skype lakkasi toimimasta

Minulla oli asennettuna skype koneeseen, mutta se ei enäää yhtäkkiä toiminut. Poistin asennuksen koneeltani ja kun yritin asentaa sen uudestaan, sain asennettua sen, mutta kun asennus on valmis, skype ilmoittaa että "lakkasi toimimasta" enkä saa skypeä mitenkään toimimaan. Tietääkö joku että onko mahollista että vika ois joissain asetuksissa, vai enkö tule saamaan sitä enään toimimaan koneellani... koneeni käyttöjärjestelmä on vista.
232414
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 23

Vanhimmat

skypepäivitys ei toimi mullakaan. Vedä järjestelmänpalautus siihen pisteeseen,kun skypesi vielä toimi. Mulla autto tää homma. ja koneessani on 32bit vista kans.

Äänestä

Sama ongelma päivityksen jälkeen. Hommasin uudelleen version asennustiedoston, enkä ole päivittänyt enää. Milloin lie korjaantuu, että saa päivitettyä. Uutta 5-betaa en ole kokeillut. Onko joku?

Äänestä

Minulle iski tämä samainen ongelma... Tosin Win 7... -.- Skypen asennus ei meinannut onnistua, onnistui sittenkin, mutta jää silti jumittamaan kun kirjautuu... '' lakkaa toimimasta '' Virhettä ei löydy mistään.

Äänestä

Sama ongelma tääläkin. Win 7 64 bittinen. Koitin uudellee asentaa skypeä..Nyt pääsee siihe kirjautumis ruutuu... ja hetken päästä "skype lakkasi toimimasta"
Ärsyttävää... windows päivitti jotain eilen... johtuu varmaa jostaa päivityksestä :S

Äänestä

skype lakkasi toimimasta,enka saa skypea mitenkaan toimimaan

Äänestä

mä en löydä tota shared tiedostoo, enkä saa tota millään toimii"!!!! ärsyttävävääääää

Äänestä
  • Meet kansion asetuksiin(en tiedä mikä windows sul on joten paha lähtä neuvoo asiaa) mutta win seiskas "Ohjauspaneeli\Ulkoasu ja mukauttaminen" siel on kansion asetukset ja siellä pitäs "näytä" välilehdellä kun kelaat listan ales. niin siel pitäs olla näytä piilotetut tiedostot ja kansiot " .sieltä ruksitat sen. ja sit meet ton yllä annetun ohjeen mukasest. sitte pitäs löytyä.

Äänestä

Kiitos todella paljon, poistin Shared kansion ja nyt taas toimii skype :)

Äänestä

Auttoi kyllä kun poistin jonkin tiedoston. :D Kiitos skypen sivustot.

Äänestä

Ei auttanu vaikka poistinki sen shared tiedoston :( hypin koht seinillä!!

Äänestä

Kirjiotin Windows hakuun (lipusta) skype, avasi sen kansioin
sieltä löytyi shared nimen alta ja xml tyypin alta poistin ja sen jälkeen
aukes skype, siis win.vistassa.
Ihmettelin tuolla skypen sivuilla kun ei ollut mitään päivämäärää/aikaa
vian toteamiseen ...

Äänestä

en löydä tota shared juttua mistään.. mulla kans windows 7. mikä mättää???

Äänestä

Oliski reinstall mitään? Itse en tajunnut ongelmaa, reinstallasin, ja yhä sama. Sen jälkeen luin tuon postatun jutun, mutta skypen sivuilta, ja ofc englanniksi se oli. :D Kannattaa tsekata sieltä. Kyllä minulla ainakin auttoi. :)

Äänestä

joo täällä sama homma xml- tiedoston poisto auttoi. Kaikille tullut sama ongelma samoihin aikoihin tämän viikon aikana

Äänestä

kun ei aukea laisinkaan?

Äänestä

Täällä ei kans toimi ollenkaan kaikista ohjeista huolimatta vieläkään !! APUA

Äänestä

Poistin sen xml tiedoston mutta joka kerta kun käynnistän skypen uudestaan se luo uuden...

Äänestä

Mulla on Windows 10:ssä skype. Skype tilillä on rahaa. Puhelut kännyköihin onnistuvat hyvin . Tekstiviestit eivät onnistu. Aikaisemmin onnistuivat. Missä vika. 10€: n palkkio oikein neuvoneelle.

Äänestä
  • Niin, unohdin sanoa, että alalaitaan on ilmestynyt teksti " Pikaviestit eivät ole käytettävissä". Sitä ei aiemmin ollut.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

needs help kirjoitti:

Minulla oli asennettuna skype koneeseen, mutta se ei enäää yhtäkkiä toiminut. Poistin asennuksen koneeltani ja kun yritin asentaa sen uudestaan, sain asennettua sen, mutta kun asennus on valmis, skype ilmoittaa että "lakkasi toimimasta" enkä saa skypeä mitenkään toimimaan. Tietääkö joku että onko mahollista että vika ois joissain asetuksissa, vai enkö tule saamaan sitä enään toimimaan koneellani... koneeni käyttöjärjestelmä on vista.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu