Olin tässä eräänä kauniina kesäpäivänä anoppilassa kylässä ja iski ihan älytön paskahätä päälle kesken kahvittelun. Siinä mietin että miten lähtisin "arvokkaalla" tavalla, kunnes minulta pääsi vetelä pieru eli pierun mukana lörähti paskat housuun.
Sanoin muina miehinä: Anopin kahvi oli kyllä liian laihaa, kun vaimolta tuli jo paskat housuun
Kahvilla
15
7788
Vastaukset
- aha
no kylläpäs olit sitten nokkela!
- ihmettelen...
onkos tää rautanyrkki joku pelle vai huumehörhö,vai muuten vaan luulee olevansa vitsinikkari.ei noi sen vitsit joita on kirjotellut joka paikkaan todellekaan ole mitään vitsejä,vaan täyttä paskaa ja omasta päästä vielä.vai ootko joku häirikkö????lopettaa voisit,kiitos!!!
- on se..
Patarautanyrkki, puujalkavitsien kertoja ja ruskeanreiänritari. Heebo sählää joka palstalla, voisko tän huumehörhön (eliminoida) poistaa Suomi24 sivuilta?
- *RAUTANYRKKI*
on se.. kirjoitti:
Patarautanyrkki, puujalkavitsien kertoja ja ruskeanreiänritari. Heebo sählää joka palstalla, voisko tän huumehörhön (eliminoida) poistaa Suomi24 sivuilta?
Ihan teidän iloksenne näitä "hyviä" juttuja väsään...kjäh kjäh
- vitsin kertoja
*RAUTANYRKKI* kirjoitti:
Ihan teidän iloksenne näitä "hyviä" juttuja väsään...kjäh kjäh
No hoh..hoh.. E.E.V.K
- sdas
vitsin kertoja kirjoitti:
No hoh..hoh.. E.E.V.K
Esinahka Edestä Vi*un Kireällä?
- jopi
haista sinä paska, toi oli sika hyvä vitsi. Jos et sitä ymmärrä lähe kulukeen.
- niinpä
olevan monella eri palstalla ja jutut aina "yhtä" hienostuneita ja kommentit tyylillä kirjoitettuja, kuten alkuperäinen juttukin....
kukin tuo itseään esiin parhaaksi kokemallaan Tyylillä.. - se on
vitsin kertoja kirjoitti:
No hoh..hoh.. E.E.V.K
ei vois v***u vähempää kiinnostaa
- kuutar
Lopeta vitsien kirjoittaminen et tuota kenellekään mitään hyvää. Jos itse olet idiootti niin älä toisia häiritse. Tajusitko!
- *RAUTAPALLI*
Tarvitsetko vihjeitä ymmärtääksesi vitsin?
- ronkeli
Muo tuo ainakin nauratti :D
- HUH HUH
Todella hyvä!!!!tuota vois käyttää joskus sopivassa paikassa.
- Tuire
Onneksi ne paskat oli sun housussasi.
Ekalla luokalla olessani vieruskaverinani oli poika joka ei uskaltannut pyytää kesken tunnin puuseehen ja kusi housuunsa.
Silloin oli pulpetit joissa kaksi rinnan ja yhtenäinen penkki niinpä, meitä oli sitten loppupäivän kaksi joilla kusta huosuissa.Noi on laatuvitsejä by *RAUTANYRKKI*. Vaikee selittää teille vajaille miten noista vitseistä saa selvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845077Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.223436Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j272745Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581790- 471576
- 941352
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2401306Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731048IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54935