Skientoijen hullunmyllystä pääsee nyt entistä helpommin pois... nimittäin, katkaise yhteydenpito niihin hulluihin, ja vaadi että he eivät saa olla sinuun missään yhteydessä. Mikäli kehoitusta ei noudateta, niin muista että SUOMEN LAKI ON SINUN PUOLELLASI!"
Kyllä ne joskus järkipuhettakin kuuntele.
Kientolokeista eroaminen
7
574
Vastaukset
- haa...
eiköhän jokainen saa olla täällä meidän kotisuomessa ihan rauhassa, jos haluaa.
- Uskokaa tai Älkää
Mutta miten siihen pääsee sisään? Kukaan ei ole tullut ainakaan minulle tyrkyttämään muuta kuin kampauksentekoa ja ympäristönsuojelua. Minulle ei ole edes kainosti ehdoteltu mitään. Ihan itse olen joutunut kaivelemaan tietoa asiasta. Ja ei: en tosiaan ole provo enkä trolli enkä mitään muutakaan. Scientologiaa ei vaan ole tarjolla Suomessa!
- vielä on
Suomessa tiettävästi rukoillaan paljon, että Jumala varjelisi kansaa enemmiltä eksytyksiltä. Jos joku ihan tietentahtoen haluaa sellaisiin mukaan hankkiutua, niin sille ei sitten enää mitään mahda.
- ei-tietämätön
Suomesta löytyy kyllä, mutta he eivät tyrkytä eivätkä pakota ketään olemaan mukana vastoin tahtoaan. Tiedän sen, koska olen ollut mukana ja tällä hetkellä en ole, syystä että en ehdi muiden "kiireiden" vuoksi. Mitään vaikeuksia ei ole ollut, enkä ole nähnyt muillakaan olevan; voin mennä mukaan ja lähteä ihan oman tahtoni mukaan. Sen tiedän kyllä että eräät tahot levittävät Scientologiasta kaikenlaisia perättömiä juttuja meillä ja muualla.
- Skiento.....
Yleistys ja lain mukaan tuollaisenkin lausunnon antamiseen tarvitaan jokin pätevyys.
- eSAU & aASI
Itse olen kuulut kuinka toinen Skentologi haukkuu toista hulluksi ja koko skientoloki-kirkkoa HULLUNMYLLYKSI.
VAI KUINKA TIMO - Huhahhhei
mukaan? Scientologi puhumassa laeista? Buahha, etten sanoisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2214440Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223379Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621945Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,61623Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381227Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611189Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96905- 63755
- 30747
- 176740