Big Brotherissa Ksenia ja Elisabet oli kosketelleet Petrin alapäätä, joko housujen päältä tai ihan suoraan. Heräsi vaan kysymys että teettekö te oikeesti naiset noin? Siis eikö tuo ole epämukaavaa ottaa "se" käteen ja miksi sitä pitää tehä? Taitaa loppupeleissä olla niin että naisia vaan kiinnostaa nuo "kikkelit".? Tarkotan siis nuoret naiset.
koskettelu
5
614
Vastaukset
- Vanha viisaus
sokeri sulaa vanhemmankin suussa
- ihan kiva
tapa kertoa pojalle kiinnostuksesta.
”teettekö te oikeesti naiset noin?”
tottakai, miksi ei näyttäisi noin pojalle meitä haluaa.- mies.
"Tarkotan siis nuoret naiset. "
Miksi ei sitten vanhemmat ja mikä on nuoruuden raja? 40v?
"tottakai, miksi ei näyttäisi noin pojalle meitä haluaa. "
Näyttäisi miehillekin.
kosketella??? Ja kyllä,me naiset todellakin teemme niin. Ja mikä ihme siinä koskettelussa voisi olla "epämukavaa"? Ja ihan tiedoksi jos et ole sattunut koskaan isoilta pojilta kuulemaan,"se" otetaan käteen siksi,että a)halutaan niin tehdä,tai b)halutaan tietää,onko sillä miehellä mielessä muutakin kuin ravitulokset... Kyllä meitä naisia kiinnostaa kikkelit,ihan siinä missä miehiä tussukat. HEH! Ja mikähän se ikäraja mielestäsi sille kiinnostukselle on,itse en ole enää nuori nainen ja kyllä kikkelit kiinnostaa vieläkin!
- kikkelin om.m40+
siis xenia oli oikeen runkannuki petrin kikulii ainaki jos petrin sanomaa on uskominen joten kyllähän xeenialla on ollu kiinnostusta petrin kikkeliin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 67557
- 94542
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43486
- 47437