Paspartuureja

tietoa1

Ajattelin ostaa ebaysta tälläisen paspartuuri leikkurin.
http://cgi.ebay.com/Vintage-Dexter-Chrome-Mat-Cutter-Russell-Harrington-Box-/310249257244?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item483c4bf91c

ostan ja myyn taidetta harrastuksena ja useat työty tarvitsisivat uuden parpartuurin mutta sen teettäminen kehysliikkeessä tekisi minusta äkkiä maksumiehen tässä harrastuksessani joten kysymys kuuluukin, mistä ostaisin pahveja joihin voi sitten omatoimisesti leikata taulun kokoisia reikiä. Kuitenkin niin että tulisi ihan siistejä. Ei ihan ohutta valkoista pahvia vaan tarkoitus olisi leikata hieman vinossa kuten paksummissa paspartuureissa on tapana.
Samalla tarvitsisi ostaa ruskeaa paperiteippiä jotta taulut saa siististi viimeisteltyä takapuolelta aukaisun jälkeen.
En oikein löytänyt googlella mitään tukku tai maahantuoja liikettä.

Älkää nyt tätä lukevat kehystysliikkeiden pitäjät suivaantuko.
Ei tässä mitään businesta ole tarkoitus tehdä mutta ei huvita maksaa 40euroa per paspartuurin vaihto jos niitä pitäsi 10kpl tehdä ja muutamien kymppien tauluihin.

8

3061

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kllököl

      Tuolla rimpulalla ei kunnon jälkeä saa, jos mukana ei ole viivainta. Paspoja ja liimapapereita voit kysyä kehystysliikkeistä, tukut ei yksityisille myy.

      • kiitos_

        Ok. siispä kilpailuttmaan.


    • graffigna

      leikattua kohtalaisen kokoisia aukkoja...vaatii harjoittelua hieman mutta kyllä onnistuu. Iso ja painava viivain kaveriksi.

    • tuossa on leikkuri, jolla on helppo leikata sekä taustapahvit, paspartuurit määrämittaan että aukot: http://www.taidemaailma.fi/verkkokauppa/details.aspx?path=58_65&id=167&type=1&p=0.
      olen itse käyttänyt tuota jonkin verran, mutta käyttöä on se niin vähän että myyn pois kun vain ostaja löytyy

    • joku rahastaa

      Itseki olen hakemassa ko. laitetta. Vaan eipä tunnu suomesta löytyvän ,Kunnolliset uudet maksaa maltaita kaheksan donaa ja siitä ylöspäin. En kyllä käsitä sitä miten ne voi olla sen hintaisia. ei niissä sitä materiaalia kovinpaljon ole, muutama rauta ja putkipari .nimim. joku rahastaa.

      • Mulla nyt

        olisi Loganin uusi paspisleikkuri ylimääräisenä,jos on tarvetta vielä niin tiedustella voi puh.0400-267985 on tehtaanpaketissa ja teriä n.100 kpl,paljon paspiksia leikkaavalle järkikauppa.


    • Ostetaan!

      Jos jollain on (harrastuskäyttöön, en kehystä ammatikseni nyt enkä jatkossa) paspisleikkuri myynnissä, voi tarjota sähköpostiin (mielellään kuvan kanssa) ratsu.ok @ gmail .com (poista välit). Mielellään hyvä & halpa, eli käytännössä en siis mitään tiimarilaatuakaan halua ja voin kohtuullisesta vähän maksaakin.

    • Eija60

      Hei minulla olisi myynnissä vähänkäytetty Logan malli 750 paspartuuri leikkuri. Hinta 450e jos kiinostaa niin soita 0443653226 T Eija

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      55
      1553
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1228
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe