Nuorempaa miestä II

Naisjohtaja

Olin käveleskellyt jo tovin ja nauttinut pari siideriä terassilla kun päätin lähteä takaisin kotiin.

Pääsin kotiin ja vilkaisin autotalliin, mieheni oli jo lähtenyt. Sain olla rauhassa. Laitoin saunan päälle ja ajattelin nauttia viini- illan omassa rauhassa.

Olin jo alasti kun ovikello soi. Nopeasti heitin pyyhkeen päälle ja suunnistin ovelle. Naapurin mies vilkaisi koko vartaloni, joka oli peitettynä ainoastaan pienellä pyyhkeellä.

"Moi. Sitä moottorisahaa tulin hakemaan... tarvitsisin..." Mies ei oikein pystynyt keskittymään katsellessaan mua.
"Moi moi. Käydään katsomassa varastosta, mieheni ei ole nyt juuri kotosalla, lähti mökille. Mennään täältä sisäkautta, kun mulla on niin vähän päällä."

Mies riisui sandaalinsa ja lähti seuraamaan perässäni. Juteltiin niitä näitä kävellessä ja miehen puhe takelteli jonkinverran.
"Vaimo lähti kanssa laivalle ja ajattelin tehdä luvatut työt pihalla. Mulla on kyllä grilli kuumana jos haluat liittyä seuraan..."

Sanoin harkitsevani ja hymyilin takaisin. Avasin oven varastoon, joka oli pilkkopimeä. Tunsin miehen aivan takanani ja oloni oli jännittynyt.
Puolipukeisena naapurinmiehen kanssa pimeässä...

Naapuri löysi katkaisimen ja sahan. Saatoin miehen ovelle ja sanoin palaavani asiaan saunan jälkeen. Annoin miehelle varaston avaimen, hän voisi jättää sahan myöhemmin sinne.

Pääsin saunaan rentoutumaan ja loikoilin mukavilla lauteilla ja ikkunasta kuului moottorisahan ääntä. Raotin ikkunaa ja katselin naapurin voimakasta vartaloa miehen poikkoessa puita ja oksia.

Sormeni eteni pakonomaisesti aralle pimpille. Olin todellakin saanut tarpeeksi seksiä päivän aikana.

Ilta meni väsyneenä ja viinipullokin jäi avaamatta. Aamulla kello herätti seitsemältä ja väsyneenä nousin kahvinkeittimen äärelle.

Kahvinkeittimen poristessa etsin sopivia työvaatteita ja aloin meikkaamaan. Puin ylleni mustat stay- upit, stringit ja push- upit korostamaan naisellisia rintojani. Istuin meikkipöydän äärellä viimeistellen meikkiä kun sivusilmällä näin naapurin tuovan sahaa varastonovelle.

Miehellä oli puku päällä ja salkku kädessä. En ollut ikinä kysynyt mitä mies teki työkseen. Heitin nopeasti valkoisen kauluspaidan peittämään yläosaani ja vähän alapäätäni ja kiirehdin varastonovelle keittiön ohi.

"Maistuisiko kahvi?", kysyin mieheltä.
"No, voisinhan minä yhden kupillisen."
"Anteeksi pukeutumiseni, mutta olen lähdössä töihin myös."
"Ei se mitään, hyvältähän rouva näyttää..."

Kävi ilmi, että mies kauppasi laadukkaita italialaisia työkenkiä niin miehille kuin naisillekin. Sovimme, että hän käy autollaan hakemassa parit näytille.

Avasin ulko- oven ja mies tuli perässäni makuuhuoneeseen, jossa mulla oli parit työkengät ja kysyin mielipidettä niistä.

Mies katseli kenkiäni ja niiden kulumista ja pyysi istumaan sängylle. Heikki sovitti jalkaani mustia kenkiä, jotka näyttivät todella hyviltä. Hän istuutui sängylle mun noustessa ylös ja kävellessäni mies seurasi liikkeitäni.

Näin peilin kautta kun Heikki vilkuili peppuani ja siirsi kaluaan parempaan asentoon housuissaan. En ollut vieläkään ehtinyt pukea enempää päälle.
Kokeilin toistakin paria pyllistäen miehen suuntaan kumartuessani jalkoihini. Stringien naru ei varmaan peittänyt paljasta pilluani, joka näkyi hoikkien reisieni välissä.

