Kientolokeista eroaminen

Aika pehmeää porukka

Skientoijen hullunmyllystä pääsee nyt entistä helpommin pois... nimittäin, katkaise yhteydenpito niihin hulluihin, ja vaadi että he eivät saa olla sinuun missään yhteydessä. Mikäli kehoitusta ei noudateta, niin muista että SUOMEN LAKI ON SINUN PUOLELLASI!"

Kyllä ne joskus järkipuhettakin kuuntele.

7

637

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haa...

eiköhän jokainen saa olla täällä meidän kotisuomessa ihan rauhassa, jos haluaa.

• Uskokaa tai Älkää

Mutta miten siihen pääsee sisään? Kukaan ei ole tullut ainakaan minulle tyrkyttämään muuta kuin kampauksentekoa ja ympäristönsuojelua. Minulle ei ole edes kainosti ehdoteltu mitään. Ihan itse olen joutunut kaivelemaan tietoa asiasta. Ja ei: en tosiaan ole provo enkä trolli enkä mitään muutakaan. Scientologiaa ei vaan ole tarjolla Suomessa!

• vielä on

Suomessa tiettävästi rukoillaan paljon, että Jumala varjelisi kansaa enemmiltä eksytyksiltä. Jos joku ihan tietentahtoen haluaa sellaisiin mukaan hankkiutua, niin sille ei sitten enää mitään mahda.

• ei-tietämätön

Suomesta löytyy kyllä, mutta he eivät tyrkytä eivätkä pakota ketään olemaan mukana vastoin tahtoaan. Tiedän sen, koska olen ollut mukana ja tällä hetkellä en ole, syystä että en ehdi muiden "kiireiden" vuoksi. Mitään vaikeuksia ei ole ollut, enkä ole nähnyt muillakaan olevan; voin mennä mukaan ja lähteä ihan oman tahtoni mukaan. Sen tiedän kyllä että eräät tahot levittävät Scientologiasta kaikenlaisia perättömiä juttuja meillä ja muualla.

• Skiento.....

Yleistys ja lain mukaan tuollaisenkin lausunnon antamiseen tarvitaan jokin pätevyys.

• eSAU & aASI

Itse olen kuulut kuinka toinen Skentologi haukkuu toista hulluksi ja koko skientoloki-kirkkoa HULLUNMYLLYKSI.

VAI KUINKA TIMO

• Huhahhhei

mukaan? Scientologi puhumassa laeista? Buahha, etten sanoisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      191
      22476
    2. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      84
      9682
    3. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      49
      7649
    4. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      88
      6428
    5. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      190
      6146
    6. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      49
      5142
    7. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      120
      4812
    8. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      107
      4499
    9. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      45
      2745
    10. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      105
      2257
    Aihe