Tarjoan edelleenkin neitokakadua,ja siniotsakakadu pariskunta,,neitsikka 50e,,ja siniotsapariskunta 1000e,,häkistä voi sopia erikseen...Olemme käymässä Kemissä viikolla 38,mikäli tulee kaupat Kemin suunnalla niin voimme tuoda sinne...
lemmikit
2
462
Vastaukset
- Antti-Vantti
Oi voi, näinkö kävisi hyvä onni linnun suhteen..! Taidat olla se sama henkilö jolla oli jo ilmoitus aiemmin? Asun Kemissä, ja lintumme on vielä kaveria vailla =0) Olin itse jo kiinnostunut neitokakadustanne, mutta tämä välimatka (vaikkakaan ei ole pitkä.. ) aiheutti sen että kolmivuorotyöni vuoksi koen hankalaksi lähteä ajelemaan kauaksi..
Häkkiä emme välttämättä edes kaipaa; oma häkkimme on kohtuullisen suuri, joten se kelpaa kyllä toistaiseksi kahdellekin linnulle =0) Tulevaisuudessa tarkoitus hankkia suurempi häkki mikäli Antti todellakin saa kaverin.
Mikäli olisit valmis myymään neitokakadunne meille, Antillemme seuraksi, olisi kiva kuulla.
Voisitko kirjoittaa s-postiosoitteeseeni viestiä, niin on mukavampi keskustella asiasta!
katjasipola(at)hotmail.com - tp
Meidän neitokakadu on saanut hyvän kodin...siitä olen kiitollinen../siniotsapariskunta on vailla uutta,hyvää kotia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614217
- 1053465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj363051Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262568- 452207
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51959- 201949
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91318