ihme numero..

hmmm...

eli tossa puolisen tuntii sitten puhelin soi ja numero oli aikast kummallinen 2348036..... siis loppua en laittanut mutta noin pitkä numero kuitenkin oli,eli aikast pitkäkin ja tuo alku muo eniten ihmetyttää.. oisko jotain fiksua joka osais hiukan valasta onko toi ihan normaali suomen numero vai mikä!? itse veikkaisin ulkomaita numeron pituuden ja oudon alun takia sekä ajankohtaa kun puolen yön jälkeen soittaa. en uskaltanu vastata tai soittaa takasin kun ei koskaan tiedä sit millanen lasku perästä tulee..

4

347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 234 on Nigerian maanumero. Kyseessä on selvästi joku huijausyritys. Nigeria on antanut nimensä huijaustyypille, jossa henkilölle luvataan paljon rahaa, kun hän ensin aintaa "vähän" rajaa. Älä missään tapauksessa soita takaisin ja pane mieluummin numero hiljaiseksi, jos vastaisuudessa soittavat.

• hmmm..

ahaa,onneksi tajusin olla soittamatta vaikka uteliaisuus kyllä heräsikin. kiitoksia :)

• Jonne A.
        hmmm.. kirjoitti:

ahaa,onneksi tajusin olla soittamatta vaikka uteliaisuus kyllä heräsikin. kiitoksia :)

Luulatvasti ns. häläri jolla sinua houkutellaan soittamaan takaisin ja numero on sikakallis lisämaksullinen.
        Saattaa kilahtaa jo linjan avauksesta 20 euroa ja siitä eteenpäin parikymppiä joka minuutilta.

• Jonne A. kirjoitti:

Luulatvasti ns. häläri jolla sinua houkutellaan soittamaan takaisin ja numero on sikakallis lisämaksullinen.
        Saattaa kilahtaa jo linjan avauksesta 20 euroa ja siitä eteenpäin parikymppiä joka minuutilta.

Käsittääkseni noita lisämaksullisdia palveluita ei voi soittaa tai lasksuttaa kansainvälisissä puheluissa. Silti ei puhelu Nigeriaan ilmainen ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4817
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      188
      2178
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1822
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      175
      1445
    5. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      33
      1365
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1361
    7. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      20
      1309
    8. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1116
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      316
      1077
    10. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      1013
    Aihe