Jos Elisabet nimetään

harkitsen

Jos on Ellu nimettynä, niin on suuri mahdollisuus joutua ulos Marin seuraksi.

10

489

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmmmkk

Toivotaan että ihmiset olis niin viksuja että tajuais elisabetin äänestää pois! En halua tuollaisen ihmisen voittavan isoa summaa rahaa. Nousis viel enempi hattuun. Mieluummin jollekin joka ontaloon tuonutkin jotain, hyvin asentein.

• Elisabet voittoon<3

varmaan jokainen ihminen suuttuu joskus mun mielestä Elisabet on kaunis ihana ja pohjimmiltaan hyvin kiltti tyttö

• miksu v
        Elisabet voittoon<3 kirjoitti:

varmaan jokainen ihminen suuttuu joskus mun mielestä Elisabet on kaunis ihana ja pohjimmiltaan hyvin kiltti tyttö

Jaa se kiroilukone, jolla ei tunnu olevan älyä eikä sydäntä?

• miks tatskoja
        miksu v kirjoitti:

Jaa se kiroilukone, jolla ei tunnu olevan älyä eikä sydäntä?

En käsitä minäkään sitä saastaa mitä se punapää suustaan päästää. On veetä on peetä ja muuta köyhää sanavarastoa. Ei se ihan taida fiksu olla vaikka aluksi niin luulin.

• vxnjkdieut
        miks tatskoja kirjoitti:

En käsitä minäkään sitä saastaa mitä se punapää suustaan päästää. On veetä on peetä ja muuta köyhää sanavarastoa. Ei se ihan taida fiksu olla vaikka aluksi niin luulin.

Jep, alussa kun oli hiljaa ja myhäili vaikutti kovinkin sensuellilta naiselta, mutta kun vapautui ja avasi suunsa ja alkoi "vitut" ja "perseet" sinkoilla, niin mielikuva karisi tiehensä sen siliän tien. Nykyään muija vaikuttaa melko oksettavalta ja typerältä ja lapselliselta tapaukselta.

• kukkllö
        vxnjkdieut kirjoitti:

Jep, alussa kun oli hiljaa ja myhäili vaikutti kovinkin sensuellilta naiselta, mutta kun vapautui ja avasi suunsa ja alkoi "vitut" ja "perseet" sinkoilla, niin mielikuva karisi tiehensä sen siliän tien. Nykyään muija vaikuttaa melko oksettavalta ja typerältä ja lapselliselta tapaukselta.

Joo äänestetään se tyttö ulos ei sitä enää jaksa kuunnella!

• hieho21

Nyt kun marit ja miat ja muut on poissa, niin seuraavaksi lähtee ellu. Siinä ne järjestyksessä poistuvat, tyhmimmät ensin

• jöötti
        hieho21 kirjoitti:

Nyt kun marit ja miat ja muut on poissa, niin seuraavaksi lähtee ellu. Siinä ne järjestyksessä poistuvat, tyhmimmät ensin

Siltä näyttää. Paskanjauhajat ja seläntakana jorisiat ne ensiksi pois lähtee. Pitää myös talossa olijoiden se käsittää ja saada nainen nimetyksi.

• kerran tykkäsinkin

Nyt lähtee, jos on nimettynä, ihan varmasti Ellukka. Mitenkähän suhtautuu videoihinsa joita hänelle näytetään ja siihen törkykiroiluun jota suustaan on päästänyt. Ja noin nätti tyttö.

• r U i K kU

Perhana, ei sitä v..tun viljelijää vieläkään nimetty. Riidanhaastaja s...tana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      84
      1646
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      269
      1551
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      271
      1288
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1262
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      877
    6. 66
      854
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      65
      843
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      831
    9. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      40
      817
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      791
    Aihe