Minulla oli asennettuna skype koneeseen, mutta se ei enäää yhtäkkiä toiminut. Poistin asennuksen koneeltani ja kun yritin asentaa sen uudestaan, sain asennettua sen, mutta kun asennus on valmis, skype ilmoittaa että "lakkasi toimimasta" enkä saa skypeä mitenkään toimimaan. Tietääkö joku että onko mahollista että vika ois joissain asetuksissa, vai enkö tule saamaan sitä enään toimimaan koneellani... koneeni käyttöjärjestelmä on vista.
skype lakkasi toimimasta
needs help
232414
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- KORPIGYMI KONKURSIIN!Miten tämä kaikentietävä jumppatyttö saa kaikki puulaakinsa konkurssiin? Kovaa meteliä piti ja Kuusamoa myöten kävi hämmentämässä, mutta lähtöpassit antoi Kuusamolaiset. Tyhjät tynnyrit kolisoo..sanottiin ennen vanhaan.…
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
Vastaukset 23
Vanhimmat
skypepäivitys ei toimi mullakaan. Vedä järjestelmänpalautus siihen pisteeseen,kun skypesi vielä toimi. Mulla autto tää homma. ja koneessani on 32bit vista kans.
Sama ongelma päivityksen jälkeen. Hommasin uudelleen version asennustiedoston, enkä ole päivittänyt enää. Milloin lie korjaantuu, että saa päivitettyä. Uutta 5-betaa en ole kokeillut. Onko joku?
Minulle iski tämä samainen ongelma... Tosin Win 7... -.- Skypen asennus ei meinannut onnistua, onnistui sittenkin, mutta jää silti jumittamaan kun kirjautuu... '' lakkaa toimimasta '' Virhettä ei löydy mistään.
Löyty ratkasu https://support.skype.com/en-us/faq/FA10874/I-m-having-problems-with-Skype-today?frompage=category seuraa noita ohjeit niit pitäs toimii taas. Ainaki mulla toimi että menin tonne kansioo C:\Users\OMA KÄYTTÄJÄSI\AppData\Roaming\skype ja pitää varmistaa et piilotetut tiedostot ja kansiot näkee sitte poistaa sellasen tiedoston tuolta ku "shared.xml". sit pitäs toimia,
Kiitos. Auttoi. Mikä toi shared-tiedosto on ja miks se esti kirjautumisen?
Tämä toimi!
Kiitos.
Sama ongelma tääläkin. Win 7 64 bittinen. Koitin uudellee asentaa skypeä..Nyt pääsee siihe kirjautumis ruutuu... ja hetken päästä "skype lakkasi toimimasta"
Ärsyttävää... windows päivitti jotain eilen... johtuu varmaa jostaa päivityksestä :S
skype lakkasi toimimasta,enka saa skypea mitenkaan toimimaan
mä en löydä tota shared tiedostoo, enkä saa tota millään toimii"!!!! ärsyttävävääääää
Meet kansion asetuksiin(en tiedä mikä windows sul on joten paha lähtä neuvoo asiaa) mutta win seiskas "Ohjauspaneeli\Ulkoasu ja mukauttaminen" siel on kansion asetukset ja siellä pitäs "näytä" välilehdellä kun kelaat listan ales. niin siel pitäs olla näytä piilotetut tiedostot ja kansiot " .sieltä ruksitat sen. ja sit meet ton yllä annetun ohjeen mukasest. sitte pitäs löytyä.
Kiitos todella paljon, poistin Shared kansion ja nyt taas toimii skype :)
Auttoi kyllä kun poistin jonkin tiedoston. :D Kiitos skypen sivustot.
tietoo
http://www.mikropc.net/kaikki_uutiset/skypen kanssa ongelmia toimi nain/a633567
Testaan tässä samalla tuota linkkien tarkistusta...
Ei auttanu vaikka poistinki sen shared tiedoston :( hypin koht seinillä!!
Kirjiotin Windows hakuun (lipusta) skype, avasi sen kansioin
sieltä löytyi shared nimen alta ja xml tyypin alta poistin ja sen jälkeen
aukes skype, siis win.vistassa.
Ihmettelin tuolla skypen sivuilla kun ei ollut mitään päivämäärää/aikaa
vian toteamiseen ...
en löydä tota shared juttua mistään.. mulla kans windows 7. mikä mättää???
Oliski reinstall mitään? Itse en tajunnut ongelmaa, reinstallasin, ja yhä sama. Sen jälkeen luin tuon postatun jutun, mutta skypen sivuilta, ja ofc englanniksi se oli. :D Kannattaa tsekata sieltä. Kyllä minulla ainakin auttoi. :)
joo täällä sama homma xml- tiedoston poisto auttoi. Kaikille tullut sama ongelma samoihin aikoihin tämän viikon aikana
kun ei aukea laisinkaan?
Täällä ei kans toimi ollenkaan kaikista ohjeista huolimatta vieläkään !! APUA
Poistin sen xml tiedoston mutta joka kerta kun käynnistän skypen uudestaan se luo uuden...
Mulla on Windows 10:ssä skype. Skype tilillä on rahaa. Puhelut kännyköihin onnistuvat hyvin . Tekstiviestit eivät onnistu. Aikaisemmin onnistuivat. Missä vika. 10€: n palkkio oikein neuvoneelle.
Niin, unohdin sanoa, että alalaitaan on ilmestynyt teksti " Pikaviestit eivät ole käytettävissä". Sitä ei aiemmin ollut.