harkinnu kaapista ulos tuloo, mut ei sitä oikee kehtaa jos tosiaan oon tämän pikku kylän ainoo homo.

• maalaispitäjien
        12349876 kirjoitti:

Ei niin. Itekki oon kaapissa, mut aattelin et näin anonyymisti sen vois tunnustaa.
        Ihan vaan yritän kartottaa et onko tosiaan niin ettei täälä muita oo. Oon harkinnu kaapista ulos tuloo, mut ei sitä oikee kehtaa jos tosiaan oon tämän pikku kylän ainoo homo.

Pärräpoeka on hinthi!!

• 12+12
        maalaispitäjien kirjoitti:

Pärräpoeka on hinthi!!

onks tää totta, tällä palstalla joku mainitsee nivalan! :D kai se sit on. mut tosiaa, mä oon 16 vuotta ja kotoisin tuosta tuppukylästä... heh, hullua ajatella että me melko varmasti ollaan nähty toisemme yläasteella ;) hmm.. no vastaa ihmeessä tälle palstalle tähä viestiin jos viel luet tätä ;)

• Anonyymi
        12349876 kirjoitti:

Niin kauan kun homot ovat kaapissa eivät tue omaa asiaansa. Monet jotka ovat tulleet ulos kaapista ovat julkisesti ihan sitä mitä ovat, ja saavatkin olla. Miksi olla kaapissa koko elämänsä jonkun homofoobisten ihmisen vuoksi joka ei edes ymmärrä mitä homous on.

Monelta on mennyt elämä pilalle kun ovat alistuneet kaapissa elämiseen , siten eivät ole saaneet elää omaa elämäänsä , muuta kun toisten ehdoilla .

Siksi tulisi jokaisen pystyä tunnistamaan itsensä ja uskallettava olla se miksi on syntynyt, se on jokaisen ihmisen oikeus .niin kauan kun ihmisillä ei ole tietoa asioista puhuvat mielikuvituksiaan homoista , mutta kun saavat tietoa niin ainakin normaali ihminen sen ymmärtää. Eikä tuomitse ihmistä mitenkään.
        Homoja on ollut niin kauan kun ihmisiä on ollut maailmassa ei se mitenkään pitäisi olla uhka kenenkään elämässä jos naapuri sattuu olemaan homo.

• ettunnemuajamäensua

Oon lukiokksa ja oon homo tai bi en tiiä..

• Janne1900

...homoja myös vanhemmissa ikäryhmissä. Varmaan aika keskiverto määrä pitäjän asukkaista on homoja/bissejä/lesbojakin. Jos käy tuolla koodi.net chatissa niin kyllä siellä törmää Nivalaisiin vaikka jotkut koittaa hämätä olevansa vaikka esim Ylivieskasta jotta henkilöllisyys ei paljastuisi.

Miten muuten kävi nuoret, oletteko löytäneet toisenne jo siis edes Mesessä?

• A&b

Ollaan kundipari tästä Nivalan läheltä ja asutaan yhdes.

• Nivalalainen(n)

Kyllähän täällä nivalassa nuita homoja on ihan omassakin ystäväpiirissä vähän joka ikäluokkaa^^

• 12349876

:O ohhoh.... En oo käyny kattoo tätä pitkii aikoihin ku ei ollu tullu ku 1 vastaus, mut olipa yllätys et tää oliki yhä pystyssä.

Enpäs ookkaan ainut täälä :D

• 12349876

Ja mäki oon muuten lukios. Synttäritki meni jo et ikääki on taas 1 vuosi lisää.

• jype85500

Löytyy! Ite oon lukiota vastapäätä olevassa oppilaitoksessa (ei yläaste)...

• eetu69

löytyy tästä naapuripitäjän puolelta heti rajan takaa. ite oon vähän vanhempi mut nuorenmielinen ;)

• Anonyymi

Voi helevetti

• Anonyymi

No onko Nivalassa jo homosteltu?

• Anonyymi

Mä oon homo myös,miten suhun saa yhteyden

• Anonyymi

Minkäikäinen olet? Minäkin oon Nivalasta.

• Anonyymi

OLEN NIVALAN SUPER MACHO GAY MAN JA NUZZIN KIIHGESTII! TULKAA BOYT MUN LUO! TEINIX ON KIIMA PEBA! UUH! NYT NUZZITAAN!

TERCUIN NIVALAN NICO!

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3515
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      69
      1886
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1576
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1204
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      826
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe