Kahvilla

*RAUTANYRKKI*

Olin tässä eräänä kauniina kesäpäivänä anoppilassa kylässä ja iski ihan älytön paskahätä päälle kesken kahvittelun. Siinä mietin että miten lähtisin "arvokkaalla" tavalla, kunnes minulta pääsi vetelä pieru eli pierun mukana lörähti paskat housuun.

Sanoin muina miehinä: Anopin kahvi oli kyllä liian laihaa, kun vaimolta tuli jo paskat housuun

15

7747

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aha

no kylläpäs olit sitten nokkela!

• ihmettelen...

onkos tää rautanyrkki joku pelle vai huumehörhö,vai muuten vaan luulee olevansa vitsinikkari.ei noi sen vitsit joita on kirjotellut joka paikkaan todellekaan ole mitään vitsejä,vaan täyttä paskaa ja omasta päästä vielä.vai ootko joku häirikkö????lopettaa voisit,kiitos!!!

• on se..

Patarautanyrkki, puujalkavitsien kertoja ja ruskeanreiänritari. Heebo sählää joka palstalla, voisko tän huumehörhön (eliminoida) poistaa Suomi24 sivuilta?

• *RAUTANYRKKI*
        on se.. kirjoitti:

Patarautanyrkki, puujalkavitsien kertoja ja ruskeanreiänritari. Heebo sählää joka palstalla, voisko tän huumehörhön (eliminoida) poistaa Suomi24 sivuilta?

Ihan teidän iloksenne näitä "hyviä" juttuja väsään...kjäh kjäh

• vitsin kertoja
        *RAUTANYRKKI* kirjoitti:

Ihan teidän iloksenne näitä "hyviä" juttuja väsään...kjäh kjäh

No hoh..hoh.. E.E.V.K

• sdas
        vitsin kertoja kirjoitti:

No hoh..hoh.. E.E.V.K

Esinahka Edestä Vi*un Kireällä?

• jopi

haista sinä paska, toi oli sika hyvä vitsi. Jos et sitä ymmärrä lähe kulukeen.

• niinpä

olevan monella eri palstalla ja jutut aina "yhtä" hienostuneita ja kommentit tyylillä kirjoitettuja, kuten alkuperäinen juttukin....
        kukin tuo itseään esiin parhaaksi kokemallaan Tyylillä..

• se on
        vitsin kertoja kirjoitti:

No hoh..hoh.. E.E.V.K

ei vois v***u vähempää kiinnostaa

• kuutar

Lopeta vitsien kirjoittaminen et tuota kenellekään mitään hyvää. Jos itse olet idiootti niin älä toisia häiritse. Tajusitko!

• *RAUTAPALLI*

Tarvitsetko vihjeitä ymmärtääksesi vitsin?

• ronkeli

Muo tuo ainakin nauratti :D

• HUH HUH

Todella hyvä!!!!tuota vois käyttää joskus sopivassa paikassa.

• Tuire

Onneksi ne paskat oli sun housussasi.
      Ekalla luokalla olessani vieruskaverinani oli poika joka ei uskaltannut pyytää kesken tunnin puuseehen ja kusi housuunsa.
      Silloin oli pulpetit joissa kaksi rinnan ja yhtenäinen penkki niinpä, meitä oli sitten loppupäivän kaksi joilla kusta huosuissa.

• Noi on laatuvitsejä by *RAUTANYRKKI*. Vaikee selittää teille vajaille miten noista vitseistä saa selvää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      8078
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3862
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1906
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1340
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1163
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      31
      1089
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      11
      885
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      847
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      822
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      27
      772
    Aihe