Paspartuureja

tietoa1

Ajattelin ostaa ebaysta tälläisen paspartuuri leikkurin.
http://cgi.ebay.com/Vintage-Dexter-Chrome-Mat-Cutter-Russell-Harrington-Box-/310249257244?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item483c4bf91c

ostan ja myyn taidetta harrastuksena ja useat työty tarvitsisivat uuden parpartuurin mutta sen teettäminen kehysliikkeessä tekisi minusta äkkiä maksumiehen tässä harrastuksessani joten kysymys kuuluukin, mistä ostaisin pahveja joihin voi sitten omatoimisesti leikata taulun kokoisia reikiä. Kuitenkin niin että tulisi ihan siistejä. Ei ihan ohutta valkoista pahvia vaan tarkoitus olisi leikata hieman vinossa kuten paksummissa paspartuureissa on tapana.
Samalla tarvitsisi ostaa ruskeaa paperiteippiä jotta taulut saa siististi viimeisteltyä takapuolelta aukaisun jälkeen.
En oikein löytänyt googlella mitään tukku tai maahantuoja liikettä.

Älkää nyt tätä lukevat kehystysliikkeiden pitäjät suivaantuko.
Ei tässä mitään businesta ole tarkoitus tehdä mutta ei huvita maksaa 40euroa per paspartuurin vaihto jos niitä pitäsi 10kpl tehdä ja muutamien kymppien tauluihin.

8

3061

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kllököl

      Tuolla rimpulalla ei kunnon jälkeä saa, jos mukana ei ole viivainta. Paspoja ja liimapapereita voit kysyä kehystysliikkeistä, tukut ei yksityisille myy.

      • kiitos_

        Ok. siispä kilpailuttmaan.


    • graffigna

      leikattua kohtalaisen kokoisia aukkoja...vaatii harjoittelua hieman mutta kyllä onnistuu. Iso ja painava viivain kaveriksi.

    • tuossa on leikkuri, jolla on helppo leikata sekä taustapahvit, paspartuurit määrämittaan että aukot: http://www.taidemaailma.fi/verkkokauppa/details.aspx?path=58_65&id=167&type=1&p=0.
      olen itse käyttänyt tuota jonkin verran, mutta käyttöä on se niin vähän että myyn pois kun vain ostaja löytyy

    • joku rahastaa

      Itseki olen hakemassa ko. laitetta. Vaan eipä tunnu suomesta löytyvän ,Kunnolliset uudet maksaa maltaita kaheksan donaa ja siitä ylöspäin. En kyllä käsitä sitä miten ne voi olla sen hintaisia. ei niissä sitä materiaalia kovinpaljon ole, muutama rauta ja putkipari .nimim. joku rahastaa.

      • Mulla nyt

        olisi Loganin uusi paspisleikkuri ylimääräisenä,jos on tarvetta vielä niin tiedustella voi puh.0400-267985 on tehtaanpaketissa ja teriä n.100 kpl,paljon paspiksia leikkaavalle järkikauppa.


    • Ostetaan!

      Jos jollain on (harrastuskäyttöön, en kehystä ammatikseni nyt enkä jatkossa) paspisleikkuri myynnissä, voi tarjota sähköpostiin (mielellään kuvan kanssa) ratsu.ok @ gmail .com (poista välit). Mielellään hyvä & halpa, eli käytännössä en siis mitään tiimarilaatuakaan halua ja voin kohtuullisesta vähän maksaakin.

    • Eija60

      Hei minulla olisi myynnissä vähänkäytetty Logan malli 750 paspartuuri leikkuri. Hinta 450e jos kiinostaa niin soita 0443653226 T Eija

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1278
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      939
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      243
      471
    Aihe