Call of Duty Black Ops

CoD BlackOps

62

3242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • randomi-rotta

      vai tulit mainostaa...no näytäähän toi ihan hyvält

    • z-_-z

      COD Black Ops on aika hyvä peli mutta se ei minun mielestäni vedä vertoja Medal of honor tier 1:ille.

      • hooonor

        vituttaa kun tier1 modea pelatessa ea serveri katkaisee yhteyden


      • rinnuksiin..........

        Joo honorin metalli olikin yllättävän hyvä peli. Vähän aluksi tuota moninpeliä katseli että - mitä helevettiä, mutta kun nyt on muutama päivä pelattu ja rankit kaakossa niin täytyy todeta että hyvähän tää on ***'kele.
        Mappeja kaipaisi kyllä lisää. Yksinpeli vähän lyhyt mutta on sekin toiminnan täyteinen paketti. Ja onhan tuossa sitten se jälkeen tier mode joten kyllä siinä pelattavaa riittää. Ja nythän on tulossa lisäri eli 2 uutta kenttää..


    • fhfhfehfd

      black opsissa ainaki iha typerät killstreakit ja lisävarusteet. tää ei tuu millään ikään vetämään vertaa Modern warfare pelien kanssa. ei ainakaan yhtä ostettua tule enkä usko että peli itsessään on edes niin hyvä kuin mw:eet. arvostelutkin ovat jo näin sanoneet. Mutta uskon että omaltakin osalta tulen kuitenkin tämän pelin ostamaan, koska call of duty fani olen :)

    • kössi1234

      mist saa black opsi halval x boxille

      • kaarlokustaa yh99

        sieltä mistä boksinkin eli kaatikselta


      • BOsucks
        kaarlokustaa yh99 kirjoitti:

        sieltä mistä boksinkin eli kaatikselta

        REPS xD


      • ps3 trollimies

        tästä kaupasta se on kampissa www.konsolinet.fi


      • kössi12345

        boxi on paska


      • huutonetistä!

        www.huuto.net


      • Mw3 player
        kaarlokustaa yh99 kirjoitti:

        sieltä mistä boksinkin eli kaatikselta

        reps :D mut täysin totta !!! ps3 voittaa sata-nolla


      • finzjehreen06

        jep


    • minä1234567835432531

      rakastin black opsia kun se tuli mutta jo ensinmäisten 2tunnin aikana huomasi kuinka v!¤%n julma toi peli pusty olee. Kaksi asiaa mitkä on vittumaisinta!
      1)AK-74U kusee! ja muutkin aseet
      2)ammun jätkää lippaan ja rupeen lataa jätkä kääntyy ja ampuu 3 kutii ja voi
      #¤%&!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ku kuseeeeeeeeeeeeeee
      ps:ainoa hyvää on zombie ja hardcore mutta siinäkin on ne !"#¤%&/ respawn ajat

      • Milit-Antti

        öööö...

        1) AK-74U on hyvä ku laittaa rapidin ja sit tähtäimen, sitten ammut poika hyvä hillittyjä ja tarkkoja sarjoja etkä ala huitelee puoleen mappiin nappipohjassa xD

        2) laita sleight of hand niin lataa tyyliin sekunnissa tai sitten laita hardened ja ammu pari tarkkaa sarjaa niin varmasti toimii :D

        ps: zombie on hyvä ampua ku ne ei ammu takaisin... ;-D


    • ei shaatana

      paska peli!

    • ?!?

      Voiko pelata yksinpelinä onlinen tapasta pelii. kun mulla ei oo mun xboxis nettii..

      • c0d

        tarkotat varmaan bottisotaa, ei voi ilman nettiä


      • LA96
        c0d kirjoitti:

        tarkotat varmaan bottisotaa, ei voi ilman nettiä

        FAIL. kyllä voi. ei vaan voi mennä combat trainingiin vaan mene -> split screen ja sieltä tdm tai ffa ja asetuksista bottien määrä. ite just harjoittelin siellä sniputtamista vaikka psn on kiinni.


