Ilman sinua

runo64

En jaksaisi elää
enkä kuolla yksinäisyyteen
vaan hetkeni tahtoisin varastaa
ja rakastaa ...

Tummat pilvet taivasta varjostaa
sateita luvaten
mutta kasvoni kastelen
ennen kuin myrskyät luokseni takaisin.

Tänään valtatiellä heräsin
päättäen liftata huomiseen
jättäen eiliset päiväkirjan sivuille
kun ne liian raskaaksi kävivät kantaa eteenpäin

yksin

ilman sinua.

7

525

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisi runosikin poissa.
      Kiitos noista.
      Lukemattomista runoista,
      joista saan mieleni hyvälle tuulelle.
      Satoi tai paistoi.
      Kiitos,,,pidin taas

      • runo64-1

        ... joutaisikin
        kun vieläkin kaipaa mennyttä aikaa
        joka joskus toivottavasti takaisin löytäisi
        itsensä.

        kiitokset sanoistasi
        hyvän ja kauniin päivän toivotukset
        sinulle lähetän.


    • ex. Liona28

      ei olisi tähtiä
      tähtiä yötaivasta
      valaisemassa
      ilman sinua
      ei kuuta ei aurinkoakaan
      ...ilman sinua

      Pidin erityisesti seuraavista kohdista "kun myrskyät luokseni takaisin" sekä "tänään valtatiellä heräsin
      päättäen liftata huomiseen"

      Kokonaisuudessaan hieno ja erikoinen minun mieleeni
      oleva runo.

      • runo64-1

        ... silmäsi olisivat tähtitaivaani
        hymyilevä suusi kultainen kuuni
        ja kokonainen sinä
        itse eämä
        rakkaus
        siis aurinkoni.

        kiitokset vierailustasi
        joka oli iloinen yllätys kun kylmään aamuun nousin
        siispä hyvän ja kauniin päivän toivotukset
        jossa on tosi paljon sitä elämän myötä tuulta lähetän sinulle
        lämmöllä sydämestäni.


    • *laudi*

      ostin kasetin
      se kesää mennyttä kuvasi

      aallot kun uneen silloin minut tuuditti
      lokkien lauluun ja syliisi minut nukutti

      muistot rakkaat
      sydämeeni talletan
      asfaltin valtatieltä
      kohti paljakkaa taas kun
      kapuan

      rakkaus tulee kun on tullakseen
      lailla ukkosmyrskyn sisään sydämeeni
      astelee

      • runo64-1

        ... usein olen tunturiin noussut
        katsonut ruskan maisemaa
        ja odottanut sitä joka viereeni olisi astunut
        että rakkaus tuli
        ja yhdessä olisimme lumoutuneet värien loistosta
        toisistamme ...

        nyt sisimpäni iloitsee
        kun saan taas lukea sinua
        niin sinua ruskan värinen timantti harvinainen
        lapinmaan aarre kultainen
        kiitos palautteestasi
        ja hyvät viikonlopun toivotukset lähetän
        lämmöllä sydämestäni.


    • Yksinäisyys lyö kasvoihin ja tuottaa kipua..Ihminen kaipaa,koko ikänsä,toista ihmistä,läheisyyttä..
      Se kaipuu on meissä,sisäänrakennettuna.. Kukaan ei halua olla yksin..ja monelle se on arkipäivää..
      Miten paljon muita vaivoja se tuokaan tullessaan,masennusta,alemmuudentunnetta ym..
      Runosi on hyvä..Tunnemme siitä itsemme.. Keväällä etenkin,kun luonto herää,yksinäisyyden tuntee hyvin voimakkaana..Syksyllä ,onneksi,kaikki vaipuu usvaan,hämärään,ei tunnut niin pahalta,on kuin kuuluisi syksyn luonteeseen,surumielisyys..Tätä päivää ,emme voi paeta..on vain tämä hetki..Eilistä ei enää ole ja huominen on usvan peitossa.. Mukavaa olisi loikata ,vaikka jouluun..Teemme niin.. Jokatapauksessa..Kiitos tästä.. Mukavaa,että jaksat runoilla.. Jokainen ihminen on tärkeä ,omalla paikallaan..NÄIN On! Voi hyvin ja ILOA!" t.Irkku

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      78
      2287
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      136
      1464
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      152
      1169
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1003
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      372
      921
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe