http://www.jimms.fi/tuote/NE5TX460FHD79?t=false onko tollainen näyttis hyvä tai ehkä parempi ku gtx260 896mb?? on meinaan jotenkin epäilyttävän halpa, tai toimiiko hyvin sli:ssä taas vähäksi aikaan eteenpäin? ja onko prossu pullonkaulana, koneessa on tällä hetkellä prossu: intel core2quad 9550 2.8 ja näyttis gtx260.
Onko hyvä näyttis?
4
537
Vastaukset
- melko..
lailla yhtä nopeita gtx260 kanssa joten vaijto ei kannatta. Prossusi riittä oikein hyvin nykyohjaimien kyydissä.
- Joni.Gabriel
ihan okei tuo 460, mut pikkusen sitä on rampautettu vielä. siksi hinta on mikä on. kaksi tollasta tietty antaa sulle potkua kuten sanoit, vähäksi aikaa eteenpäin, mut yksinään ei kande lähtä vaihtamaan.
cpu sulla on melko okei. en mä sanois et hulluu ostaa mut sun 260 on liian hyvä vastaaja tolle palitin mallille. - ...
Testien mukaan tuo on hitaampi kuin HD 5770, mutta hivenen kalliimpi.
- Gforse
No kyllä toi 460 on nopempi kuin HD 5770. Lueppas ne testit uudestaan. Toi 460@768 kilpailee lähinnä HD 5830 kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1074716Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743961426- 1881085
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101078Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86990Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11922Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47921- 64911
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10907- 64876