Paspartuureja

tietoa1

Ajattelin ostaa ebaysta tälläisen paspartuuri leikkurin.
http://cgi.ebay.com/Vintage-Dexter-Chrome-Mat-Cutter-Russell-Harrington-Box-/310249257244?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item483c4bf91c

ostan ja myyn taidetta harrastuksena ja useat työty tarvitsisivat uuden parpartuurin mutta sen teettäminen kehysliikkeessä tekisi minusta äkkiä maksumiehen tässä harrastuksessani joten kysymys kuuluukin, mistä ostaisin pahveja joihin voi sitten omatoimisesti leikata taulun kokoisia reikiä. Kuitenkin niin että tulisi ihan siistejä. Ei ihan ohutta valkoista pahvia vaan tarkoitus olisi leikata hieman vinossa kuten paksummissa paspartuureissa on tapana.
Samalla tarvitsisi ostaa ruskeaa paperiteippiä jotta taulut saa siististi viimeisteltyä takapuolelta aukaisun jälkeen.
En oikein löytänyt googlella mitään tukku tai maahantuoja liikettä.

Älkää nyt tätä lukevat kehystysliikkeiden pitäjät suivaantuko.
Ei tässä mitään businesta ole tarkoitus tehdä mutta ei huvita maksaa 40euroa per paspartuurin vaihto jos niitä pitäsi 10kpl tehdä ja muutamien kymppien tauluihin.

8

3061

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kllököl

      Tuolla rimpulalla ei kunnon jälkeä saa, jos mukana ei ole viivainta. Paspoja ja liimapapereita voit kysyä kehystysliikkeistä, tukut ei yksityisille myy.

      • kiitos_

        Ok. siispä kilpailuttmaan.


    • graffigna

      leikattua kohtalaisen kokoisia aukkoja...vaatii harjoittelua hieman mutta kyllä onnistuu. Iso ja painava viivain kaveriksi.

    • tuossa on leikkuri, jolla on helppo leikata sekä taustapahvit, paspartuurit määrämittaan että aukot: http://www.taidemaailma.fi/verkkokauppa/details.aspx?path=58_65&id=167&type=1&p=0.
      olen itse käyttänyt tuota jonkin verran, mutta käyttöä on se niin vähän että myyn pois kun vain ostaja löytyy

    • joku rahastaa

      Itseki olen hakemassa ko. laitetta. Vaan eipä tunnu suomesta löytyvän ,Kunnolliset uudet maksaa maltaita kaheksan donaa ja siitä ylöspäin. En kyllä käsitä sitä miten ne voi olla sen hintaisia. ei niissä sitä materiaalia kovinpaljon ole, muutama rauta ja putkipari .nimim. joku rahastaa.

      • Mulla nyt

        olisi Loganin uusi paspisleikkuri ylimääräisenä,jos on tarvetta vielä niin tiedustella voi puh.0400-267985 on tehtaanpaketissa ja teriä n.100 kpl,paljon paspiksia leikkaavalle järkikauppa.


    • Ostetaan!

      Jos jollain on (harrastuskäyttöön, en kehystä ammatikseni nyt enkä jatkossa) paspisleikkuri myynnissä, voi tarjota sähköpostiin (mielellään kuvan kanssa) ratsu.ok @ gmail .com (poista välit). Mielellään hyvä & halpa, eli käytännössä en siis mitään tiimarilaatuakaan halua ja voin kohtuullisesta vähän maksaakin.

    • Eija60

      Hei minulla olisi myynnissä vähänkäytetty Logan malli 750 paspartuuri leikkuri. Hinta 450e jos kiinostaa niin soita 0443653226 T Eija

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      620
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe