Bergamo - Peschiera del Garda

Apsi20

Kaikille jotka suunnittelevat matkaa Gardalle Ryanairilla lentäen. Olimme lasten kanssa syyskuun alussa 2010 matkalla. Suosittelen kaikille!

Eka yö oltiin Bergamossa, Una hotellissa. Sieltä oli ilmainen kuljetus aamulla juna-asemalle. Homma toimi hienosti. Varasin booking.comista huoneen, 68 eur., kahdelle hengelle ja pyysin 1 lisävuoteen. Huoneessa oli kuitenkin 2 makkaria, eli siis molemmille lapsille omat vuoteet, eikä lisähintaa peritty. Aamupalakin sisältyi hintaan. Junalla mentiin seuraavana aamuna Peschiera del Gardaan. ( vaihto oli Brechiassa) Helposti sujui.

Peschierassa oli varattuna mobilehome Camping del Gardan leirintä-alueelta, sekin bookingista. 7 yötä, 399 eur. Ihan paratiisi lapsiperheelle. Rantakatua pitkin kaupunkiin 1 km. 2 ravintolaa, market, pesula, leikkipuisto, 4 uima-allasta, ohjelmaa lapsille esim disko ym. askartelua jne. Mobilehomea voin suositella kaikille, ehkä 2 vuotta vanhoja, uudenkarheita, joissa 2 makkaria olohuone/keittiö, suihkuhuone ja erillinen wc. Toisessa makkarissa parivuode ja toisessa kolme erillistä vuodetta. Keittiössä kaikki keittovälineet ja astiat ym. kahvipannut sun muut. Kaasuliesi ja jääkaappi. Pihalla katettu terassi ja pöytäryhmä ja pari aurinkotuolia.

Venetsiassa käytiin päivän retkellä junalla. Hieno paikka.

Sitten taas junalla Bergamoon jossa olimme yön Cappello dor hotellissa. 3 hengen huone 141 eur, booking.com. Hotellin edestä bussilla lentokentälle ja kotiin.

Helpompi matka kuin olisin kuvitellut, mukana 4 ja 6 vuotiaat lapset...

2

1855

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Kiitos kun kerroit matkastanne!! Syyskussa vielä ilmeisesti uima-altaat olivat auki? Me olemme lähdössä Tremosineen lokakuun alussa ja aiomme vuokrata auton. Mutta mukava kuulla muistakin vaihtoehdoista!

• Apsi20

Jep, kaikki altaat oli auki. Autoa kannattaa katsella netistä, esim. e-autovuokraamo, varaudu että luottokortilla on tappeeksi katetta. Usein pitää antaa kortilta katevaraus jonka saa sitten takaisin kun palauttaa auton. Usein se on omavastuuosuus vakuutuksesta esim 1000 euroa, aika paljon!!! Kokemusta on, eikä käteinen kelpaa, vaan pitää olla visa, mastercard tai muu kansainvälinen luottokortti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      89
      3594
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      27
      3139
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      57
      3093
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      61
      2905
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      64
      2730
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      54
      2707
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      62
      2456
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2291
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2138
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2132
    Aihe