      • c0d
        LA96 kirjoitti:

        FAIL. kyllä voi. ei vaan voi mennä combat trainingiin vaan mene -> split screen ja sieltä tdm tai ffa ja asetuksista bottien määrä. ite just harjoittelin siellä sniputtamista vaikka psn on kiinni.

        haa ovela pentele, kiitoksia tästä


    • Joonas 150

      Hei, olis 1 kysymys täst pelistä... MItä se äijä sanoo siinä enneku koirat tulee? jotai sex leader souls tai joteki tollai mie sen ymmärsin :D oon aika paska enkus, mut mitä se sanoo? puhun nyt siis zombi modesta...

      • Meidänvaari

        Seksiä johtavan sielun kanssa.... Sitä se tarkoittaa.
        Eli hahmos haluaa irstailla Zombien kanssa ;)


      • Prestiged

        Iitse asiassa, se ei oo mies vaan nainen, nimeltä Samantha Maxis, joka sanoo ton. Ite suomennan ton jotenkin, et syökää niitten sielut tai jtn tollast.


      • enkkupro

        ite oon aina kuullu et sexy their souls. eli jtn seksikkäät heidän sielunsa.
        vähän runollista kai :D


      • sdfadan43r

        huoh... se sanoo "Fetch me their souls" eli noutakaa minulle heidän sielunsa


    • Jaa...

      Kannattaako ostaa ? (ostan melkee pelkän zombi moden takii) mut kannattaaks 1 jos kannattaa ja -1 jos ei!!!ja jotenki tuntuu et ku tulee koirat zombies ni se sanoo Save their souls

    • bläkki

      1 black ops on hyvä peli ainaki ps3 online toimiin hyvin eikä mitään vikaa jos ei ota huomioon pikkuseikkoja itse pelissä oikeastaan vain kikkailen l96A1 snipul no scopee jne. zombie mode on iha paras uusin kentää on paras

    • 2002 boi

      mistä näppäimestä tässä pelissä sprintataan

    • hevonkuusee tää

      Call of Duty : Air meleeing EDITION, Pure shit 100. Jääny hieman kesken kyseinen läjä tehtaalla. Nettipeli parantunut, mutta Treyarchin pskalaatuun vedoten ruma tekele grafiikkoineen ja randomeineen killcamein. Voiko pska enää pahentua? Nyt MW3 aah, ei tarvitse tähän kuraan enää koskea, no frisbeenä menee.

    • Kaikki tietävä

      Onks kolmoses zombiee? Ja miten tos saa sen netin toimii ku yritän aina laittaa sen netin toimii sielt asetuksist yms. mut sitte se tarkistaa aina jtn. ja ilmottaa silti aina et se epäonnistu.... Osaako jotku auttaa?

    • BroodSoup6

      Black Ops tuli pelattua esikerran läpi silloin kun se ilmestyi ja pidin pelistä. Silloin oli perinteinen taulu-TV käytössä.

      Nyt uudelleen pelatessa se omineen päivitti itsensä 3D TV:n havaittuaan ja aloitus-asetuksena pitää 3D asetusta vaikka ei ole "virallisesti" 3D peli? Päivitys ilmeisemmin sen teki?

      Peli näyttää hyvältä 3D TV:ssä ja koska puolivuotta jo ensipelaamisesta aikaa, niin peli tuntuu "uudelta" :D

      Mikähän mahtanee olla salasana siinä alussa (menu) kun siitä sähkötuolista irroittautuu ja menee sinne tietokoneelle?
      Tuolista pääsee irti L2 ja R2 nappeja painellen vuorotellen muutaman kerran.... Salapelimod kuulemma avautuu?

      • hdaodao

        doa on yks salasana :D


    • jQ

      aion ostaa ps3:sen ja mietin pitäisikö ostaa blops kertokaa onko mapit hyviä aseet yms.

    • 30v_pelaaja

      Opsin kartat 100x parempia ku mw3:sen, opsin aseet, no niistä voi olla montaa mieltä, mutta ainakin itse pidän.. Riippuu kyllä pelaajan iästä, että voiko suositella kyseistä peliä, nykyään opsissa enimmäkseen vanhempia pelaajia..

