Kahvilla

*RAUTANYRKKI*

Olin tässä eräänä kauniina kesäpäivänä anoppilassa kylässä ja iski ihan älytön paskahätä päälle kesken kahvittelun. Siinä mietin että miten lähtisin "arvokkaalla" tavalla, kunnes minulta pääsi vetelä pieru eli pierun mukana lörähti paskat housuun.

Sanoin muina miehinä: Anopin kahvi oli kyllä liian laihaa, kun vaimolta tuli jo paskat housuun

15

7735

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aha

no kylläpäs olit sitten nokkela!

• ihmettelen...

onkos tää rautanyrkki joku pelle vai huumehörhö,vai muuten vaan luulee olevansa vitsinikkari.ei noi sen vitsit joita on kirjotellut joka paikkaan todellekaan ole mitään vitsejä,vaan täyttä paskaa ja omasta päästä vielä.vai ootko joku häirikkö????lopettaa voisit,kiitos!!!

• on se..

Patarautanyrkki, puujalkavitsien kertoja ja ruskeanreiänritari. Heebo sählää joka palstalla, voisko tän huumehörhön (eliminoida) poistaa Suomi24 sivuilta?

• *RAUTANYRKKI*
        on se.. kirjoitti:

Patarautanyrkki, puujalkavitsien kertoja ja ruskeanreiänritari. Heebo sählää joka palstalla, voisko tän huumehörhön (eliminoida) poistaa Suomi24 sivuilta?

Ihan teidän iloksenne näitä "hyviä" juttuja väsään...kjäh kjäh

• vitsin kertoja
        *RAUTANYRKKI* kirjoitti:

Ihan teidän iloksenne näitä "hyviä" juttuja väsään...kjäh kjäh

No hoh..hoh.. E.E.V.K

• sdas
        vitsin kertoja kirjoitti:

No hoh..hoh.. E.E.V.K

Esinahka Edestä Vi*un Kireällä?

• jopi

haista sinä paska, toi oli sika hyvä vitsi. Jos et sitä ymmärrä lähe kulukeen.

• niinpä

olevan monella eri palstalla ja jutut aina "yhtä" hienostuneita ja kommentit tyylillä kirjoitettuja, kuten alkuperäinen juttukin....
        kukin tuo itseään esiin parhaaksi kokemallaan Tyylillä..

• se on
        vitsin kertoja kirjoitti:

No hoh..hoh.. E.E.V.K

ei vois v***u vähempää kiinnostaa

• kuutar

Lopeta vitsien kirjoittaminen et tuota kenellekään mitään hyvää. Jos itse olet idiootti niin älä toisia häiritse. Tajusitko!

• *RAUTAPALLI*

Tarvitsetko vihjeitä ymmärtääksesi vitsin?

• ronkeli

Muo tuo ainakin nauratti :D

• HUH HUH

Todella hyvä!!!!tuota vois käyttää joskus sopivassa paikassa.

• Tuire

Onneksi ne paskat oli sun housussasi.
      Ekalla luokalla olessani vieruskaverinani oli poika joka ei uskaltannut pyytää kesken tunnin puuseehen ja kusi housuunsa.
      Silloin oli pulpetit joissa kaksi rinnan ja yhtenäinen penkki niinpä, meitä oli sitten loppupäivän kaksi joilla kusta huosuissa.

• Noi on laatuvitsejä by *RAUTANYRKKI*. Vaikee selittää teille vajaille miten noista vitseistä saa selvää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1642
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      884
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      791
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      766
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      718
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      673
    Aihe