Skientoijen hullunmyllystä pääsee nyt entistä helpommin pois... nimittäin, katkaise yhteydenpito niihin hulluihin, ja vaadi että he eivät saa olla sinuun missään yhteydessä. Mikäli kehoitusta ei noudateta, niin muista että SUOMEN LAKI ON SINUN PUOLELLASI!"
Kyllä ne joskus järkipuhettakin kuuntele.
Kientolokeista eroaminen
7
637
Vastaukset
- haa...
eiköhän jokainen saa olla täällä meidän kotisuomessa ihan rauhassa, jos haluaa.
- Uskokaa tai Älkää
Mutta miten siihen pääsee sisään? Kukaan ei ole tullut ainakaan minulle tyrkyttämään muuta kuin kampauksentekoa ja ympäristönsuojelua. Minulle ei ole edes kainosti ehdoteltu mitään. Ihan itse olen joutunut kaivelemaan tietoa asiasta. Ja ei: en tosiaan ole provo enkä trolli enkä mitään muutakaan. Scientologiaa ei vaan ole tarjolla Suomessa!
- vielä on
Suomessa tiettävästi rukoillaan paljon, että Jumala varjelisi kansaa enemmiltä eksytyksiltä. Jos joku ihan tietentahtoen haluaa sellaisiin mukaan hankkiutua, niin sille ei sitten enää mitään mahda.
- ei-tietämätön
Suomesta löytyy kyllä, mutta he eivät tyrkytä eivätkä pakota ketään olemaan mukana vastoin tahtoaan. Tiedän sen, koska olen ollut mukana ja tällä hetkellä en ole, syystä että en ehdi muiden "kiireiden" vuoksi. Mitään vaikeuksia ei ole ollut, enkä ole nähnyt muillakaan olevan; voin mennä mukaan ja lähteä ihan oman tahtoni mukaan. Sen tiedän kyllä että eräät tahot levittävät Scientologiasta kaikenlaisia perättömiä juttuja meillä ja muualla.
- Skiento.....
Yleistys ja lain mukaan tuollaisenkin lausunnon antamiseen tarvitaan jokin pätevyys.
- eSAU & aASI
Itse olen kuulut kuinka toinen Skentologi haukkuu toista hulluksi ja koko skientoloki-kirkkoa HULLUNMYLLYKSI.
VAI KUINKA TIMO - Huhahhhei
mukaan? Scientologi puhumassa laeista? Buahha, etten sanoisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja19122476Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant849682Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.497649Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va886428SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1906146Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot495142HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1204812Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1074499Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,452745Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1052257