"Voinko mä auttaa?", Heikki kysyi ja tuli eteeni polvelleen. Otin tukea miehen olkapäästä kun jalkaani sovitettiin kenkää. Käsi piti nilkastani ja pohkeestani hellästi.

Kostuin silmänräpäyksessä miehen kosketuksista. Miehen käsi jatkoi polvitaipeen yli reidelle ja pakaroille. Otin miehen päästä kiinni toisenkin käden löytäessä pakarani. Kädet puristelivat kiinteitä pakaroitani kasvojen hautautuessa haaroväliini.

Heikki raotti stringejä ja kieli lipaisi hellästi klittaani. Huokaisin raskaasti kielen vedellessä pitkiä hitaita vetoja alapäässäni. Mies veti pikkuhousut alas ja pois jaloista.

Mut kaadettiin sängylle ja mies alkoi riisua paitaani avaten nappeja. Naapuri tuli päälleni ja hieroi kankeaan pimppaani vasten samalla ottaen tissiäni ulos rintsikoista. Puristelin miehen pakaroja housujen läpi hänen imiessään tissiäni hellästi rintsikoita raottamalla.

Mies nosti rintsikat rintojen yli ja nuoli halukkaasti molempia nännejä puristellen niitä.

Heikki nousi ylös ja riisui vaatteensa katsellen mua kokoajan. Hymyilin miehelle kun mahtava elin ponnahti boxereista ulos. Mies otti rintsikkani ja paidan pois jättäen ainoastaan stay- upit ja korkkarit jalkaani.

Heikki tuli sängylle selälleen ja käänsi mua 69iin päälleen. Otin mulkun suuhuni ja imin koko vartta ottaen kalun kurkkuuni asti. Naapuri painoi lantiotani alemmas pakaroista ja nuoli kiihkeästi paljasta pilluani välillä imien klittaa.

Käännyin miehen päällä malttamattomana ja kampesin itseni ratsastusasentoon. Hieroin märkää pilluani miestä vasten ja nuolin miehen nänniä.

Mies liikahteli allani odottaen pääsevänsä sisääni. Naapurin kalu painui märkään hunajaiseen pilluuni kuin salama kirkkaalta taivaalta, odottamatta.

Olin Heikissä kiinni miehen puristellessa pakaroitani ja työntyessä minuun koko mitallaan. Imin miehen kaulaa ja korvannipukkaa. Klittani hieroi miehen karvoitusta vasten.

Levitin jalkojani äärimmilleen miehen kosketellessa anustani ja kouriessa pakaroitani. Kulli oli syvällä sisälläni.

"Tee mitä haluat...mä räjähdän pian...sulla on ihana kyrpääähhhh!", huohotin naapurin korvaan.

Heikki käänsi mut selälleni ja tuli vielä syvemmälle sisääni taittaen jalkani melkein pääni viereen. Miehen sormi painui pari senttiä anukseeni.
"Voi luoja...nai mua...mä kuolen sun alle...nai mua..just noin...älä vain lopeta...sun sormi..."

Huusin orgasmin kourissa armoa miehen täyttäessä molemmat reikäni. Värisin ja kouristelin miehen irtaantuessa ja tuodessa kullinsa huulieni väliin.

Märkä kyrpä maistui mun nesteille ja spermalle. Nielin valtavan määrän spermaa ja katsoin miestä silmiin kiihottuneena.

Makoilimme ja kävimme suihkussa puhdistautumassa.
Naapuri pesi mut hellästi saippualla ja aloin jo uudelleen kostua miehen hellistä käsistä.
"Sä maistuit hyvälle.", mies sanoi lähtiessään.


jatkuu...

4

20589

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ville Vallaton

      Kiitos loistavasta tarinasta.

      Onneksi pian pääsee kotiin. ;-P

      Hyvää wappua kaikille!

    • ---

      Niin hyvää..ettei sanotuksi saa..! Jatka ihmeessä.. ;)

    • sporty

      Aika upea tarina... kiinostaisiko Johtajaa toteuttaa ihan livenä...;)

    • Esimiesladylle

      Todella kuumia tarinoita, pääsispä joskus työhaastatteluun vilkuilemaan hameesi alle...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1604
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1468
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1452
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1308
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      1245
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1168
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe