Onko kukaan vielä kehitellyt kynää tolle tackpadille?
Olisi huomattavasti nopeampaa käyttää kynällä kuin sormella
Magic Tackpad
4
510
Vastaukset
- Raapustelija
Onhan noita Wacom piirtopöytiä ollut iät ja ajat.
http://www.wacom.eu/index2.asp?pid=0&lang=en- asdfasdfasdfasdf
Niin onhan niitä Wacomeja, mutta minulla on Applen Magic Tackpad. Joten onko sille samanlaista kynää?
- Raapustelja
asdfasdfasdfasdf kirjoitti:
Niin onhan niitä Wacomeja, mutta minulla on Applen Magic Tackpad. Joten onko sille samanlaista kynää?
Kynällä on varmaan hankala tehdä noita sormieleitä (nipistys, kahden-kolmen sormen pyyhkäisy..).
Siksihän tuo Macig Tackpad on tehty että muutkin kuin kannettavan omistajat voisivat käyttää sormieleitä koska nuo Wacom piirtopöydät tarvitsevat kynän ja niitä on ollut pitkän aikaa. - asdfasdfasdfasdf
Raapustelja kirjoitti:
Kynällä on varmaan hankala tehdä noita sormieleitä (nipistys, kahden-kolmen sormen pyyhkäisy..).
Siksihän tuo Macig Tackpad on tehty että muutkin kuin kannettavan omistajat voisivat käyttää sormieleitä koska nuo Wacom piirtopöydät tarvitsevat kynän ja niitä on ollut pitkän aikaa.Pyyhkäisyt voi tehdä sormilla kun on tarvetta, mutta kursorin hallinta olisi huomattavasti tarkempaa ja nopeampaa kynällä kuin sormella. Wacomilla on sellaisiakin laiteita, jotka voi käyttää sekä kynällä että sormella. Joten olisi kiva jos olisi myös kynä Applen Magic Tackpadille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823323
- 922975
- 532252
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201695- 191644
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111620Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221458Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61448Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131381Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin371353