Hei. Kysyisin vain pari kysymystä miten satanistit suhtautuvat näihin asioihin. Olen yrittänyt vastausta etsiä, mutta ei ole oikein löytynyt. Pyytäisin jotakin joka todellakin tietää asiasta niin vastaisi. Suomi24 ei ole ehkä mikään paras foorumi, mutta en löytänyt näin äkkiä katsaukselta satanismi foorumia.
1. Menevätkö omat halut kaiken edelle ja sillä ei ole mitään väliä satutetaanko muita? Esim. pettäminen.
2. Miten satanisti suhtautuu siihen että se tekee hyvää? Satanisti antaa esim. tyttöystävälleen lahjan ja tuntee positiivisia tunteita hänen puolestaan, kun tyttöystävä tuli iloisemmaksi ja satanisti teki itse hyvää.
3. Se että joku halaa satanisti, koska hänellä on paska olo ja hänelle tulee parempi olo, kun joku välittää.
pari kysymystä
5
564
Vastaukset
- SAATANA VIISAUS
1. JOS ÄMMÄ URPUTTAA NIIN MELA SUUHUN VAAN
2. NO JOS PILLUA SAA NIIN MIKÄ ETTEI
3. ÄLÄ VÄLITÄ VAAN OTA POSKEEN- asdadsadsads
Jos oli nyt helvetin hauskaa, niin mikäs siinä. Kakaroita, urpoja on jo nähty ennenki, että teihi on totuttu.
Siis jos joku tuohon ensimmäiseen vastaisi olisi hyvä.
1. Menevätkö omat halut kaiken edelle ja sillä ei ole mitään väliä satutetaanko muita? Esim. pettäminen.
Satanistien moraalista jos joku osaisi kertoa. - gaqtwqtwatwtwq
asdadsadsads kirjoitti:
Jos oli nyt helvetin hauskaa, niin mikäs siinä. Kakaroita, urpoja on jo nähty ennenki, että teihi on totuttu.
Siis jos joku tuohon ensimmäiseen vastaisi olisi hyvä.
1. Menevätkö omat halut kaiken edelle ja sillä ei ole mitään väliä satutetaanko muita? Esim. pettäminen.
Satanistien moraalista jos joku osaisi kertoa.kaksi ja kolme kysymys on vähän pöhkönlaisia, opiskelen satanismien elämänkatsomusta, anteeksi perkeleesti jos en jotakin asiaa tiedä ja kysyn sen vähän oudon kuuloisesti :s
2. Pointti oli kuitenkin miten satanisti suhtautuu siihen että tekee hyvää? Tyhmän kuuloistahan se on että hyvän tekeminen olisi väärin...
3. Jos satanistilla on "ongelma" pitääkö olla itse painia sen kanssa pään sisällä ja olla "vahva" ja selvittää se itse?
- SAtanishere
1. Ei mene. Satanisti ei satuta tahalleen ketään, ellei kyse ole kostosta. Läheisiä ihmisiä ei satuteta, vaikka kyseessä olisi oman mielihalun täyttäminen.
2. Satanisti voi tehdä hyviä tekoja ja tekeekin niitä läheisille ihmisilleen, ei siinä ole idealogisesti mitään väärää.
3. En kyllä ymmärrä täysin kysymystä. Satanismi ei ole mikään keino saada hyväksyntää, se on enemmäkin elämäntapa. - satanistiman
Satanistin lakeihin ja "moraalisiin" sääntöihin kuuluvat mm. Anna rakkautta niille, jotka sen ansaitsevat sen sijaan että tuhlaisit sitä ansaitsemattomille. (kysymys 2)
Omia haluja toteutetaan kuten hyväksi katsoo, kunhan kunnioittaa muita ihmisiä. (Satanistin lakiin kuuluu esim. ellet saa parittelukutsua, älä koske jne) eli satanistit toteuttavat halujaan, mutta jos se loukkaa jotakuta, silloin satanisti toteuttaa sitä väärin, koska satanistin lakiin kuuluu kunnioittaa jokaista ihmistä yksilönä. (Kysymys 1 ja 2)
Ja miksi satanistille ei tulisi parempi olo kun häntä lohdutetaan. Loppujen lopuksi satanismi on uskonnollisfilosofinen suuntaus siinä missä mikä tahansa muukin, mutta olemme silti edelleen tuntevia, emotionaalisia ihmisiä. Sen sijaan satanistin lakiin kuuluu (älä toitota omia ongelmiasi muille, selviä niistä itse sillä sinulla itselläsi on vastuu). Eli jos möhläsit kokeessa ja sait 5- ruotsista. Älä vittu itke siitä mammalles, vaan opiskele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473