juoppoko?

kamelin vaimo

Kertaan viestien sisältöjä-mutta onko miehelläni mielestänne -paha ongelma- vai ei? Ikää 52v.
juo n. puoli litraa kirkasta joka päivä mutta käyttäytyminen ei hurjasti muutu humaltuneeksi.
Valittaa toisinaan vatsakipuja.
yöunet eivät ole normaalit vaan nukkuu noin 3-5h yössä.
saa ärtymiskohtauksia mitättömistä asioista.
lääkärissä sokerit koholla ei muita.
omasta mielestään ei ole alkoholisti.
Voisiko muuttaa tapojaan muutenhan suunta on selvä vai onko tämä ihan normaalia?

7

440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei epäselvää

      tapaukseen voi vastata muuta kuin että on juoppo.

    • kysyn millainen henkilö avaajan mielestä on juoppo?

      • mitesnytnoin

        Jos juo puolilitraa kirkasta joka päivä niin on kyllä juoppo ja miksiköhän se maha on kipeä.. Sisuskalut kärsii siitä kirkkaasta! Onko mies koittanut olla ilman jokapäiväistä annostaan?


      • avaaja

        juoppo on sellainen joka jo sanana on negatiivinen - vaikka ihmisessä on hyviä puolia.Juoppo juo ja tuhlaa aikaansa kun nauttii viinan tuomasta olosta joka juopoille tuo ilmeisesti jotain elämää suurempia tuntemuksia hyvästä olosta, vapaudesta voimasta ja itsetunnosta paosta.
        Juoppo altistaa itsensä ja perheensä riidoille rahahuolille terveyden ja vastuullisuuden menettämiselle eikä useinkaan tajua milloin on menettänyt itse juomisen hallintansa.
        Raja normaalin suomalaisen ihmisen tai juopon sellaisen välillä näemmä tulee siinä viinan määrässä.
        Joka muuten salakavalasti lisääntyy jos ei tajua lopettaa.
        Miten se on niin vaikea keksiä muuta tekemistä?????


      • avaaja
        mitesnytnoin kirjoitti:

        Jos juo puolilitraa kirkasta joka päivä niin on kyllä juoppo ja miksiköhän se maha on kipeä.. Sisuskalut kärsii siitä kirkkaasta! Onko mies koittanut olla ilman jokapäiväistä annostaan?

        on ollut toki varvoin ilman ja tiukkaa tekee , luultavasti tuollainen määrä jo on kerennyt tehdä tuhojaan jonkun verran ties missä kalustossa.
        Elämä vaan ei aina kaikille löydä parhaita polkuja ettei tarvitsisi huoliaan viinaan hukuttaa.
        Ja taitaa olla totta ettei siitä selviä.


      • Maroolofi
        avaaja kirjoitti:

        on ollut toki varvoin ilman ja tiukkaa tekee , luultavasti tuollainen määrä jo on kerennyt tehdä tuhojaan jonkun verran ties missä kalustossa.
        Elämä vaan ei aina kaikille löydä parhaita polkuja ettei tarvitsisi huoliaan viinaan hukuttaa.
        Ja taitaa olla totta ettei siitä selviä.

        No seisooko sillä vielä? Siitähän sen tietää. Juopoilla ei seiso.


    • tuossa luettavaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe