Minulla oli asennettuna skype koneeseen, mutta se ei enäää yhtäkkiä toiminut. Poistin asennuksen koneeltani ja kun yritin asentaa sen uudestaan, sain asennettua sen, mutta kun asennus on valmis, skype ilmoittaa että "lakkasi toimimasta" enkä saa skypeä mitenkään toimimaan. Tietääkö joku että onko mahollista että vika ois joissain asetuksissa, vai enkö tule saamaan sitä enään toimimaan koneellani... koneeni käyttöjärjestelmä on vista.
skype lakkasi toimimasta
23
2272
Vastaukset
skypepäivitys ei toimi mullakaan. Vedä järjestelmänpalautus siihen pisteeseen,kun skypesi vielä toimi. Mulla autto tää homma. ja koneessani on 32bit vista kans.
- A
Sama ongelma päivityksen jälkeen. Hommasin uudelleen version asennustiedoston, enkä ole päivittänyt enää. Milloin lie korjaantuu, että saa päivitettyä. Uutta 5-betaa en ole kokeillut. Onko joku?
- Chibi_Neko
Minulle iski tämä samainen ongelma... Tosin Win 7... -.- Skypen asennus ei meinannut onnistua, onnistui sittenkin, mutta jää silti jumittamaan kun kirjautuu... '' lakkaa toimimasta '' Virhettä ei löydy mistään.
- pyhpöh
Löyty ratkasu https://support.skype.com/en-us/faq/FA10874/I-m-having-problems-with-Skype-today?frompage=category seuraa noita ohjeit niit pitäs toimii taas. Ainaki mulla toimi että menin tonne kansioo C:\Users\OMA KÄYTTÄJÄSI\AppData\Roaming\skype ja pitää varmistaa et piilotetut tiedostot ja kansiot näkee sitte poistaa sellasen tiedoston tuolta ku "shared.xml". sit pitäs toimia,
- elossa taas
pyhpöh kirjoitti:
Löyty ratkasu https://support.skype.com/en-us/faq/FA10874/I-m-having-problems-with-Skype-today?frompage=category seuraa noita ohjeit niit pitäs toimii taas. Ainaki mulla toimi että menin tonne kansioo C:\Users\OMA KÄYTTÄJÄSI\AppData\Roaming\skype ja pitää varmistaa et piilotetut tiedostot ja kansiot näkee sitte poistaa sellasen tiedoston tuolta ku "shared.xml". sit pitäs toimia,
Kiitos. Auttoi. Mikä toi shared-tiedosto on ja miks se esti kirjautumisen?
- eSkype
pyhpöh kirjoitti:
Tämä toimi!
Kiitos.
- pöhpyh
Sama ongelma tääläkin. Win 7 64 bittinen. Koitin uudellee asentaa skypeä..Nyt pääsee siihe kirjautumis ruutuu... ja hetken päästä "skype lakkasi toimimasta"
Ärsyttävää... windows päivitti jotain eilen... johtuu varmaa jostaa päivityksestä :S - 35
skype lakkasi toimimasta,enka saa skypea mitenkaan toimimaan
- ärsyyntynyyy
mä en löydä tota shared tiedostoo, enkä saa tota millään toimii"!!!! ärsyttävävääääää
- pyhpöhpöhpyh
Meet kansion asetuksiin(en tiedä mikä windows sul on joten paha lähtä neuvoo asiaa) mutta win seiskas "Ohjauspaneeli\Ulkoasu ja mukauttaminen" siel on kansion asetukset ja siellä pitäs "näytä" välilehdellä kun kelaat listan ales. niin siel pitäs olla näytä piilotetut tiedostot ja kansiot " .sieltä ruksitat sen. ja sit meet ton yllä annetun ohjeen mukasest. sitte pitäs löytyä.
- DT55
Kiitos todella paljon, poistin Shared kansion ja nyt taas toimii skype :)
- Chibi_Neko
Auttoi kyllä kun poistin jonkin tiedoston. :D Kiitos skypen sivustot.
- Myös tääl
tietoo
http://www.mikropc.net/kaikki_uutiset/skypen kanssa ongelmia toimi nain/a633567
Testaan tässä samalla tuota linkkien tarkistusta...
- -_-
Ei auttanu vaikka poistinki sen shared tiedoston :( hypin koht seinillä!!
- AM
Kirjiotin Windows hakuun (lipusta) skype, avasi sen kansioin
sieltä löytyi shared nimen alta ja xml tyypin alta poistin ja sen jälkeen
aukes skype, siis win.vistassa.
Ihmettelin tuolla skypen sivuilla kun ei ollut mitään päivämäärää/aikaa
vian toteamiseen ... - tuska sentään
en löydä tota shared juttua mistään.. mulla kans windows 7. mikä mättää???
- Chibi_Neko
Oliski reinstall mitään? Itse en tajunnut ongelmaa, reinstallasin, ja yhä sama. Sen jälkeen luin tuon postatun jutun, mutta skypen sivuilta, ja ofc englanniksi se oli. :D Kannattaa tsekata sieltä. Kyllä minulla ainakin auttoi. :)
- asfdadefaf
joo täällä sama homma xml- tiedoston poisto auttoi. Kaikille tullut sama ongelma samoihin aikoihin tämän viikon aikana
- Mikä nyt
kun ei aukea laisinkaan?
- kirstuss
Täällä ei kans toimi ollenkaan kaikista ohjeista huolimatta vieläkään !! APUA
- auttakaaaaaa
Poistin sen xml tiedoston mutta joka kerta kun käynnistän skypen uudestaan se luo uuden...
- 6emppu
Mulla on Windows 10:ssä skype. Skype tilillä on rahaa. Puhelut kännyköihin onnistuvat hyvin . Tekstiviestit eivät onnistu. Aikaisemmin onnistuivat. Missä vika. 10€: n palkkio oikein neuvoneelle.
- 6emppu
Niin, unohdin sanoa, että alalaitaan on ilmestynyt teksti " Pikaviestit eivät ole käytettävissä". Sitä ei aiemmin ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391