    • SonyFani

      siis toi Black ops o nii hyvä tolle pleikkarille. Online mä ainaki pelaan joka päivä. Voittaa iha selvästi Battlefield 3 onlinen takii.

    • älkää hei oikeesti valittako et black ops on huono,ette vaa osaa pelaa xD
      mut täytyy kyl myöntää et modern warfare 3 on parempi :D
      jos joku haluu pelaa playstation 3 online mw3 tai bo ni mun PS3 ID: DJ_Fruz

      • gausagd

        mikä level ja prestige oot mw3 mä oon 14 prestige ja lvl 40


    • huhhuh

      joo black ops on suurimmaks osaks puhasta paskaa - luodit katoo, vittu ammut sällii mutta se tappaa sut eka ni eiku luodit katoo .

      graffa iha paska vs mw. ja noi aseet joku commando haloo tai haulikko stakeout on ihme nimet

    • hemppa

      mw3 on paska jos vertaa black opsiin

      • paskat olkaa hiljaa

        Black ops on paras codi mitä on tehty 1.selkeät ja yksinkertaiset valikot 2.selkeä grafiikka ei mitään mw3 paskaa jossa ukkelilla voi naamioitua joka puskan taa camppiin 3. On niin hyvä ps3 ei oo parempaa


      • XxjimppaxX

        quickscouppaa l96a1


    • BoCool!

      kysyisin et saako black opsii botit ilman nettii ps3:lle jos saa nii kertosittekste :)

      • hhngbfd d

        Saa


    • jjj5

      miten saa sen slpit screenissä näkyviin sen et botteja pystyy laittaa ei onnistunu sillä et laitoin team deatmatch ??

      • patch.

        lataa päivitys. Eli ps3 nettiin kiinni ja black ops sisään.


    • bo <3

      Onko black opsissa vielä pelaajia onlinessä? Tuntuu siltä että kaikki pelaa bo2 tai ghosts.. black ops 1 kunniaa!

      • korjaan

        onlinessa*


      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        korjaan kirjoitti:

        onlinessa*

        on siellä yleensä noin 20 000-50 000 ehkä oli on sielä vielä jonku verran pelaajia


    • SmileNyb

      [HUOMIO!]

      Kiinnostaisiko ketään tehdä kanssani Black Ops:iin suomiserveriä? Suomiservereitä ei vielä ole laisinkaan Steamin Black ops:issa. Joten tämä olisi ensinmäinen ja ainoa. Serverin ylläpito maksaisi 10e/kk ja se voitaisiin maksaa puoliksi.

      Jos kiinnostaisi lisää niin tule kertomaan minulle asiasta steamissa tai skypessä

      Skype @jakkeeeh
      Steam @kalenick/SmileNyb

    • niiniSTÖÖ

      jaaha. terve

    • Kertokaa.pliis

      Miten helvetis zombiella saa sähköt black ops 2

    • Terska69

      Onko kenelläkään bo3 crässäilly pleikkarilla? Itellä ei oikein toimi tuo kyseinen peli kunnolla

    • ActivisionISshit

      Jos pelaat puhelime netillä älä osta peliä!!!!Ei toimi 3/4G yhteydellä.

    • GayActivision

      Niija jos pelaat ps3 siis

    • Jane333

      Tietääks kukaa voikl bo3 sen variant aseita käyttää mltplayerissä

    • codboII
    • beee

      Kertokaa saako black ops 1:seen ja siihe kino der toten mappiin split screeniin joinattua 3 pelaajaa?? Koska netiss on ohjeet miten se kikkaillaan Xboxille, pleikkarille ei löydy mitää ohjeita?!?!?!

      Auttakaa ihmiset!!

    • Anonyymi

      Hei miksiköhän ennoo pystynyt enään hetkeen pelaan netissä kaverin kanssa zombieta samalla playkkaril

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4266
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2199
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1704
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1497
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1458
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1390
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1268
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1184
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1116
    10. 22
      1076
    Aihe