Zeoliiniton pyykkipulveri

jotain muuta

Onko muita zeoliinittomia merkkejä,kuin Serto. Haluaisn välillä vaihtaa pesuaineeni. Pesupähkinätkin on käytössä-välillä.

10

765

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gabrieln

      Eikös hyvä pyykki ainakin ole?

    • Jezzi

      Kokeile Allegro - merkkistä pesuainetta! Ei muuten haalista vaatteiden värejäkään, ja on ´kotimainen tuote! Meillä pyykätty kyseisellä aineella useemman vuoden, ja voin suositella lämpimästi. Pakkaus on iso ja kestää pitkään! =)

      • Ja sitten

        on sellainen SA8. Olen ostanut sitä henkilöltä, joka ilmeisesti pitää jotain kotikutsuja tai esittelyitä puhdistusaineista. Tiedon SA8:ta sain naapurin rouvalta. Olen ollut tyytyväinen tuotteeseen, joka ei sisällä savea.


      • atlatl
        Ja sitten kirjoitti:

        on sellainen SA8. Olen ostanut sitä henkilöltä, joka ilmeisesti pitää jotain kotikutsuja tai esittelyitä puhdistusaineista. Tiedon SA8:ta sain naapurin rouvalta. Olen ollut tyytyväinen tuotteeseen, joka ei sisällä savea.

        ...on tämä pesuaine maailma.
        Jos omistat vaatteita joissa on kovin tiivis kangas,tai kalvovaatteita niin et voi käyttää zeoliittia,sillä zeoliitti tukkii tuollaisten kankaiden huokoset ja esim core- ja muut hengittävät kuidut/kalvot ei enää hengitä.
        Fosfaatteja ei taas saa olla luonnon vuoksi.
        Kuluttaja-lehden testissä taas ne aineet joissa ei ollut kumpaakaan,pesivät kaikkein huonoiten.
        Itse olen kyllä käyttänyt zeoliititonta Sertoa juuri noille kalvovaatteille ja kirjaville.
        Kalvovaatteille tosin vain puolet annostuksesta.

        Ongelmana näyttää olevan se että jos haluat puhdasta,saastutat enemmän luontoa.
        Tästä päästäänkin siihen etten juuri valkoisia vaatteita/lakanoita/verhoja käytä....


    • savetonpyykki

      käytän (laiskuuttani kai) vähiin pyykkäilyihini Lidlin nestemäistä. Oisko siinä savea?
      vähissä pesuissa simppeli eikä tarvi pelätä jossain varoitettua ilmiötä: liukenematon pesujauhe kosketuksessa kankaan kanssa "syövyttää"

      • sss .........

        itse osta siivousliikkeestä bio luvilia. Tahranpoisto on ihan eri luokkaa, kun sertolla.


      • savipohjaista ainet
        sss ......... kirjoitti:

        itse osta siivousliikkeestä bio luvilia. Tahranpoisto on ihan eri luokkaa, kun sertolla.

        ja haistattaa koneessa matalassa lämmössä , jää kumivaippojen alle.
        Serto,Erisan , Lv ja nestemäiset Lumme ( ent Result pyykkisooda) http://www.ruohonjuuri.fi/tuotteet/pesuaineet/pyykinpesu
        Pyykinpesukone on kyllä hyvä pestä 90 asteessa muutaman kerran vuodessa ja sekaan sitruunahappoa
        http://www.vihreapolku.info/kestava_kehitys/parempia_valintoja_-_turkulaisen_toiminta-_ja_kulutusopas/valitaan_ekologisia_ja_reiluja_tuotteita/kodinhoito

        Kodinhoidossa mikrokuituliinat ja höyrypesuri


      • no to potterysand
        savipohjaista ainet kirjoitti:

        ja haistattaa koneessa matalassa lämmössä , jää kumivaippojen alle.
        Serto,Erisan , Lv ja nestemäiset Lumme ( ent Result pyykkisooda) http://www.ruohonjuuri.fi/tuotteet/pesuaineet/pyykinpesu
        Pyykinpesukone on kyllä hyvä pestä 90 asteessa muutaman kerran vuodessa ja sekaan sitruunahappoa
        http://www.vihreapolku.info/kestava_kehitys/parempia_valintoja_-_turkulaisen_toiminta-_ja_kulutusopas/valitaan_ekologisia_ja_reiluja_tuotteita/kodinhoito

        Kodinhoidossa mikrokuituliinat ja höyrypesuri

        ..epäegologista on,jos käyttää zeoliittia sisältävää pyykinpesuainetta koska konehan siitä rikki menee,kalliiksi siis tulee.
        Edelliselle,mistä sitruunahappoa saa?Entä voisiko koneensa puhdistaa ei-noin-tujulla-aineella-kuten kahvinkeittimen voi puhdistaa etikalla..että olisiko jotain luonnollisempaa,tai miten voisi itse sekoittaa myrkkycoctailin;)?kemiasta kun en valit.kovin paljoa tiedä..


      • Pesijätär
        no to potterysand kirjoitti:

        ..epäegologista on,jos käyttää zeoliittia sisältävää pyykinpesuainetta koska konehan siitä rikki menee,kalliiksi siis tulee.
        Edelliselle,mistä sitruunahappoa saa?Entä voisiko koneensa puhdistaa ei-noin-tujulla-aineella-kuten kahvinkeittimen voi puhdistaa etikalla..että olisiko jotain luonnollisempaa,tai miten voisi itse sekoittaa myrkkycoctailin;)?kemiasta kun en valit.kovin paljoa tiedä..

        Apteekista? Kysy ohje samalla.
        Poresaippua (kotimainen, oranssi kartonkirasia) on tehokas tahranpoistaja ja mattosaippuana paras.


    • transpis

      KW Professional. Sopii hajuallergikoille ja muille yliherkille. Ei saa päivittäistavarakaupoista, mutta ostopaikat löytyy googlaamalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2896
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2652
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2158
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe