skype lakkasi toimimasta

needs help

Minulla oli asennettuna skype koneeseen, mutta se ei enäää yhtäkkiä toiminut. Poistin asennuksen koneeltani ja kun yritin asentaa sen uudestaan, sain asennettua sen, mutta kun asennus on valmis, skype ilmoittaa että "lakkasi toimimasta" enkä saa skypeä mitenkään toimimaan. Tietääkö joku että onko mahollista että vika ois joissain asetuksissa, vai enkö tule saamaan sitä enään toimimaan koneellani... koneeni käyttöjärjestelmä on vista.

23

2251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skypepäivitys ei toimi mullakaan. Vedä järjestelmänpalautus siihen pisteeseen,kun skypesi vielä toimi. Mulla autto tää homma. ja koneessani on 32bit vista kans.

    • A

      Sama ongelma päivityksen jälkeen. Hommasin uudelleen version asennustiedoston, enkä ole päivittänyt enää. Milloin lie korjaantuu, että saa päivitettyä. Uutta 5-betaa en ole kokeillut. Onko joku?

    • Chibi_Neko

      Minulle iski tämä samainen ongelma... Tosin Win 7... -.- Skypen asennus ei meinannut onnistua, onnistui sittenkin, mutta jää silti jumittamaan kun kirjautuu... '' lakkaa toimimasta '' Virhettä ei löydy mistään.

      • pyhpöh

      • elossa taas
        pyhpöh kirjoitti:

        Löyty ratkasu https://support.skype.com/en-us/faq/FA10874/I-m-having-problems-with-Skype-today?frompage=category seuraa noita ohjeit niit pitäs toimii taas. Ainaki mulla toimi että menin tonne kansioo C:\Users\OMA KÄYTTÄJÄSI\AppData\Roaming\skype ja pitää varmistaa et piilotetut tiedostot ja kansiot näkee sitte poistaa sellasen tiedoston tuolta ku "shared.xml". sit pitäs toimia,

        Kiitos. Auttoi. Mikä toi shared-tiedosto on ja miks se esti kirjautumisen?


      • eSkype

    • pöhpyh

      Sama ongelma tääläkin. Win 7 64 bittinen. Koitin uudellee asentaa skypeä..Nyt pääsee siihe kirjautumis ruutuu... ja hetken päästä "skype lakkasi toimimasta"
      Ärsyttävää... windows päivitti jotain eilen... johtuu varmaa jostaa päivityksestä :S

    • 35

      skype lakkasi toimimasta,enka saa skypea mitenkaan toimimaan

    • ärsyyntynyyy

      mä en löydä tota shared tiedostoo, enkä saa tota millään toimii"!!!! ärsyttävävääääää

      • pyhpöhpöhpyh

        Meet kansion asetuksiin(en tiedä mikä windows sul on joten paha lähtä neuvoo asiaa) mutta win seiskas "Ohjauspaneeli\Ulkoasu ja mukauttaminen" siel on kansion asetukset ja siellä pitäs "näytä" välilehdellä kun kelaat listan ales. niin siel pitäs olla näytä piilotetut tiedostot ja kansiot " .sieltä ruksitat sen. ja sit meet ton yllä annetun ohjeen mukasest. sitte pitäs löytyä.


    • DT55

      Kiitos todella paljon, poistin Shared kansion ja nyt taas toimii skype :)

    • Chibi_Neko

      Auttoi kyllä kun poistin jonkin tiedoston. :D Kiitos skypen sivustot.

    • -_-

      Ei auttanu vaikka poistinki sen shared tiedoston :( hypin koht seinillä!!

    • AM

      Kirjiotin Windows hakuun (lipusta) skype, avasi sen kansioin
      sieltä löytyi shared nimen alta ja xml tyypin alta poistin ja sen jälkeen
      aukes skype, siis win.vistassa.
      Ihmettelin tuolla skypen sivuilla kun ei ollut mitään päivämäärää/aikaa
      vian toteamiseen ...

    • tuska sentään

      en löydä tota shared juttua mistään.. mulla kans windows 7. mikä mättää???

    • Chibi_Neko

      Oliski reinstall mitään? Itse en tajunnut ongelmaa, reinstallasin, ja yhä sama. Sen jälkeen luin tuon postatun jutun, mutta skypen sivuilta, ja ofc englanniksi se oli. :D Kannattaa tsekata sieltä. Kyllä minulla ainakin auttoi. :)

    • asfdadefaf

      joo täällä sama homma xml- tiedoston poisto auttoi. Kaikille tullut sama ongelma samoihin aikoihin tämän viikon aikana

    • Mikä nyt

      kun ei aukea laisinkaan?

    • kirstuss

      Täällä ei kans toimi ollenkaan kaikista ohjeista huolimatta vieläkään !! APUA

    • auttakaaaaaa

      Poistin sen xml tiedoston mutta joka kerta kun käynnistän skypen uudestaan se luo uuden...

    • 6emppu

      Mulla on Windows 10:ssä skype. Skype tilillä on rahaa. Puhelut kännyköihin onnistuvat hyvin . Tekstiviestit eivät onnistu. Aikaisemmin onnistuivat. Missä vika. 10€: n palkkio oikein neuvoneelle.

      • 6emppu

        Niin, unohdin sanoa, että alalaitaan on ilmestynyt teksti " Pikaviestit eivät ole käytettävissä". Sitä ei aiemmin ollut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1701
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe