Paspartuureja

tietoa1

Ajattelin ostaa ebaysta tälläisen paspartuuri leikkurin.
http://cgi.ebay.com/Vintage-Dexter-Chrome-Mat-Cutter-Russell-Harrington-Box-/310249257244?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item483c4bf91c

ostan ja myyn taidetta harrastuksena ja useat työty tarvitsisivat uuden parpartuurin mutta sen teettäminen kehysliikkeessä tekisi minusta äkkiä maksumiehen tässä harrastuksessani joten kysymys kuuluukin, mistä ostaisin pahveja joihin voi sitten omatoimisesti leikata taulun kokoisia reikiä. Kuitenkin niin että tulisi ihan siistejä. Ei ihan ohutta valkoista pahvia vaan tarkoitus olisi leikata hieman vinossa kuten paksummissa paspartuureissa on tapana.
Samalla tarvitsisi ostaa ruskeaa paperiteippiä jotta taulut saa siististi viimeisteltyä takapuolelta aukaisun jälkeen.
En oikein löytänyt googlella mitään tukku tai maahantuoja liikettä.

Älkää nyt tätä lukevat kehystysliikkeiden pitäjät suivaantuko.
Ei tässä mitään businesta ole tarkoitus tehdä mutta ei huvita maksaa 40euroa per paspartuurin vaihto jos niitä pitäsi 10kpl tehdä ja muutamien kymppien tauluihin.

8

3061

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kllököl

      Tuolla rimpulalla ei kunnon jälkeä saa, jos mukana ei ole viivainta. Paspoja ja liimapapereita voit kysyä kehystysliikkeistä, tukut ei yksityisille myy.

      • kiitos_

        Ok. siispä kilpailuttmaan.


    • graffigna

      leikattua kohtalaisen kokoisia aukkoja...vaatii harjoittelua hieman mutta kyllä onnistuu. Iso ja painava viivain kaveriksi.

    • tuossa on leikkuri, jolla on helppo leikata sekä taustapahvit, paspartuurit määrämittaan että aukot: http://www.taidemaailma.fi/verkkokauppa/details.aspx?path=58_65&id=167&type=1&p=0.
      olen itse käyttänyt tuota jonkin verran, mutta käyttöä on se niin vähän että myyn pois kun vain ostaja löytyy

    • joku rahastaa

      Itseki olen hakemassa ko. laitetta. Vaan eipä tunnu suomesta löytyvän ,Kunnolliset uudet maksaa maltaita kaheksan donaa ja siitä ylöspäin. En kyllä käsitä sitä miten ne voi olla sen hintaisia. ei niissä sitä materiaalia kovinpaljon ole, muutama rauta ja putkipari .nimim. joku rahastaa.

      • Mulla nyt

        olisi Loganin uusi paspisleikkuri ylimääräisenä,jos on tarvetta vielä niin tiedustella voi puh.0400-267985 on tehtaanpaketissa ja teriä n.100 kpl,paljon paspiksia leikkaavalle järkikauppa.


    • Ostetaan!

      Jos jollain on (harrastuskäyttöön, en kehystä ammatikseni nyt enkä jatkossa) paspisleikkuri myynnissä, voi tarjota sähköpostiin (mielellään kuvan kanssa) ratsu.ok @ gmail .com (poista välit). Mielellään hyvä & halpa, eli käytännössä en siis mitään tiimarilaatuakaan halua ja voin kohtuullisesta vähän maksaakin.

    • Eija60

      Hei minulla olisi myynnissä vähänkäytetty Logan malli 750 paspartuuri leikkuri. Hinta 450e jos kiinostaa niin soita 0443653226 T Eija

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      53
      2366
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      884
    3. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      866
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      11
      835
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      69
      733
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      731
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      640
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      545
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      82
      537
    10. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      65
      522
    Aihe