Paspartuureja

tietoa1

Ajattelin ostaa ebaysta tälläisen paspartuuri leikkurin.
http://cgi.ebay.com/Vintage-Dexter-Chrome-Mat-Cutter-Russell-Harrington-Box-/310249257244?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item483c4bf91c

ostan ja myyn taidetta harrastuksena ja useat työty tarvitsisivat uuden parpartuurin mutta sen teettäminen kehysliikkeessä tekisi minusta äkkiä maksumiehen tässä harrastuksessani joten kysymys kuuluukin, mistä ostaisin pahveja joihin voi sitten omatoimisesti leikata taulun kokoisia reikiä. Kuitenkin niin että tulisi ihan siistejä. Ei ihan ohutta valkoista pahvia vaan tarkoitus olisi leikata hieman vinossa kuten paksummissa paspartuureissa on tapana.
Samalla tarvitsisi ostaa ruskeaa paperiteippiä jotta taulut saa siististi viimeisteltyä takapuolelta aukaisun jälkeen.
En oikein löytänyt googlella mitään tukku tai maahantuoja liikettä.

Älkää nyt tätä lukevat kehystysliikkeiden pitäjät suivaantuko.
Ei tässä mitään businesta ole tarkoitus tehdä mutta ei huvita maksaa 40euroa per paspartuurin vaihto jos niitä pitäsi 10kpl tehdä ja muutamien kymppien tauluihin.

8

3061

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kllököl

      Tuolla rimpulalla ei kunnon jälkeä saa, jos mukana ei ole viivainta. Paspoja ja liimapapereita voit kysyä kehystysliikkeistä, tukut ei yksityisille myy.

      • kiitos_

        Ok. siispä kilpailuttmaan.


    • graffigna

      leikattua kohtalaisen kokoisia aukkoja...vaatii harjoittelua hieman mutta kyllä onnistuu. Iso ja painava viivain kaveriksi.

    • tuossa on leikkuri, jolla on helppo leikata sekä taustapahvit, paspartuurit määrämittaan että aukot: http://www.taidemaailma.fi/verkkokauppa/details.aspx?path=58_65&id=167&type=1&p=0.
      olen itse käyttänyt tuota jonkin verran, mutta käyttöä on se niin vähän että myyn pois kun vain ostaja löytyy

    • joku rahastaa

      Itseki olen hakemassa ko. laitetta. Vaan eipä tunnu suomesta löytyvän ,Kunnolliset uudet maksaa maltaita kaheksan donaa ja siitä ylöspäin. En kyllä käsitä sitä miten ne voi olla sen hintaisia. ei niissä sitä materiaalia kovinpaljon ole, muutama rauta ja putkipari .nimim. joku rahastaa.

      • Mulla nyt

        olisi Loganin uusi paspisleikkuri ylimääräisenä,jos on tarvetta vielä niin tiedustella voi puh.0400-267985 on tehtaanpaketissa ja teriä n.100 kpl,paljon paspiksia leikkaavalle järkikauppa.


    • Ostetaan!

      Jos jollain on (harrastuskäyttöön, en kehystä ammatikseni nyt enkä jatkossa) paspisleikkuri myynnissä, voi tarjota sähköpostiin (mielellään kuvan kanssa) ratsu.ok @ gmail .com (poista välit). Mielellään hyvä & halpa, eli käytännössä en siis mitään tiimarilaatuakaan halua ja voin kohtuullisesta vähän maksaakin.

    • Eija60

      Hei minulla olisi myynnissä vähänkäytetty Logan malli 750 paspartuuri leikkuri. Hinta 450e jos kiinostaa niin soita 0443653226 T Eija

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe