Meille on tulossa n. kuukauden päästä oma ikiihana karvainen koiranpentu. Ajttelin tilata sille netistä tarvikkeita(mitä olette itse ostaneet, mitkä ovat tärkeimmät), onko jotain hyviä sivustoja jota suosittelette vai kannattaako hakea suoraan liikkeestä?
Lapukan pentu
1
487
Vastaukset
- se lähtee
Kysymyksestä päättelen, että pentu on ensimmäinen koirasi? Siispä näppärin tapa lähteä koiran tarvike- ja kaikissa muissakin asioissa liikkeelle on lainata kirjastosta pari koiranpentuopasta. Niissä on selitettynä yllinkyllin tuota varustepuoltakin, mutta oikeasti pentu ei niin kauhean paljon tavaroita tarvitse. Tärkeämpää kuin varusteet (joihin voit kysellä vinkkejä kasvattajalta), on kuitenkin arkielämä sen pennun kanssa. Ja siihen näppärä pentuopas on onnenomiaan. Kun löydät hyvän opuksen, voit sen vaikka hankkia omaksi.
Tarvikkeiden hankintapaikat määräytyvät tietysti sen mukaan, mikä sinulle parhaiten luonnistuu. Liikkeissä pääset vertailemaan laatua paikanpäällä, mutta jos niitä ei paikkakunnallasi ole, niin koiratarvikkeiden nimillä googlettamalla (siis: kaulapanta, koiran ruokakuppi jne...) löytyy nettikauppoja varmasti pilvinpimein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek226606Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.274110- 312982
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1712973- 101848
- 821744
- 1501614
- 1471612
- 121478
- 221440